Skravla Skrevet 4. juli 2002 #21 Del Skrevet 4. juli 2002 Tror kanskje dorian fleipet! Synes det er helt kurrant å møtes ute. Men vi bør vel ta en seriøs "påmelding" slik at vi kan bestille bord et sted. Få steder som plutselig kan ta i mot 20+ gjester i en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 4. juli 2002 #22 Del Skrevet 4. juli 2002 Helt enig, Skravla! Men da må det jo trossalt være sikkert at folk stiller opp, så vi ikke er 2-3stk som står der som noen dumme naut alene... Slikt piss gidder jeg ikke, men vi satser på at folka her på KG ikke gjør sånt, eller hur? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 4. juli 2002 #23 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei! Prøv i god tid å sette av/foreslå en dato, og så må vi prøve å innrette oss etter det. Jeg er ihvertfall med om jeg har mulighet! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 8. juli 2002 #24 Del Skrevet 8. juli 2002 elle vil gjerne være med..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 9. juli 2002 #25 Del Skrevet 9. juli 2002 Lionda vil også være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 18. juli 2002 #26 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg reiser på ferie nå, men jeg tenkte som så at når jeg kommer hjem så er det kanskje dags for å planlegge en dato i august! Så jeg ville bare si ifra at jeg ikke har glemt dette innlegget enda... :blunke: koz, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doriansen Skrevet 18. juli 2002 #27 Del Skrevet 18. juli 2002 Tja? Jeg kunne jo servert noe av den laksepatèen som bare har stått siden jul? Under det grønne laget på toppen burde det være ganske spiselig, hvis man ikke er for nøye på det. Har også noe hjemmelaget øl fra 1995 som står på loftet, burde være greit ennå hvis man kjører det gjennom en loff eller to. Og alle sneipene og gymsokkene på gulvet gjør jo ikke noe, er bare å beholde skoene på (det bør man jo uansett for ikke å bli bitt av husrottene). Skal bli kult å få vist fram kakkerlakk-samlingen min, forressten. Samtlige rømte her om dagen, men nesten alle er inne i esken sin igjen nå. Vælkømmin tel gards! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. juli 2002 #28 Del Skrevet 18. juli 2002 Nam nam Doriansen. Grønn laksepate og gammelt øl høres .............. Kanskje vi møtes hos deg om en times tid. Adressen er sånn midt i byen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 19. juli 2002 #29 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg er med Må bare få meg i hus først, og det var ikke så simpelt som jeg først hadde trodd :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 1. august 2002 #30 Del Skrevet 1. august 2002 Begynner folk etterhvert å bli klare for å bestemme en dato nå eller? Eller har folk svikta og fått "second thoughts"? Synes nå fortsatt at dette kunne vært gøy, jeg, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 1. august 2002 #31 Del Skrevet 1. august 2002 Ehhhh.... tror ikke jeg kan den dagen..... tror jeg må være hjemme for å stelle hagenissene mine.... de skal snart ut i den store Nissecupen, og alt annet enn seier er utenkelig, men det må planlegges godt..... dessuten skal jeg ha kromkake-aften da..... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 1. august 2002 #32 Del Skrevet 1. august 2002 eeeh.... Vi har ikke satt noen dato.... Kan bare si du ikke vil/tør, vøttø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 1. august 2002 #33 Del Skrevet 1. august 2002 Hah! Tør og tør..... og vil og vil.... Det handler tross alt om Nissecupen! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #34 Del Skrevet 1. august 2002 Hei. Ja, dette hørtes hyggelig ut !!! Og Aker brygge klarer vel de fleste å finne. Men prisene er helt sinnsyke der... Om en måneds tid ville passet meg også,,, Hyggelig forslag må jeg si !!! Venus. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå