Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #1 Del Skrevet 24. august 2004 Noen som har erfaring med å studere via f eks NKI? Fungerer det? Råd? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2004 #2 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg studerte via NKS for en 8 år siden. Tok et kurs i jus på arbeidsplassen. Det var bare tre innleveringer, og jeg tok det i en periode da jeg var arbeidsledig og trengte noe interessant å drive på med når frokost-TV var ferdig... Det fungerte helt greit for meg. Du trenger litt selvdisiplin ettersom det ikke er noe klar frist for innleveringene, og du må kunne lese og lære på egenhånd og ikke være avhengig av at noen mater deg ting med teskje. Men siden du vurderer å studere via fjernundervisning, regner jeg med du er rimlig oppegående. Jeg fikk svar med kommentarer og slikt, og de var lette å forstå. All kontakt med lærer var via posten - nå er det vel via email. Jeg fikk en meget god karakter etter kurset var omme, men karakteren spilte liten rolle for meg ettersom det viktigste var å lære om arbeidsretten for min egen del (har ingen jurist-ambisjoner). Har du tid, lyst og råd, så gjør det. Jeg vurderer å ta et nytt kurs snart. Savner å studere og lære nye saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå