Beccy87 Skrevet 10. september 2015 #521 Skrevet 10. september 2015 Deilig med siste dag på jobb! Nyt permisjons tiden før den lille kommer. Viktig å kose seg og slappe godt av. Har du noen spesielle planer for ukene fremover?
MissStiles Skrevet 10. september 2015 #522 Skrevet 10. september 2015 Ikke mange timer igjen av den siste arbeidsdagen nå.. Kos deg med kaker!!
A4-livet Skrevet 10. september 2015 #523 Skrevet 10. september 2015 Høres ut som en veldig koselig sistedag. Husker det var helt rart å gå fra kontoret og ikke skulle tilbake på over et år. Men så var det veldig koselig å komme tilbake etter noen uker og vise fram babyen da Nå kan du bare kose deg frem til lille kommer, ligg på sofaen og se dr Phil om det er det du vil
Nautika Skrevet 10. september 2015 #524 Skrevet 10. september 2015 Hurra for permisjon! Kos deg og slapp av før den nye sjefen melder sin ankomst De er mye lettere å tilfredsstille når de er på innsiden
juliane Skrevet 11. september 2015 Forfatter #525 Skrevet 11. september 2015 Permisjon! Frokost i horisontalen på sofaen med opptak av Criminal Minds på tv-en slår frokost foran pc-en på jobb any day! Kom meg gjennom med flagget til topps da! Og en kollega sa i går at sjefen (adm.dir, ikke avdelingsleder) hadde sagt til henne at jeg virkelig hadde vist god arbeidsmoral ved å holde ut til slutten selv om han visste jeg var sliten. Blir litt snurt på vegne av alle de som ikke bare er slitne og ikke har noe annet valg enn sykemelding, men fornøyd på egne vegne fordi han har lagt merke til det. Særlig fordi jeg jo var sykemeldt så lenge i begynnelsen... I dag skal jeg til kiropraktor, bekkenet har blitt mye bedre, så håper det er siste timen. Og så kommer mamma og pappa på helgetur, pappa skal "bygge" stellebord på badet vårt og mamma skal bli et par dager ekstra og vaske leiligheten vår. Har aldri vært så skittent her når jeg får besøk før, for å si det sånn!
Kake-Kari78 Skrevet 11. september 2015 #526 Skrevet 11. september 2015 Høres ut som fine helgeplaner Åh, du er så heldig, den tiden du har nå er så fin (selv om jeg skjønner at kanskje ikke alle aspekter ved den føles like fint når du føler deg sliten, tung og lei...) Men for meg har i hvert fall de siste ukene før fødsel, og kanskje spesielt før førstemann, vært preget av forventning, spenning, glede og koselige forberedelser. Jeg var så spent på hvordan babyen kom til å se ut, hvordan fødselen ville bli osv. Og, så far out som det kanskje høres ut, så misunner jeg deg skikkelig som snart skal føde igjen!! Eller, jeg misunner deg det ikke, for jeg unner deg absolutt opplevelsen. Men jeg skulle ønske det var meg Håper du får en super helg!
Androide Skrevet 11. september 2015 #527 Skrevet 11. september 2015 Gratulars med permisjon! Kos deg og nyt de siste ukene for hun kommer. Og enig med Ipanema, jeg (mis)unner det det du har foran deg. Det er så stort og fint
juliane Skrevet 11. september 2015 Forfatter #528 Skrevet 11. september 2015 Godt å høre at dere sier det! Ble mye mer positiv til hele høygravid-perioden i det jeg gikk ut døra på jobb i går. Gleder meg til å stulle litt hjemme, se Fødeavdelingen og hulkegråte for meg selv og rett og slett bare havne skikkelig i babybobla. Slippe å tenke på jobb og stress!
Frøkenanonym Skrevet 11. september 2015 #529 Skrevet 11. september 2015 Kos deg i babybobla Er jo gøy å høre fra jobben da, med positive tilbakemeldinger for at du har holdt ut så lenge, ta det til deg Bøyer meg i støvet for dere som har holdt ut hele løpet Har du fått pakka fødebaggen da?
Poppsilopp Skrevet 11. september 2015 #530 Skrevet 11. september 2015 Nyyyt babybobla di! Det har du fortjent
MissStiles Skrevet 11. september 2015 #531 Skrevet 11. september 2015 Høres ut som om du har hatt en fin første permisjonsdag!! Hyggelig at foreldrene dine kommer og hjelper til! Har du fått pakket fødebagen?
*lilly* Skrevet 11. september 2015 #532 Skrevet 11. september 2015 Høres ut som du har en kjempefin første permisjonsdag Herlig med snille foreldre som kommer for å hjelp dere i helgen, tenker de gleder seg masse til barnebarnet kommer! Har du planer for neste uke? Bare avslapping?
Saltsild Skrevet 11. september 2015 #533 Skrevet 11. september 2015 Gratulerer med permisjon! Så koselig med snille foreldre.
kaffemor Skrevet 13. september 2015 #534 Skrevet 13. september 2015 Deilig med permisjon Herlig med hjelpsomme foreldre! Det gjør så mye
Trampe Skrevet 14. september 2015 #535 Skrevet 14. september 2015 Babyboble er herlig!!! Nyt nyt nyyyyt!!!
juliane Skrevet 14. september 2015 Forfatter #536 Skrevet 14. september 2015 Har vært hos jordmor i dag, og blodtrykket var 136/79. Ble SÅ glad, har nok vært mer bekymret enn jeg har tillatt meg selv å føle på. Alt fint ellers også, så da er det bare å nyte permisjonen og vente på frøknas ankomst. Mamma var med på jordmortimen, tror hun syntes det var hyggelig å høre hjertelyden. Gikk til og fra helsestasjonen, det er den lengste turen jeg har gått på mange måneder! Hurra for et bekken som har blitt bedre altså! Så får vi se hvor mye det protesterer i kveld/natt. Ligger på sofaen og slapper av nå, mens mamma vasker. I går tok hun skikkelig rundvask på kjøkkenet, før jordmortimen i dag vasket hun badet fra topp til tå, vasket tak og vegger i gangen og nå er hun i gang med taket i spisestua.
*lilly* Skrevet 14. september 2015 #537 Skrevet 14. september 2015 Hurra for fint blodtrykk Det høres ut som du har veldig godt av å ha permisjon Heldig som har så grei pensjonistmamma, min jobber så jeg kan neppe håpe at hun kommer hit og vasker med det første! Kos deg videre! Har du noen planer for resten av uka?
juliane Skrevet 14. september 2015 Forfatter #538 Skrevet 14. september 2015 Ja, den permisjonen gjør visst godt! Skrev til og med for høyt blodtrykk her oppe, det var ikke mer enn 132/79. Mamma blir her til midt på dagen på onsdag, veldig deilig at hun er her og hjelper til, senker nok stressnivået endel det også. Men blir litt godt når hun drar også, så jeg får litt tid til å stulle litt helt alene. Skal til frisøren torsdag, ellers har jeg litt løse avtaler med et par venninner om å finne på noe over helga. En av dem har termin litt etter meg og er delvis sykemeldt, hun andre bor i Drammen og har noen få uker igjen av sin permisjon. Har ikke hilst på babyen hennes enda, så hadde vært veldig hyggelig hvis hun hadde tatt en tur hit. Men først skal jeg ha noen dager i morgenkåpa altså... Og så må jeg pakke den der fødebagen... Hvor stor bag har folk med seg egentlig? Blir jo endel med klær til oss alle tre pluss alt annet. Vi tar ikke bil til sykehuset, så vi må jo drasse med oss alt inn med en gang. (Og evt ut og hjem igjen.. ) Vi bor ikke langt unna, så A kan selvfølgelig løpe hjem og hente noe etter hvert, men hvordan skal man fordele innholdet da da?
elvital Skrevet 14. september 2015 #539 Skrevet 14. september 2015 Så bra med blodtrykket og vaskehjelp! Nyt permisjonen og fokuser på deg selv nå mens du kan, snart er det ei anna som tar all oppmerksomheten <3
Trampe Skrevet 14. september 2015 #540 Skrevet 14. september 2015 Babyen må ha sunket nedi og stabilisert bekkenet da. Hurra for stabilt bekken Jeg pakka for mye jeg. Det jeg hadde bruk for, var toalettsakene mine, spesielt sjampo og såpe. AmmeBH, singleter, kosebukse og slipperser. Alle andre klær trengte jeg ikke, og babyen trengte bare klær til å reise hjem i. Jeg skulle ønske jeg hadde med meg mat. Kjeks og godis og sånt. Jeg hadde ikke spesielt lyst på tørre knekkebrød med de der geleaktige syltetøypakkene på, og jeg forlot jo ikke babyen for å gå i kiosken. Jeg hadde med meg bøker, musikk, sudoku og slikt, men det brukte jeg ikke. Husk lader til mobilen, og kamera hvis du ikke har godt kamera på mobilen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå