AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #21 Del Skrevet 19. april 2015 Det du egentlig mener å spørre om er om folk har på lyset når de har sex? Hadde du formulert det sånn, så hadde du fått flere svar;) Nå ser det bare ut som en runketråd laget av en 12-åring. Men ja, liker å ha lyset på og se hva som skjer. Han kan godt legge seg til rette med forstørrelsesglass og glo til han blir lei for min del. Helt enig med ditt svar. Overskriften er totalt feilslått med tanke på å få noen seriøse svar. Men litt tilbake til det gutt gen lurer på, lar dere mannen få se alt, eller er man litt sjenerte? Noen er jo veldig redd for å blottlegge rasshølet (haha). Eller la oss si anus. Vet at mange menn synes det er kjipt å vise dette.Anonymous poster hash: 85150...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #22 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg husker jeg ploppet ut med å spørre en mann jeg datet engang om hva han syntes om kvinner der nede (det var en lattermild stemning, vi hadde drukket, var inne på et sex-relatert tema, ikke hatt sex enda). Han svarte da at han ikke syntes noe om kvinner der nede, at det ikke var noe fint å se på osv. Litt sånn "men det er nå som det er" holdning. Fikk totalt turn off. Fyren viste seg også å være ego i senga på et annet tidspunkt - bombe. Det ble ikke flere dates nei. Anonymous poster hash: 009a8...c9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #23 Del Skrevet 19. april 2015 Det du egentlig mener å spørre om er om folk har på lyset når de har sex? Hadde du formulert det sånn, så hadde du fått flere svar;) Nå ser det bare ut som en runketråd laget av en 12-åring. Men ja, liker å ha lyset på og se hva som skjer. Han kan godt legge seg til rette med forstørrelsesglass og glo til han blir lei for min del. Fantastisk! Anonymous poster hash: b4e5f...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #24 Del Skrevet 19. april 2015 Han svarte da at han ikke syntes noe om kvinner der nede, at det ikke var noe fint å se på osv. Litt sånn "men det er nå som det er" holdning. Anonymous poster hash: 009a8...c9f Har han bruker på KG? Anonymous poster hash: eb604...70d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #25 Del Skrevet 19. april 2015 Har han bruker på KG? Anonymous poster hash: eb604...70d Skulle ikke forundre meg Vil heller ha en fyr som liker underlivet til jenter, som liker å se en jente komme, hjelpe henne i mål, fremfor de som kjører egotripp og har den "ta ansvar for egen orgasme" holdningen. Anonymous poster hash: 009a8...c9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #26 Del Skrevet 19. april 2015 Nei. Har verdens styggeste kjønnsorgan. Det er grått, og den ene kjønnsleppen er lenger enn den andre og henger som en slags kjøttsflings nedover. Nasty. Anonymous poster hash: 6439b...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 19. april 2015 #27 Del Skrevet 19. april 2015 Jaa, er jo mye mer spennende når man kan se hva skjer Dessuten vil jo jeg gjerne se han også, så det går begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caress Skrevet 19. april 2015 #28 Del Skrevet 19. april 2015 Jepp, er ofte han faktisk sitter fremoverlent over glufsa mens han fingrer/holder på med klitten, sånn for å ha bedre kontroll. Finner det litt tennende, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #29 Del Skrevet 19. april 2015 Nei. Har verdens styggeste kjønnsorgan. Det er grått, og den ene kjønnsleppen er lenger enn den andre og henger som en slags kjøttsflings nedover. Nasty. Anonymous poster hash: 6439b...19e Grått? Jøss, er du dø?Anonymous poster hash: 85150...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fotballen Skrevet 19. april 2015 #30 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Jaaa Liker å vise mannefitta mi også. Endret 19. april 2015 av iBiteU;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 19. april 2015 #31 Del Skrevet 19. april 2015 Ja selvsagt får han det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #32 Del Skrevet 19. april 2015 Ja selvsagt får han det Hva tenker du når han holder på?Anonymous poster hash: 85150...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 21. april 2015 #33 Del Skrevet 21. april 2015 Ingen problemer med det. Han får se den så ofte han vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #34 Del Skrevet 21. april 2015 Ingen problemer med det. Han får se den så ofte han vil Det står i profilen din at du er mann. Anonymous poster hash: eb604...70d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #35 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg husker jeg ploppet ut med å spørre en mann jeg datet engang om hva han syntes om kvinner der nede (det var en lattermild stemning, vi hadde drukket, var inne på et sex-relatert tema, ikke hatt sex enda). Han svarte da at han ikke syntes noe om kvinner der nede, at det ikke var noe fint å se på osv. Litt sånn "men det er nå som det er" holdning. Fikk totalt turn off. Fyren viste seg også å være ego i senga på et annet tidspunkt - bombe. Det ble ikke flere dates nei. Anonymous poster hash: 009a8...c9f ...og hvor ofte er det man ikke hører kvinner si at mannens penis ser rar, ekkel og stygg ut. Anonymous poster hash: 67612...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #36 Del Skrevet 21. april 2015 Det står i profilen din at du er mann. Anonymous poster hash: eb604...70d Han glemte sikkert å hake av for anonym Anonymous poster hash: 84ef4...5bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #37 Del Skrevet 21. april 2015 ...og hvor ofte er det man ikke hører kvinner si at mannens penis ser rar, ekkel og stygg ut.Anonymous poster hash: 67612...875 Hehe ja der sier du noe. Er du kvinne skal du bli skånet mor press for å ha vid vagina, stygge kjønnslepper osv. Mens menn skal være fritt vilt. Ulogisk..Anonymous poster hash: aee72...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #38 Del Skrevet 21. april 2015 Ingen problemer med det. Han får se den så ofte han vil Du er ts? Anonymous poster hash: eb604...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #39 Del Skrevet 21. april 2015 Han glemte sikkert å hake av for anonym Anonymous poster hash: 84ef4...5bc Tror du har rett. Anonymous poster hash: eb604...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #40 Del Skrevet 21. april 2015 Du er ts?Anonymous poster hash: eb604...70d Nei er ikke ts. Denne mb er tydeligvis en/ei?Anonymous poster hash: aee72...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå