*lilly* Skrevet 27. september 2015 #622 Skrevet 27. september 2015 Oi! Der var S kommet allerede Gratulerer så mye og kos dere masse
Frøken Smilla Skrevet 27. september 2015 #624 Skrevet 27. september 2015 Jeg må bare kommentere her. Jeg er snikleser sporadisk her til vanlig, men i natt drømte jeg at du hadde født, og måtte inn nå og sjekke hvordan det stod til. Skvatt litt da jeg skjønte at jeg hadde drømt "riktig"! Så, gratulerer så mye med lille S
Androide Skrevet 28. september 2015 #628 Skrevet 28. september 2015 (endret) Vi gikk tur forbi Ullevål i går, og jeg fortalte mannen at jeg kjenner noen fra guiden som hadde født der just. Vi ble enige om at det hadde vært litt creepy og stikke innom og hilse på Håper dere koser dere og snart skal hjem Endret 28. september 2015 av Androide
Beccy87 Skrevet 28. september 2015 #629 Skrevet 28. september 2015 Vi gikk tur forbi Ullevål i går, og jeg fortalte mannen at jeg kjenner noen fra guiden som hadde født der just. Vi ble enige om at det hadde vært litt creepy og stikke innom og hilse på
Kake-Kari78 Skrevet 28. september 2015 #630 Skrevet 28. september 2015 Oi, her går det unna Gratulerer så mye med lille S, håper dere koser dere masse alle tre :hjerte:
lille_frosk Skrevet 29. september 2015 #632 Skrevet 29. september 2015 Hurraaa, gratulerer så mye Juliane!! :hjerte:
juliane Skrevet 30. september 2015 Forfatter #633 Skrevet 30. september 2015 Tusen takk for alle gratulasjoner. Vi gikk tur forbi Ullevål i går, og jeg fortalte mannen at jeg kjenner noen fra guiden som hadde født der just. Vi ble enige om at det hadde vært litt creepy og stikke innom og hilse på Håper dere koser dere og snart skal hjem Hadde vært veldig hyggelig med besøk da, Androide! Men vi endte faktisk på Riksen fordi Ullevål var fullt, så det hadde blitt litt vanskelig å finne meg er jeg redd! Skal skrive fødehistorie på et eller annet tidspunkt, men hovedtrekkene er at vi kom på Riksen litt før 21 lørdag kveld. Hadde mensmurringer kvelden før, men sov godt om natta. Utover dagen kom murringene litt mer takvis, og da jeg slet med å sove ca 16 skjønte jeg at det måtte være begynnende rier. Var ikke før 18 jeg begynte å skjønne at det nok var fødsel på gang og ikke bare modningsrier. 18.27 fikk A beskjed om at han måtte ta bilde av magen mens den fremdeles var der og før fotballkampen begynte. Omtrent samtidig slo riene inn for fullt. Ringte Ullevål ca 19.30 og fikk beskjed om å ringe igjen om en time siden jeg klarte å snakke sånn halvveis under en ri. Klarte 40 min før vi ringte og fikk beskjed om at det ble Riksen. Kom inn med 4,5-5 cm åpning rett før ni, fikk epidural ganske umiddelbart. Full åpning kl 23, fikk begynne å presse 23.10 og 23.49 var hun ute. Kjapp fødsel mao! Ellers går alt bra med oss, vi har kommet hjem og koser oss med lille frøkna. Er ganske slitsomt med en frøken med voldsomt sugebehov, men heldigvis er melka på plass og det ser ut som om hun får i seg mer enn nok ut fra gulp og bæsjebleier.
MissStiles Skrevet 30. september 2015 #634 Skrevet 30. september 2015 Wow, det var en kjapp fødsel. Drømmefødsel å være ferdig så fort. Hvordan var det på Riksen da? Godt å høre at dere koser dere hjemme med lille S.
Beccy87 Skrevet 30. september 2015 #635 Skrevet 30. september 2015 Oi, fult på Ullevål. Hvordan var det å plutselig havne på riksen da? Også så rask fødsel da, blir spennende å lese hele historien.
*lilly* Skrevet 30. september 2015 #636 Skrevet 30. september 2015 Wow, det gikk raskt til å være førstegangs! Håper dere får en fin barseltid
Poppsilopp Skrevet 30. september 2015 #637 Skrevet 30. september 2015 Jeg har vært på ferie og ikke fått oppdatert meg enda, og her har det gått unna Gratulerer så mye som mamma Juliane Nyt tiden Gleder meg til jeg er der du er nå
lille_frosk Skrevet 1. oktober 2015 #638 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg gleder meg til å lese full fødselshistorie, men det høres jammen ut som en fødsel jeg kunne ønske meg selv ut fra det du skrev her i alle fall. Håper dere får en fin barseltid og fine dager nå!
Trampe Skrevet 1. oktober 2015 #639 Skrevet 1. oktober 2015 Ååååh, der er hun kommet jo!!! Gratulerer så mye!!!
ShiningStar Skrevet 1. oktober 2015 #640 Skrevet 1. oktober 2015 Gratulerer med frøkna Du også hadde en skikkelig rask fødsel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå