lille_frosk Skrevet 1. september 2015 #462 Skrevet 1. september 2015 Oooh, tippeliste har jeg ikke tenkt på engang, så det tyder vel på at jeg ikke tror hun kommer med det første. Skal høre med A i kveld (han tror nok hun komme før det jeg gjør) og sette opp en tippeliste. I dag er det en skikkelig drittdag. Våknet rett før vekkerklokka av at jeg drømte at en flodbølge kom, jeg fikk reddet meg selv, men kom på etterpå at jeg jo hadde en baby og hun var borte. Skikkelig ekkel drøm som nesten sitter litt i fremdeles... Så måtte jeg stå på bussen hele veien fra Majorstua til Skøyen, kiropraktoren ga meg verdens vondeste massasje og bussen tilbake igjen på jobb kom jo aldri slik at jeg ikke var på jobb før nærmere 9.30. Og så skjedde det noe skikkelig irriterende på jobb også, blir bare så sur over at enkelte ikke klarer å bruke hodet til å tenke med, men bare buser ut med ting og ødelegger for mitt arbeid. Det er ikke sikkert at Bølgen er filmen for deg akkurat nå ... Men uff, det er så fælt med sånne drømmer, de sitter i meg skikkelig lenge etter også. Jeg blir helt vrak ... Og drittfolk som ikke reiste seg for deg da, hallo! Det er bare dårlig folkeskikk. Føler med deg når det gjelder irriterende ting på jobb også, det skjedde hos meg også i dag og da ble jeg så sur at jeg gikk hjem (klokka var halv fire altså, men jeg hadde egentlig tenkt å bli lenger). Kan ikke folk bare være litt oppegående helt av seg selv?? Håper kvelden blir bedre!
Poppsilopp Skrevet 1. september 2015 #463 Skrevet 1. september 2015 Folk som ikke reiser seg for gravide skulle vært .... årh jeg vet ikke hva, men ett eller annet stygt noe!
juliane Skrevet 1. september 2015 Forfatter #464 Skrevet 1. september 2015 Bussen var stappfull altså, så jeg tror egentlig ikke noen hadde sjans til å se at jeg er gravid. Følte jeg stilte meg veldig godt til for å få sneket til meg et sete ganske raskt, men neida, alle som satt i nærheten skulle visst like langt som meg. Ellers syns jeg det er skikkelig flaut når noen spør om jeg vil ha setet, så når jeg bare skal noen få holdeplasser sier jeg som regel nei. Men jeg takker dem veldig for at de spør da, for det setter jeg jo veldig stor pris på. Er veldig påfallende at det kun er damer fra 30 år og opp som tilbyr meg setet, tydelig at absolutt alle som er obs på gravide har vært i samme situasjon selv. Sovna på sofaen kl 19 og sov en god halvannen time, til tross for at jeg skjønte hva som var i ferd med å skje og satte på vekkerklokka etter 40 minutter. Det hjalp visst ikke, gitt. Kjenner det begynner å tære på kreftene nå altså! Fikk heldigvis lov til å ta hjemmekontor igjen i morgen, det hjelper heldigvis litt. Bare sju arbeidsdager igjen, hurra!
juliane Skrevet 1. september 2015 Forfatter #465 Skrevet 1. september 2015 (endret) Tippeliste: 23,09: A 28.09: ShiningStar 02.10: OUL-termin 03.10: Menstermin 10.10: juliane Som dere ser er pappaen hakket mer optimistisk enn mammaen. Endret 1. september 2015 av juliane
A4-livet Skrevet 2. september 2015 #470 Skrevet 2. september 2015 Tipper 7/10. Kun fordi jeg fødte fem dager etter ul-termin selv
juliane Skrevet 2. september 2015 Forfatter #473 Skrevet 2. september 2015 (endret) Jeg skulle egentlig til jordmor i morgen, men fikk telefon nå om at hun er sykemeldt og at de måtte avlyse timen. Heldigvis klarte legekontoret å hoste opp en time til meg allerede mandag, men var innstilt på jordmor og ikke lege. Legen min er en fin fyr han altså, men det er bare å ta de målene han skal og vips er kontrollen over. Dessuten fikk jeg jordmortime mandagen etter (37 + 5) for 38 ukers-kontrollen, og da blir det jo bare en uke mellom de to kontrollene. Jaja, han får jo sjekka urin og blodtrykk og sf-mål og tatt rh-blodprøven, det er jo det viktigste. Passa dårlig mtp jobb også egentlig, men sånn er det nå bare... Endret 2. september 2015 av juliane
ShiningStar Skrevet 2. september 2015 #474 Skrevet 2. september 2015 Jeg skulle egentlig til jordmor i morgen, men fikk telefon nå om at hun er sykemeldt og at de måtte avlyse timen. Heldigvis klarte legekontoret å hoste opp en time til meg allerede mandag, men var innstilt på jordmor og ikke lege. Legen min er en fin fyr han altså, men det er bare å ta de målene han skal og vips er kontrollen over. Dessuten fikk jeg jordmortime mandagen etter (37 + 5) for 38 ukers-kontrollen, og da blir det jo bare en uke mellom de to kontrollene. Jaja, han får jo sjekka urin og blodtrykk og sf-mål og tatt rh-blodprøven, det er jo det viktigste. Passa dårlig mtp jobb også egentlig, men sånn er det nå bare... Ser den ang jordmor vs lege, jeg hadde 2 eller 3 av mine kontroller hos lege pga jordmor var sykemeldt, det er litt sånn samlebåndfølelse inn, måle kjapt så ut igjen. Sist jeg var hos jordmor var jeg der nesten 1 hel time pga alle spørsmålene som samlet seg opp da hun var sykemeldt, nå får du jo kontroll hos jordmor igjen uken etterpå, og ikke at det gjør noe å gå ekstra nå i slutten :D
Gjest BeKind Skrevet 2. september 2015 #476 Skrevet 2. september 2015 (endret) Hvordan er formen din nå om dagen Juliane? Tenk at høsten er her nå! Høstbaby Jeg tipper forresten 7.10, for det er bursdagen til mitt første gudbarn Edit1: Tippa først 5.10 Edit2: Bare glemte å skrive på edit når jeg først måtte bytte fordi jeg kom på bursdagen til gudbarnet Endret 2. september 2015 av BeKind
lille_frosk Skrevet 3. september 2015 #479 Skrevet 3. september 2015 1. oktober! Hjelpes, så kort tid det er igjen Juliane!
juliane Skrevet 3. september 2015 Forfatter #480 Skrevet 3. september 2015 Oppdatert tippeliste: 23,09: A 27.09: FrøkenAnonym 28.09: ShiningStar 30.09: MissStiles 01.10: lille_frosk 02.10: OUL-termin 03.10: Menstermin, *lilly* 04.10: elvital, FruN 05.10 SkyBlue, blomst12, Popsilopp 07.10 BeKind, A4-livet 08.10: j86 10.10: juliane Ser at jeg heldigvis er den mest pessimistiske!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå