AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #21 Skrevet 23. januar 2012 Kunne aldri falt meg inn å operere vekk mine ”butterfly wings” Ikke har jeg målt de, men at de er der, at de er gode, store og litt lange jo da.. Nå har ikke jeg så store at de gnisser eller noe annet,(og jeg skjønner heller ikke det, for jeg har faktisk litt lengde på de, men de aldri gnisset en plass). Når jeg er opphisset åpner de seg, legger seg fint til siden, men er jeg ikke så kåt må jeg nok passe på så de ikke blir med i dragsuget inn i hølet. De er mye lengre enn de ytre. En ting er å operere både pupper og kjønnet sitt når plagene blir for store. Men å kutte noe vekk bare for å kutte vekk noe, herlighet så patetisk. Har man psykiske problemer så er det andre kluter som må til enn la noen kutte i kroppen sin. Det er vel først da jeg mener man har psykiske problemer knyttet til egen kropp. Skjønner heller ikke at folk bruker målebånd for å dra leppene sine ut og måle de.. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #22 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har vurdert operasjon, men har slått det fra meg foreløpig. Så et program på TV for et par år siden, fra USA, hvor de viste hvordan det gjøres. Det MÅ ikke skjæres langs hele, én kirurg viste hvordan han skjærte ut en trekant helt foran, la resten av leppen inntil og sydde igjen. Er det noen som vet om det er noen som gjør det sånn i Norge? På den måten blir jo kuttet mindre, også. Jeg tenker ta hvis jeg ombestemmer meg og vil ta operasjon, er det sånn jeg vil at det skal gjøres. Jeg fikk det gjort på den måten på Askim-klinikken. Det ble veldig pent og naturlig resultat siden det ikke kuttes i endene av leppene. Men det er veldig viktig at det gror riktig. Det gjorde ikke mine, og jeg endte opp med et hull tvers gjennom den ene leppa. Jeg ville ikke gjort det igjen. Men var hysterisk, usikker og full av skam da jeg var yngre, dessverre.
Gjest just words Skrevet 23. januar 2012 #23 Skrevet 23. januar 2012 Kunne aldri falt meg inn å operere vekk mine ”butterfly wings” Ikke har jeg målt de, men at de er der, at de er gode, store og litt lange jo da.. Nå har ikke jeg så store at de gnisser eller noe annet,(og jeg skjønner heller ikke det, for jeg har faktisk litt lengde på de, men de aldri gnisset en plass). Når jeg er opphisset åpner de seg, legger seg fint til siden, men er jeg ikke så kåt må jeg nok passe på så de ikke blir med i dragsuget inn i hølet. De er mye lengre enn de ytre. En ting er å operere både pupper og kjønnet sitt når plagene blir for store. Men å kutte noe vekk bare for å kutte vekk noe, herlighet så patetisk. Har man psykiske problemer så er det andre kluter som må til enn la noen kutte i kroppen sin. Det er vel først da jeg mener man har psykiske problemer knyttet til egen kropp. Skjønner heller ikke at folk bruker målebånd for å dra leppene sine ut og måle de.. I salute you! Har akkurat de samme holdningene til fitte opprasjon. Har og noe lengre indre kjønnslepper enn de ytre. Kunne ALDRI om det så sang på siste verset finne på å ødelegge eller forandre på noe der nede pga hva andre mennesker synes er fint.
Gjest Anonym Skrevet 24. januar 2012 #24 Skrevet 24. januar 2012 http://www.avivahelse.no/behandlinger/plastisk-kirurgi-kvinner/kjonnsleppereduksjon/ Anbefaler aviva!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå