Gå til innhold

matvarer vi savner..

Fremhevede innlegg

Gjest Survival
Skrevet

Ja og Imsdal med jordbær og pepper! Tror det var en slags sommervariant, så satser på at den kommer tilbake i hyllene til sommeren, men skulle gjerne hatt den hele året. Var avhengig!!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dinosaurkjeksene finnes da enda? Stod faktisk og lurte på om jeg skulle kjøpe en pakke rett før helga! :fnise:

Dette var forøvrig på ICA.

Skrevet

Nestle sier Sjokonøtten ikke kommer tilbake overhodet :grine:

Skrevet

Dinosaurkjeksene finnes da enda? Stod faktisk og lurte på om jeg skulle kjøpe en pakke rett før helga! :fnise:

Er du heelt sikker på at det er den samme og ikke noe annet? Jeg har sett i en million forskjellige butikker, også de store med mye utvalg og de er ingen steder.

Gjest badeand1
Skrevet

Oboy jordbær fås kjøpt på ebay! =)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

...men produsenten sier jo at produksjonen stoppet for noen år siden jo! jeg googlet det for en liten stund siden!

Skrevet

Malaco Snöre Salt lakris. Mye bedre enn den med vanlig lakrissmak :tristbla:

p_313.jpg

• Liker 4
Skrevet

Nestle sier Sjokonøtten ikke kommer tilbake overhodet :grine:

Nestlé har ikke peiling. Da synes jeg de iallefall kan gi bort oppskriften til noen som er villige til å produsere den, i stedenfor å sitte å ruge på den. Hva får de ut av det? En stk sint Lykkeknotten hvertfall!

Haha. Desperate much? Jepp. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Er du heelt sikker på at det er den samme og ikke noe annet? Jeg har sett i en million forskjellige butikker, også de store med mye utvalg og de er ingen steder.

Innbiller meg at det var de "vanlige" fra LU ja, men jeg tør ikke garantere helt sikkert - jeg har rett og slett ikke tenkt over det. Skal prøve å huske å sjekke neste gang jeg er innom den butikken :)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Malaco Snöre Salt lakris. Mye bedre enn den med vanlig lakrissmak :tristbla:

p_313.jpg

ååååhhh som jeg savner grisetarmene... eehh, de røde lissene!

i hver storefri i evig lang tid kjøpte vi en pakke hver og stappa hele i munnen på en gang :fnise: vi hadde latterkramper og sikla omhverandre :sjenert:

vi kalte dem som sagt grisetarmer..

grisetarme-savn :grine:

Endret av NozMonster
Skrevet

Åååå! Salt lakris-snørene!!!

AnonymBruker
Skrevet
ååååhhh som jeg savner grisetarmene... eehh, de røde lissene!

i hver storefri i evig lang tid kjøpte vi en pakke hver og stappa hele i munnen på en gang :fnise: vi hadde latterkramper og sikla omhverandre :sjenert:

vi kalte dem som sagt grisetarmer..

grisetarme-savn :grine:

De pleier å selge røde lisser på europris :)

Gjest NozMonster
Skrevet

De pleier å selge røde lisser på europris :)

gjør de!?

jeg har bare sett de blå der jeg :ler:

AnonymBruker
Skrevet

gjør de!?

jeg har bare sett de blå der jeg :ler:

Finnes de blå (salt lakris) på Europris? :omg::biggrin:

Gjest NozMonster
Skrevet

Finnes de blå (salt lakris) på Europris? :omg::biggrin:

jeg mener det altså!

for jeg VET at jeg har sett en annen farge enn de svarte, og hadde det vært de røde, så hadde jeg nesten flydd i taket :ler:

eller... :klo: kanskje det var de røde? fløy jeg i taket montro? :klo:

hmmmmmmmm.... neeeh?

:opplyser: dette må utfinnes!

Skrevet

Jeg savner de runde boksene med jordbær-sorbet (var det et italiensk merke tro?)

Pleide å kjøpe den på Meny tidligere, men nå har de ikke hatt den på evigheter.. noen som vet om de evt. har den i andre butikker?

Skrevet

jeg mener det altså!

for jeg VET at jeg har sett en annen farge enn de svarte, og hadde det vært de røde, så hadde jeg nesten flydd i taket :ler:

hmmmmmmmm.... neeeh?

Åå, jeg bor rett ved en Europris, så kan påta meg oppgaven i morgen og sjekke hvilke snører de har der ;) Kanskje Europris har både de røde og de blå? Da hadde alle blitt fornøyde :biggrin:

Skrevet (endret)

Tråden ryddet for stemmesenking

Bond, mod

Endret av Bond
Gjest Emera
Skrevet

jeg mener det altså!

hmmmmmmmm.... neeeh?

De har røde lisser på IKEA, da. Om det kan hjelpe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...