AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg har opptil 7 voksne jeg jobber tett med på min arb.plass. Disse 7 har jobbet på huset, men siden i høst er vi "nye" for hverandre. Ganske raskt fikk jeg høre fra en av de andre at "Kari" baksnakket meg på jobb. "Kari" er overraskende hyggelig mot meg og vi har en fin tone så det kom som ett stort sjokk at hun er så falsk. Jeg har ikke orket å ta dette opp med henne da jeg ikke orker å lage dårlig arb.miljø og bestemte meg for å heve meg over det. Men så ble jeg kalt inn til ledelsen nylig. Der ble det lagt fram at noen hadde klaget på meg ifht mobilbruk og baksnakking av andre kollegaer. Jeg fikk hakeslepp. Jeg la gledelig frem de gangene jeg hadde brukt mobil på jobb, og ledelsen "godkjente" dette. Men at JEG baksnakker?? Når "Kari" går mesten daglig og slenger med leppa si om andre?? Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Hva jeg burde gjøre osv. Jeg har ikke lyst å lage splid/dårlig stemning på jobb heller. Jeg må tross alt jobbe med henne hver dag.Anonymous poster hash: 0bfef...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Del Skrevet 20. april 2015 Fikk sparken pga en "kollega" forrige uke! Ævla svin! Ledelsen er og kørka folk som ikke er profesjonelle nok til å rydde opp i saker!Anonymous poster hash: 5db55...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #3 Del Skrevet 20. april 2015 Har vært ute for lignende. Endte med at jeg tok alt innover meg og til slutt sluttet i jobben.... noe jeg angrer i dag, skulle vært tøffere ta opp problemene med ledelsen og forklar som du gjør her. Lykke til. Anonymous poster hash: ebb6d...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #4 Del Skrevet 20. april 2015 Fikk sparken pga en "kollega" forrige uke! Ævla svin! Ledelsen er og kørka folk som ikke er profesjonelle nok til å rydde opp i saker!Anonymous poster hash: 5db55...bc4 Hva skjedde? Anonymous poster hash: 9dc4a...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 21. april 2015 #5 Del Skrevet 21. april 2015 Personlig tror jeg jeg hadde fortalt ledelsen om situasjonen, vært helt ærlig og gitt faen i om det skaper dårlig stemning. Men det kan lønne seg og dobbeltsjekke at "Kari" faktisk har baksnakket deg, så hun óg ikke blir uskyldig anklaget. Hvis ikke du vil det, kan du jo rett og slett snakke med "Kari" om det. Du skal uansett slippe å bli baksnakket og anklaget for å gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #6 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg hadde tatt dette opp med ledelsen eller tillitsvalgt. Men hadde gjort dette øyeblikkelig, når de tok det opp med meg. Synes det høres ut som at dere allerede har et dårlig arbeidsmiljø når slikt foregår. Personen som "Kari" baksnakket til burde sagt til henne at slik vil man ikke ha det på jobb og at hun får ta opp problemer på et profesjonelt vis. Anonymous poster hash: 442fb...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå