Gå til innhold

Fargelegging for voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere egentlig med de ferdige tegningene? Jeg har sett på disse bøkene og mange ser fine ut, men jeg klarer liksom ikke få meg til å kjøpe en hobby sak som ikke ender opp med noe som kan brukes...

Lar de være i boka. Blar litt tilbake og ser.

Skrevet

Hva gjør dere egentlig med de ferdige tegningene? Jeg har sett på disse bøkene og mange ser fine ut, men jeg klarer liksom ikke få meg til å kjøpe en hobby sak som ikke ender opp med noe som kan brukes...

Ingen verdens ting. De få gangene jeg tegner for hånd så havner tegningene mine i en perm også. De blir ikke brukt. 

Jeg fargelegger for fargeleggingens skyld. For min del blir det ganske likt andre bøker jeg kjøper. Jeg leser dem, men etter de er ferdig lest så blir de ikke brukt til noe. Kanskje blir boken lest igjen om noen år dersom den var veldig god, ellers havner den sannsynligvis hos en bruktbokhandler noen år senere når jeg rydder plass i bokhylla. :fnise:

Skrevet

Ingen verdens ting. De få gangene jeg tegner for hånd så havner tegningene mine i en perm også. De blir ikke brukt. 

Jeg fargelegger for fargeleggingens skyld. For min del blir det ganske likt andre bøker jeg kjøper. Jeg leser dem, men etter de er ferdig lest så blir de ikke brukt til noe. Kanskje blir boken lest igjen om noen år dersom den var veldig god, ellers havner den sannsynligvis hos en bruktbokhandler noen år senere når jeg rydder plass i bokhylla. :fnise:

Haha, tenk om 10 år så er alle bruktbutikker stappfulle av ferdigtegnede fargeleggingsbøker :fnise:
  • Liker 6
Skrevet

Vil tro det kan være mulig å bruke det til scrapbooking, art journal, dekorering av permer eller lignende greier. Men om en vil se på det som bruk er opp til hver enkelt. Enn så lenge har jeg kun puttet de inn i en perm (av de bøkene som det er mulig å rive ut sidene.) for senere inspirasjon og overblikk over tidligere brukte teknikker etc. Er ennå ikke helt sikker på hva jeg vil bruke bøkene til.

Skrevet

Jeg har ikke gjort noe med de. Men jeg liker å sitte og kikke gjennom bøkene og se på de jeg har farget ferdig nå og da.

Skrevet

Nå har jeg bladd meg gjennom hele tråden, og må bare si WOW til alle de bildene! Jeg begynte smått å fargelegge for noen uker siden og sitter nå med 3 bøker å kose meg med =) Men jeg har et problem som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med, jeg klarte nemlig å miste et sett med 36 fargeblyanter i bakken og er redd for at alle er knekt. Finnes det noen måte man kan redde de på? Mener jeg leste noe om å bruke microen, men hvordan fungerer det egentlig??

Skrevet

Jepp, for det smelter blyet litt så evt knekker blir smeltet sammen igjen :) Jeg foretrekker å bruke hårføner jeg da, føler jeg har bedre kontroll da (også har jeg ikke micro :ler: )

Skrevet

Hvilken Fargebok er din favoritt?

Skrevet

Min er definitivt Animorphia. Kjøpte den i går og jeg er allerede veldig glad i den. Bladde gjennom hele boka i går kveld og ble gladere og gladere etter hvert som jeg bladde. Veldig fine detaljer, fantastiske tegninger, en del sider som en selv kan være kreativ. Ble nesten sånn at jeg ikke hadde lyst til å farge i den, fordi den var så fin i seg selv. 

Skrevet

Hvilken Fargebok er din favoritt?

Kreativ fargelegging rød bok^^ Hittil ihvertfall :-)

Skrevet

Til bursdagen min fikk jeg Fam Irvoll "Hysj, jeg fargelegger"

Ikke bok jeg ville kjøpt til meg selv, men helt fin å motta som gave.

Gleder meg til å farge blomstene og muffinsene!

Skrevet

I dag fant jeg ENDELIG "Dagdrømmer"! <3 Har ikke satt en eneste strek i den engang, og er allerede forelsket. Så utrolig mye fine tegninger! Må sjekke om hun har en hjemmeside hvor hun selger prints, for noen av de kunne jeg tenkt meg å henge opp.

Skrevet

Da er jeg i gang med min første tegning. Er ikke engang halvveis, men ser godt hva jeg skulle ha gjort annerledes! Hehe jaja, da vet jeg det til neste gang.

Du verden så gøy, timene flyr jo her jeg sitter! :)

Skrevet

I dag fant jeg ENDELIG "Dagdrømmer"! <3 Har ikke satt en eneste strek i den engang, og er allerede forelsket. Så utrolig mye fine tegninger! Må sjekke om hun har en hjemmeside hvor hun selger prints, for noen av de kunne jeg tenkt meg å henge opp.

Hvor fant du den?

Skrevet

Ferdig med min første fargelegging, veldig gøy. Gleder meg til babyen har lagt seg i kveld ;)

post-24549-0-69245200-1439898977_thumb.j

post-24549-0-63564800-1439898988_thumb.j

• Liker 9
Skrevet

Ferdig med min første fargelegging, veldig gøy. Gleder meg til babyen har lagt seg i kveld ;)

WOW, det var veldig fint! Og ekstra imponerende at det er første gang  :hakeslepp: Hva slags farger har du brukt?

Anonymous poster hash: 684c6...224

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvor fant du den?

Norli på det nesten nedlagte kjøpesenteret i sentrum her ;)

Kostet 149 kr for innbundet.

Endret av Auri
Skrevet

WOW, det var veldig fint! Og ekstra imponerende at det er første gang :hakeslepp: Hva slags farger har du brukt?

Anonymous poster hash: 684c6...224

Tusen takk. Det var bare noen fargeblyanter jeg fant sammen med boka på ark, lyra groove slim heter de :) skal ut å kjøpe flere blyanter etterhvert ;)

Skrevet

Norli på det nesten nedlagte kjøpesenteret i sentrum her ;)

Kostet 149 kr for innbundet.

Takker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...