Gå til innhold

Hva er galt med meg? (lang post)


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mye det KAN være, men jeg tror ikke du får det bedre med deg selv, bare for at du får et svar her inne.. Eller fisker/håper du på et spesielt svar? Som sagt, det er mye det kan være, men du får ikke et skikkelig svar før du drar til fagkyndige:)

Jeg verken fisker eller håper på et spesielt svar. Jeg er kun 16 år og kan ingenting om dette, vil bare høre om andre her inne har noen gode råd eller like opplevelser! :)

Anonymous poster hash: b674f...a9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt hjelp nå!

Anonymous poster hash: b674f...a9e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt hjelp nå!

Anonymous poster hash: b674f...a9e

Så bra!

Jeg ser endel klare trekk i hva du forteller, og det er nok ingen tvil om at du har tvangshandlinger og tanker. Tvangshandlingene gir seg uttrykk gjennom mat, og dette kan være kanskje noe som forsterkes i de periodene du har hatt det ekstra vanskelig?

Du må uansett være helt åpen med behandleren din, ellers blir det vanskelig å komme med gode verktøy. :)

Anonymous poster hash: d00ab...5d2

AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt til jeg

Anonymous poster hash: b674f...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...