AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #21 Skrevet 21. april 2015 Det er så mye det KAN være, men jeg tror ikke du får det bedre med deg selv, bare for at du får et svar her inne.. Eller fisker/håper du på et spesielt svar? Som sagt, det er mye det kan være, men du får ikke et skikkelig svar før du drar til fagkyndige:) Jeg verken fisker eller håper på et spesielt svar. Jeg er kun 16 år og kan ingenting om dette, vil bare høre om andre her inne har noen gode råd eller like opplevelser! Anonymous poster hash: b674f...a9e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #22 Skrevet 23. april 2015 Jeg har søkt hjelp nå!Anonymous poster hash: b674f...a9e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #23 Skrevet 24. april 2015 Jeg har søkt hjelp nå!Anonymous poster hash: b674f...a9e Så bra! Jeg ser endel klare trekk i hva du forteller, og det er nok ingen tvil om at du har tvangshandlinger og tanker. Tvangshandlingene gir seg uttrykk gjennom mat, og dette kan være kanskje noe som forsterkes i de periodene du har hatt det ekstra vanskelig? Du må uansett være helt åpen med behandleren din, ellers blir det vanskelig å komme med gode verktøy. Anonymous poster hash: d00ab...5d2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #24 Skrevet 26. april 2015 Dytter litt til jegAnonymous poster hash: b674f...a9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå