Gå til innhold

Kjendiser som har klippet seg kort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda, dette er sikkert på mote og alt det der, men jeg mener at de aller fleste kvinner er finest med litt lengde på håret (skulderlangt eller lengre).

De jeg kommer på nå som har klippet seg kort er:

Scarlett Johansson

Kristen Stewart

Kaley Cuoco (fra Big Bang Theory)

Miley Cyrus

Anne Hathaway

Michelle Williams

Sikkert mange flere også...

For all del, dette er flotte kvinner, men min personlige mening er at samtlige kler litt lengde på håret best, det er mer kvinnelig :sexy:

Er dere enig eller uenig? ;)



Anonymous poster hash: 7e418...b50
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste er finest med langt hår ja. Men Scarlett er fin med alt, også med kort. Smokin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva de selv mener er vel det som er viktigst. Hva en kvinne kler kommer an på både hårkvalitet og ansiktsform og ikke hva andre mener bare fordi det har fått en skrudd ide om at alle kvinner skal ha langt hår.

Anonymous poster hash: eb892...71f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva de selv mener er vel det som er viktigst. Hva en kvinne kler kommer an på både hårkvalitet og ansiktsform og ikke hva andre mener bare fordi det har fått en skrudd ide om at alle kvinner skal ha langt hår.

Anonymous poster hash: eb892...71f

Har du kort hår? Innlegget ditt fikk deg til å høres ut som om du ble støtt av HI.

Dette var ikke ment som hån og dette er alle vakre kvinner, bare min personlige mening om hva jeg synes er finest. Hva de velger å gjøre med håret sitt er noe de selv bestemmer, i samsvar med frisøren sin som trolig også kommer med sin mening før hun eller han går løs med saksa :laugh:

Anonymous poster hash: 7e418...b50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kort hår? Innlegget ditt fikk deg til å høres ut som om du ble støtt av HI.Dette var ikke ment som hån og dette er alle vakre kvinner, bare min personlige mening om hva jeg synes er finest. Hva de velger å gjøre med håret sitt er noe de selv bestemmer, i samsvar med frisøren sin som trolig også kommer med sin mening før hun eller han går løs med saksa :laugh:Anonymous poster hash: 7e418...b50

Nei har halvlangt hår, ikke at det spiller en rolle for min mening er jo den samme uansett hvordan jeg selv ser ut.

Er bare lei dette pjattet og moten om at alle kvinner ser best ut med langt hår når det ikke er tilfellet. Kvinner bestemmer jo selv hvordan de vil se ut, disse kjendisene har valgt å klippe seg fordi de ønsket det, på samme måte som kvinner med langt hår lar Vær å klippe seg fordi de mener det ser best ut.

Anonymous poster hash: eb892...71f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt langt hår hele livet og har alltid vært en grå mus, fram til jeg klippet håret kort. Da ble det fart på sjekkefronten. Jeg har tydeligvis aldri kledd langt hår. Men det er mange som kler det :) for meg er kort hår lettere å style og jeg slapp å måtte ha det i hestehale fordi det alltid var i veien.

Hårlengden har ikke noe med feminitet på kvinner å gjøre. Enkelte av håndball- og fotballjentene som har langt hår er mer maskulin enn noen av de guttene jeg kjenner:)

Anonymous poster hash: c424e...c73

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har halvlangt hår, ikke at det spiller en rolle for min mening er jo den samme uansett hvordan jeg selv ser ut.

Er bare lei dette pjattet og moten om at alle kvinner ser best ut med langt hår når det ikke er tilfellet. Kvinner bestemmer jo selv hvordan de vil se ut, disse kjendisene har valgt å klippe seg fordi de ønsket det, på samme måte som kvinner med langt hår lar Vær å klippe seg fordi de mener det ser best ut.

Anonymous poster hash: eb892...71f

Føler nok at mange valgte å klippe seg pga kort-hår-trenden også og ikke nødvendigvis fordi de mener de ser bedre ut med kort hår (som celebs må en være up to date enten man kler det eller ei;)), siden "alle" kjendisene brått tok saksa fatt i 2014/2015. Dette er nok en fase tenker jeg, i 2017 har vel alle langt hår igjen ;)

Anonymous poster hash: 7e418...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altfor mange som tror de ser mer kvinnelige/yngre/penere ut med langt hår.

Jeg synes langt hår er kjempefint på de som kler det og de som steller det skikkelig. Men jeg har også sett mange bli langt mer typete og mye vakrere etter at de klippet håret kort. Plutselig kunne man se ansiktet skikkelig. Mange ser langt mer feminine ut med kort hår enn med langt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaley Couco ser jo veldig bra ut med kort hår :)

Ho er vakker og sexy uansett og kommer alltid til å være det, men likte ho mye bedre med langt hår gitt ;)

Anonymous poster hash: 7e418...b50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evan Rachel Wood var råsexy med kort hår.

Det samme var Emma Watson.

Jeg personlig synes mange kvinner kler kort hår.



Anonymous poster hash: aff12...78a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor tror dere at dere synes at langt hår er penest og mer kvinnelig? Hva er det med kort hår som gjør det mindre kvinnelig? Mer gutteaktig? I feminismens hete er det ikke helt feil å anta at det har noe med det å gjøre, spesielt når det gjelder Emma Watson som er feminist. Alle gjør det jo selvsagt ikke av denne årsaken, det har jo blitt en trend. Jeg vet at feminisme handler om like rettigheter for begge kjønn, men igjen, det handler jo om å sende et signal. Det er ikke uvanlig at kvinner har tatt etter menn gjennom tidene.

Jeg synes for øvrig også at langt hår er penest og uttrykker mer femininitet, men det er jo også viktig å se på årsaken til hvorfor man synes dette. Det var nok mange kvinner og menn som uffet seg da kjønnsrollemønsteret endret seg for eksempel. Dette er så klart noe helt annet, men kun for å illustrere et poeng. Jeg tror det var mange som ble skuffet da de så at Penny i The Big Bang Theory klippet seg kort.



Anonymous poster hash: 9dd27...699
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altfor mange som tror de ser mer kvinnelige/yngre/penere ut med langt hår.

Jeg synes langt hår er kjempefint på de som kler det og de som steller det skikkelig. Men jeg har også sett mange bli langt mer typete og mye vakrere etter at de klippet håret kort. Plutselig kunne man se ansiktet skikkelig. Mange ser langt mer feminine ut med kort hår enn med langt.

Av nysgjerrighet, kan du nevne et eksempel?

Anonymous poster hash: 9dd27...699

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaley Couco ser jo veldig bra ut med kort hår :)

Jeg er heelt uenig. Det er nesten blitt litt kjipt å se på TBBT etter at hun klippet seg :P

Endret av Gjesten
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er heelt uenig. Det er nesten blitt likt kjipt å se på TBBT etter at hun klippet seg :P

Enig. Hun kledde IKKE kort hår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heelt uenig. Det er nesten blitt likt kjipt å se på TBBT etter at hun klippet seg :P

Amen!

Anonymous poster hash: 7e418...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på ei jeg faktisk synes kler kort hår bedre enn lang! Rihanna :)

Ja, Rihanna er faktisk finest med kort ;) Hun vil vi helst at skal beholde det sånn, men flesteparten kan godt spare håret ut igjen :laugh:

Anonymous poster hash: 7e418...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...