AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg kan, hvis jeg vil, jobbe i en annen avdeling der jeg jobber. Av lojalitets grunner kjenner jeg dårlig samvittighet pga lav bemanning i avdelingen jeg er i nå. Om ikke så lenge begynner det en person der hvor jeg er nå, og jeg kjenner at det stresser meg. Denne personen skaper noe i meg som gjør det vanskelig for meg å være i nærheten, samt samarbeide med denne personen. Jeg blir psykisk og fysisk utslitt etter en vakt med denne. Jeg har utallige ganger forsøkt å samarbeide men blir fullstendig utmattet av det kaoset denne personen utgjør. Jeg ønsker å fortelle min overordnede om jeg har vanskelig for å være i et team med denne personen tilstede,og at jeg av den grunn kan bruke det som en unnskyldning for å få meg flyttet fortest mulig. Er det en god idé å fortelle dette? Eller hva annerledes kan jeg gjøre. Jeg vet jeg setter teamet i en enda travlere hverdag og allerede lav bemanning... Noen kloke hoder her om hva som er lurt? Anonymous poster hash: 79939...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 20. april 2015 #2 Del Skrevet 20. april 2015 Tenk på deg selv. Begynn i den andre avd. Jeg har jobbet sammen med en energityv; aldri mer! Men ikke si noe om akkurat dette til din nåværende leder, blir litt sånn backstabberfølelse av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #3 Del Skrevet 20. april 2015 Du gir oss ikke noen detaljer om denne personen du ikke klarer å jobbe med. For alt jeg vet kan det være at vedkommende fungerer sammen med andre personer, men ikke sammen med deg. Det kan selvfølgelig også være slik du skriver, nemlig at vedkommende er helt umulig. Jeg var en gang innlagt på intensivavdeling der det var et team på seks sykepleiere om dagen og tre på natten rundt oss tre som lå der. Det varierte litt hvem som hadde hvilke vakter, men det var helt åpenbart at et par av dem var som hund og katt sammen. Hver for seg var de helt ok, kanskje litt spesielle på hver sin måte, men når de var i samme rom ble det full konflikt. Uansett bør du tenke på deg selv her i arbeidslivet, ikke slit deg ut for andres skyld. Hvis du ikke klarer å jobbe sammen med denne personen bør du ta i mot enhver anledning til å komme på en annen avdeling. Anonymous poster hash: a2a63...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå