Gå til innhold

matvarer vi savner..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Yade reklamesangen er brent inni minnet mitt 🤪

I mitt og 😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cleopatra. skrev (7 minutter siden):

Savner Yade trippelsjokolade, melkesjokolade med japp, Nestea med solbær og en frossenpizza jeg ikke husker hva heter, men den hadde kjøttdeig og grønn chili? Liten i alle fall og utrolig god!

Dersom du noen gang er i Sverige, så har den blitt relansert hos naboene. Kjøpte den selv i sommer:arwen:

Skrevet

Shio med fersken, spøkelsesis og milkshake fra O’boy.🥺

• Liker 2
Skrevet
Munchlax skrev (2 timer siden):

Dersom du noen gang er i Sverige, så har den blitt relansert hos naboene. Kjøpte den selv i sommer:arwen:

Takk for tips😄 Da blir det noen sånne neste gang jeg er i Sverige!

Skrevet
Cleopatra. skrev (4 timer siden):

I mitt og 😂

Synes at reklamer var kjekkere for 20 år siden. 

Skrevet
Cleopatra. skrev (4 timer siden):

Savner Yade trippelsjokolade, melkesjokolade med japp, Nestea med solbær og en frossenpizza jeg ikke husker hva heter, men den hadde kjøttdeig og grønn chili? Liten i alle fall og utrolig god!

Milano? Den var god, begynner å bli så lenge siden at jeg hadde glemt at jeg savnet den.. 

1cc64244-3dba-4dc7-9ac9-d109288a931a.jpeg.544735bbc19bcab697f363aec3105964.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Cid skrev (På 29.9.2025 den 23.55):

Gastrogull.

Det så jeg på en bensinstasjon i Innlandet nylig. 

Anonymkode: 26c55...6fc

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det så jeg på en bensinstasjon i Innlandet nylig. 

Anonymkode: 26c55...6fc

Ikke sett det noen plass her siden året det kom ut 😕 

Endret av Cid
Skrevet
Cid skrev (9 minutter siden):

Ikke sett det noen plass her siden året det kom ut 😕 

Ifølge Facebook-siden deres produseres det fortsatt noen ganger i året, der var en liste fra april med butikker som hadde inne. Kan også kjøpe i nettbutikken, men kan se ut som man må kjøpe minst ti poser.

Skrevet
applestories skrev (34 minutter siden):

Ifølge Facebook-siden deres produseres det fortsatt noen ganger i året, der var en liste fra april med butikker som hadde inne. Kan også kjøpe i nettbutikken, men kan se ut som man må kjøpe minst ti poser.

Det gjorde jeg en gang og det ble for mye av det gode lol. 

Skrevet
applestories skrev (På 1.10.2025 den 22.30):

Milano? Den var god, begynner å bli så lenge siden at jeg hadde glemt at jeg savnet den.. 

1cc64244-3dba-4dc7-9ac9-d109288a931a.jpeg.544735bbc19bcab697f363aec3105964.jpeg

Ja, den! Den var skikkelig god :)

• 2 uker senere...
Skrevet
jukkapalme skrev (På 26.9.2025 den 17.21):

Haha, da skjønner jeg at du begynner å bli litt lei, ja 😂 jeg hadde ikke fått med meg at de var ute av produksjon. Må kjøpe noen poser om jeg finner. 

Holdbart har disse nå til 9,90 for en liten pose. Spørs om jeg ikke må kjøpe en, de høres jo gode ut.

Screenshot_20251010_234159_Chrome.jpg.b922a0e4fb65702f174574bcf3abb1b8.jpg

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
applestories skrev (13 minutter siden):

Holdbart har disse nå til 9,90 for en liten pose. Spørs om jeg ikke må kjøpe en, de høres jo gode ut.

Screenshot_20251010_234159_Chrome.jpg.b922a0e4fb65702f174574bcf3abb1b8.jpg

Løp og kjøp, de er veldig gode! Samboeren har kjøpt 4 poser til meg. Fant på kiwi tror jeg det var til 4,75 eller noe. Halv pris av halv pris. Dritt at de forsvinner, altså. 

Skrevet

Bagatelle

Anonymkode: 73971...60a

Skrevet

Freia Dessertsjokolade 😍

Anonymkode: fd70b...e86

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Ella skrev (På 24.8.2004 den 22.39):

Da jeg var liten fantes det en slags kjeks/knekkebrød el.l som jeg tror var lagd av mais. Mener at den het noe ala Bagatelle. Smeltet liksom på tunga når jeg spiste den. Den var formet som et knekkebrød.

Nam!!

Hilsen Ella

De savner jeg også, de var lysegule og klistret seg på tungen 😄 Spiste de med bare smør på. 

Anonymkode: fd70b...e86

• Liker 1
Skrevet
Ludovica- skrev (På 1.10.2025 den 17.25):

Spurte Tine hvorfor de hadde endret størrelse på Kesam og de påstod at det er fordi folk har gitt tilbakemeldinger om at et vanlig beger er for stor for en porsjon men for liten fr en middag??? Altså gir ikke mening? Er vel ikke meningen man trenger å spise en hel boks med Kesam? Samtidig for lite til middag? Hvor mye Kesam bruker folk? Og er her min irritasjon kommer in. Er man storfamilie eller flere kan man kjøpe flere bokser da. Men folk som er enslige har ikke mulighet til velge bort noe som blir alt for mye. 

Lurer på hva folk spiser regelmessig til middag som trenger en stor boks med Kesam i seg? Det må jo være noe alternativ middag med Kesam topping eller gjort om til noe vaflere eller wraps. 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...