Gå til innhold

Til deg som handlet klær av meg i dag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Midt i en hektisk jobbdag med masse kunder som trenger hjelp, masse esker med varer som skal pakkes opp, kunder som bare slenger klærne fra seg overalt før de går uten å kjøpe noe og kjefting fra misfornøyde kunder holdt jeg nesten på å segne om av utmattelse. Drev å hjalp tidenes verste stamkunde som kjefter og smeller for alt mulig og jeg kjenner jeg er så sliten, men biter tennene sammen og prøver å hjelpe henne etter beste evne. Så kom det en kunde som tydeligvis fikk med seg dette, for hun lente seg mot meg og hvisket "så flink du er:)" til meg, og ga meg tidenes varmeste smil. Jeg vil bare si tusen takk. Det føltes så godt å bli lagt merke til. Jeg er så sliten etter samlivsbrudd, depresjoner og mistrivsel på jobb og jeg er ikke vant til å få ros. Så tusen takk for at du gjorde dagen min så mye bedre:) Jeg fikk en så merkelig reaksjon på det du sa, jeg måtte gråte en skvett på bakrommet fordi jeg ble så glad. Sender deg mange klemmer, du er et godt menneske

Anonymous poster hash: 0864f...9ba

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er du også. :klem: *nei, det var ikke meg som var i butikken* lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo flink :) Om man sliter litt som du gjør nå, så krever det jo ekstra mye for å holde maska mot frekke, krevende kunder. Jeg har vært der selv :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...