mintmint Skrevet 20. april 2015 #1 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg har fått jobb som lærer på en barneskole i bærum. Jeg vet man får litt ekstra dersom jeg underviser norsk ettersom jeg har 60 stp. Men er usikker om det er et fag jeg vil undervise i. Jeg skal iallfall være kontaktlærer for 3 trinn. Noen som vet ca hvor mye man fårutbetalt i mnd som kontaktlærer i bærum kommune? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Del Skrevet 20. april 2015 Er du lærerutdannet? Anonymous poster hash: 5e8f4...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mintmint Skrevet 20. april 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 20. april 2015 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #4 Del Skrevet 20. april 2015 Da følger du tariff. Sjekk utdanningsforbundet på nett. Jeg vil anbefale deg å ikke undervise i norsk, med mindre du bevisst skriver på en annen måte på nett enn du gjør på jobb.Anonymous poster hash: c18d6...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå