AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #1 Del Skrevet 18. april 2015 Vet ikke om denne ligger riktig, men med tanke på at den andre kroppstypetråden ligger her Ble inspirert av den andre tråden. Jeg har en pære-kropp men alle steder jeg leser står det at pærer har små skuldre. Jeg derimot, har brede skuldre (de er like store som hoftene mine) har små pupper og smal midje, noe som gjør at jeg passer innunder pærekategorien. Pga mine store skuldre fungerer ikke de vanlige "klestipsene" for pærer: kle deg større på overkroppen, få illusjon av større skuldre, skap balanse osv. Jeg har jo allerede like brede skuldre som hofter! Så for å ikke føle meg så teit - er det flere her som er pærer med brede skuldre? Anonymous poster hash: 02acb...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #2 Del Skrevet 19. april 2015 Hmmm. Brede skuldre og brede hofter er vel normalt timeglass?Anonymous poster hash: 5f2c5...6ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 19. april 2015 #3 Del Skrevet 19. april 2015 Timeglass ja, heldig er du 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest January Skrevet 19. april 2015 #4 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg har og sånn kroppsform. Ser jo ut som en pære fra brystet og ned, men skuldrene er ikke smale. Er man ikke pære for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 19. april 2015 #5 Del Skrevet 19. april 2015 Pære er vel kjent for sine smale skuldre og brede hofter, er de ikke det? Du høres mer ut om timeglass, selv om brystene ikke er så store Det er en fin kroppsform! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest January Skrevet 19. april 2015 #6 Del Skrevet 19. april 2015 Men må man ikke ha proporsjonane 90-60-90 eller tilsvarende for å ha timeglass-fasong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #7 Del Skrevet 19. april 2015 Hvorofor må man passe in i en spesiell kroppsform? Har aldri skjønt greia...Tror de fleste er en blanding av mange forskjellige, og det er vakkert! Vær glad i din kroppsform. Anonymous poster hash: b3342...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #8 Del Skrevet 20. april 2015 Hm, er lurer litt på dette selv. For eksempel blir VS modellen Candice Swanepoel ofte beskrevet som en pære, men hun har definitivt brede skuldre. Det virker som om man enten legger vekt på puppestørrelse eller skuldre her. Anonymous poster hash: 22ce3...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #9 Del Skrevet 20. april 2015 Timeglassfiguren skal jo ha dette: Hourglass Large Chest (same size as hips) Small waist Short waist Average/Long legs Hips proportionate to breasts Generous thighs Average/Broad shoulders https://luxorandfinch.wordpress.com/2014/04/01/12-body-shapes/ Anonymous poster hash: 75821...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå