Gå til innhold

matvarer vi savner..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ludovica- skrev (1 minutt siden):

Nei et par år siden.

Hm rart jeg ikke har sett den før i år :klo: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (5 timer siden):

Hm rart jeg ikke har sett den før i år :klo: 

Den har vært å finne i flere varianter etter at den med sjokolade og den med sitron kom hit. De hadde en lys type med mørke sjokoladebiter, en annen lys med lyse sjokoladebiter. Og før jul i fjor hadde de en type med julepynt.

Veldig gode alle sammen, men de smuler en del og en fjerdedel av kaka henger jo fast i papiret.

Virkelig synd om den gule blir borte, selv om det er en stund siden sist jeg kjøpte dem.

Skrevet
Cid skrev (På 8.10.2024 den 16.42):

Vil ikke la meg besøke linken, hva heter den?

Legger ved bilde :)IMG_3107.thumb.png.3b2d948dd2630687eeaffa80cd2245cb.png

Anonymkode: b8448...4c3

• 10 måneder senere...
Skrevet

Drar opp denne tråden igjen da jeg kom på en gammel favoritt som er savnet hos meg. Noen som husker Cruesli med sjokolade? Granola frokostblanding med sjokoladebiter.. Den var så god! Skjønner ikke hvorfor de sluttet å selge den..

Flere som husker og savner den?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ulven99 skrev (3 timer siden):

Drar opp denne tråden igjen da jeg kom på en gammel favoritt som er savnet hos meg. Noen som husker Cruesli med sjokolade? Granola frokostblanding med sjokoladebiter.. Den var så god! Skjønner ikke hvorfor de sluttet å selge den..

Ja,den savner jeg veldig! Min favorittfrokost! 

Anonymkode: a2b85...9e9

• Nyttig 1
Skrevet

Er meller borte? Ikke sett den på en stund, synes at de ble så harde at jeg mistet lysten på det.

• Liker 2
Skrevet

Det går nesten ikke en uke hvor jeg savner Start-kjeks… digg momsemat til kvelds med litt ost på 
Jeg forstod det som at maskinen (formen?) den ble laget i, var ødelagt, derfor sluttet de…. Men… lag den i en annen form dere allerede har da, Sætre!! Pliiiis

IMG_1283.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
enkefru skrev (2 minutter siden):

Det går nesten ikke en uke hvor jeg savner Start-kjeks… digg momsemat til kvelds med litt ost på 
Jeg forstod det som at maskinen (formen?) den ble laget i, var ødelagt, derfor sluttet de…. Men… lag den i en annen form dere allerede har da, Sætre!! Pliiiis

IMG_1283.jpeg

Seriøst? Kunne de ikke bare laget en ny en da? Snakk om latskap 😂

AnonymBruker
Skrevet
enkefru skrev (19 minutter siden):

IMG_1283.jpeg

Denne hadde vi alltid til jul da jeg var liten!

Anonymkode: a2b85...9e9

• Liker 1
Skrevet
Ulven99 skrev (4 timer siden):

Den husker jeg også!🤤

Denne fra Jacob's er ikke helt den samme, men veldig god den også.

large.thumb.jpg.ad1aa44c2d9ebf020f399c9f9f557a06.jpg

• Nyttig 1
Skrevet

En annen ting jeg savner er de energidrikkene som var veldig populær for en del år siden, Urge Intense. Den rød var min favoritt. Red sting eller hva den het. 

AnonymBruker
Skrevet

Rød stratos 

Anonymkode: 59af9...650

AnonymBruker
Skrevet
enkefru skrev (10 timer siden):

IMG_1283.jpeg

Jaaaa! Den tenkte jeg på så sent som i går. 🥰 

Anonymkode: 7a9ad...8a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Rød stratos 

Anonymkode: 59af9...650

Den finnes, bl a på coop og europris

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ulven99 skrev (59 minutter siden):

En annen ting jeg savner er de energidrikkene som var veldig populær for en del år siden, Urge Intense. Den rød var min favoritt. Red sting eller hva den het. 

Den var god! Eneste form for urge jeg likte.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Frossen grønnkål fra Eldorado. Pleide å kjøpe på Meny og Kiwi, men finner det dessverre ikke lenger. Syntes det var så greit å ha i smoothien min.

Anonymkode: 0fed4...145

• Nyttig 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg tror plantego’ sjokao er borte:gråter:

Skrevet
Frøkenfryden skrev (18 minutter siden):

Jeg tror plantego’ sjokao er borte:gråter:

Plantebasert Nugatti?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...