Annie Hall Skrevet 22. april 2015 #41 Skrevet 22. april 2015 Jeg regner med at du leier parkeringsplass av sameiet? I tilfellet synes jeg du skal snakke med styret og be de om å finne en bedre løsning på problematikken. De kan da ikke leie bort en parkeringsplass, men forvente at de fortsatt skal kunne ha det felles sykkelstativet stående der? Og hva om bilen din blir skrapet opp av sykler som flyttes forbi? hvem har ansvaret? Du kan jo evt foreslå at de tilbyr deg en annen parkeringsplass.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #42 Skrevet 22. april 2015 Jeg regner med at du leier parkeringsplass av sameiet? I tilfellet synes jeg du skal snakke med styret og be de om å finne en bedre løsning på problematikken. De kan da ikke leie bort en parkeringsplass, men forvente at de fortsatt skal kunne ha det felles sykkelstativet stående der? Og hva om bilen din blir skrapet opp av sykler som flyttes forbi? hvem har ansvaret? Du kan jo evt foreslå at de tilbyr deg en annen parkeringsplass. Parkeringsplassen fulgte leiligheten min da jeg kjøpte her for to år siden. Det er noen leiligheter her som ikke har parkeringsplass, så det er jeg som eier parkeringsplassen. får nok ikke byttet den bort med noen av de andre beboerne som ikke plages" med syklene.. Hovedsakelig er det jo den som skulle være så uheldig å skrape opp bilen min, som må betale for det, men da skylder vel naboen på parkeringen min, Sykkelstativet har stått slik det gjør i mange år, og jeg tror hun naboen anser den plassen, som sin faste sykkelparkeringsplass. Jeg får vel bare ta kontakt med damen som sitter i styret. Sykkelstativet er flyttbart, men da tror jeg det vil skape problematikk for andre beboere i forhold til at syklene da vil stå i veien for deres biler.... Jeg tenker det at jeg bare parkerer slik jeg vil, så får hun naboen finne seg en annen plass, om det så måtte være foran en annen bil. Mannen hennes pleier også å feie bort masse grus slik at det ligger på min parkeringsplass, det virker som at de prøver å gjøre alt for å lage et helvete for meg og jeg er mildt sagt lei av det. Regner med at jeg ikke kan kastes ut av borettslaget på bakgrunn av at jeg vil bruke min parkeringsplass slik det er meningen at jeg skal bruke den? Anonymous poster hash: 3574c...e56
Grønt blad Skrevet 22. april 2015 #43 Skrevet 22. april 2015 Kan du ikke bare kontakte styret i stedet for å klage videre? Virker som du vegrer deg for det, og det er det ingen grunn til.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #44 Skrevet 22. april 2015 Nok en gang lå det en lapp på bilen min med klage fra naboen. Bor i blokk. Parkeringsplassen min er rammet inn av slik hvit firkant, problemet er at jeg får aldri stått med hele bilen min innenfor denne rammen, fordi naboen har bestemt seg for å parkere sykkelen sin på min parkeringsplass!! Sykkelstativet står inntil blokken, og langs dette stativet er det fire parkeringsplasser. Sykkelstativet kan flyttes. Nå har det seg slik at nabodamen legger igjen små lapper på bilen min hele tiden, om at jeg står parkert for nærme sykkelen hennes, slik at hun ikke får ut sykkelen sin. Men det er jo min parkeringsplass, kjøpt og betalt! Når jeg har gjester må jeg be dem om å parkere langs veien, og ikke bak min bil, for det er rett og slett ikke plass siden jeg må stå en meter unna sykkelen til naboen. Altså hva kan jeg gjøre? Jeg råder tydeligvis ikke over min egen parkeringsplass som jeg eier! Jeg blir så frustrert av denne naboen at jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg..... Hva hadde dere gjort? Venninnene mine sier at jeg bare bør la bilen min stå så tett opptil denne sykkelen som mulig, for sykkelen står jo på min plass! Beklager surmuling og langt innlegg.. Anonymous poster hash: 3574c...e56 Flytt unna sykkelen hennes, og parker på parkeringsplassen din. Anonymous poster hash: dbca7...db6 1
Gjest Eurodice Skrevet 22. april 2015 #45 Skrevet 22. april 2015 (endret) Flytt unna sykkelen hennes, og parker på parkeringsplassen din. Anonymous poster hash: dbca7...db6 Hvis du hadde lest nøyere, ville du sett at TS forteller at denne damen låser sykkelen til sykkelstativet med tre låser. Endret 22. april 2015 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #46 Skrevet 22. april 2015 Du skriver jo at sykkelstativet kan flyttes så da burde du bare dra det nærmere veggen og lengre vekk fra P-plassen eller eventuelt kontakte vaktmester om problemet slik at han kan flytte stativet om det er låst fast. Anonymous poster hash: 6cd79...051
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #47 Skrevet 22. april 2015 Jeg tror du tuller med oss... Hvis de har bodd der i 60 år så er de kanskje rundt 80-85 år og da nekter jeg å tro på at mannen er ute og måker snø fordi kona skal ut med sykkelen på vinterføre . Nice try!Anonymous poster hash: bc0d9...601 Min svigermor er 85 og sykler både sommer og vinter . Hun rydder snø og ordner med veden sin selv, mange spreke folk i 80 årene Anonymous poster hash: d1e08...430
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå