Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke rørt fargesakene på ukesvis, men fant noen Harry Potter relaterte bilder på en fransk side.

11863344_10152998532136570_1089006383441Så dette er altså Griffing logoen min. Blir sikkert de andre husene i løpet av uken også.

Nice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke rørt fargesakene på ukesvis, men fant noen Harry Potter relaterte bilder på en fransk side.

11863344_10152998532136570_1089006383441Så dette er altså Griffing logoen min. Blir sikkert de andre husene i løpet av uken også.

Mn heter det ikke Gryffindor?

Anonymous poster hash: 9873a...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

 

Mn heter det ikke Gryffindor?

Anonymous poster hash: 9873a...894

 

Hun skrive jo at hun fant det på en fransk side, så kanskje det er det franske navnet?

 

 

Det er så gøy å følge med her! Satser på litt mer tegneoverskudd selv snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrive jo at hun fant det på en fransk side, så kanskje det er det franske navnet?

 

 

Det er så gøy å følge med her! Satser på litt mer tegneoverskudd selv snart!

Oi, sorry! Det så jeg ikke  :rodme:

Anonymous poster hash: 9873a...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrive jo at hun fant det på en fransk side, så kanskje det er det franske navnet?

 

 

Det er så gøy å følge med her! Satser på litt mer tegneoverskudd selv snart!

Det er det franske navnet ja, jeg bare tok den første og beste. Siden jeg skrev den ut på mammas jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint!

Jeg har vært på reise og har ikke farget på en uke, gleder meg til å komme hjem nå!

Takk!

Åh, kjenner følelsen!

 

Kjempefine! Er de fra Doodle Invasion?

Takk! Ja, det er de :)

 

Så fine! :)

 

 

Jeg ente med å kjøpe den magiske skogen i dag. Må innrømme at jeg er bittelitt skuffet. Hadde håpet den ville ha mer magiske elementer enn den gjør, og ikke fullt så copy-paste som den virker. Veldig mye blader. Elsker enhjørningene, dragene og løven da, veldig lekre. Fin tykkelse på sidene syns jeg, de bøkene jeg bruker nå har veldig tynne sider, så det er fint å ha noe som minner mer om tegnepapir. Gleder meg til å prøve å tegne i den. :)

Takk!

Kanskje de "bøkene" i pictura-serien hadde vært noe? Finnes blant annet med feer og drager!

 

Har ikke rørt fargesakene på ukesvis, men fant noen Harry Potter relaterte bilder på en fransk side.

*bilde*

Så dette er altså Griffing logoen min. Blir sikkert de andre husene i løpet av uken også.

Oi, stilig! :D Gleder meg til å se resten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var misfornøyd med Griffing logoen min først. Synes ikke gel rolleren var noe pen sånn egentlig.

tumblr_nsryx3qq1x1sks8qho1_1280.jpg

Som dere ser selv var det ikke mye å rop hurra for. Kom på ideen å tegne over pennen med en gul fargeblyant for å få resultatet i forrige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har meldt seg inn i hobbyklubben og fått velkomstpakken med tegnebøker og tusjer? Hvordan er de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har meldt seg inn i hobbyklubben og fått velkomstpakken med tegnebøker og tusjer? Hvordan er de?

 

 

Jeg meldte meg inn for litt siden og fikk velkomstpakke med de samme bøkene og fargeblyanter (+ noen andre hobbybøker).

 

Synes jeg ikke kvaliteten på bøkene og fargene rettferdiggjør at jeg må avbestille ørten pakker i løpet av det obligatoriske medlemsåret, så hadde nok ikke gjort det om igjen. Men greit nok hvis du ikke har noe i mot den jobben hver 3-4 uke.

 

Har egentlig ikke brukt noe av det for jeg holder på med andre bøker og farger jeg liker bedre. Ser nå at man får stabilo 88 tusjer, de er jo sikkert greie. Vil tro de tilsvarer mine staedtler triplus fineliner. Kjekt rulle-etui og ok til å markere smådetaljer o.l. men jeg foretrekker å jobbe med fargeblyanter (mtp skyggelegging og blanding av farger). Også kan man viske vekk eventuelle feil  :fnise:  

Anonymous poster hash: 684c6...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt stabilo pennene! Men jeg likte ikke såå godt "hysj-jeg fargelegger".

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

r det noen som har meldt seg inn i hobbyklubben og fått velkomstpakken med tegnebøker og tusjer? Hvordan er de?

De kreativ fargelegging som de har i velkomstpakken er "spesialutgaver"; kun HALVPARTEN av sidene fra originalene. De har ikke lov til å ha nye bøker i slike velkomsttilbud. Men å lage småversjoner av dem, og fremstille de som originalene er visst lov... Om du har lyst på tusjene og/eller pennalet, og de halve bøkene (det er jo fortsatt billigere enn originalene), så løp og kjøp. Må avbestilles ca hver 3 uke.

Anonymous poster hash: fa30c...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa ringte meg akkurat og fortalte at han hadde plukket med seg et sett med fargeblyanter til meg fra Tyskland! Han husket jeg hadde nevnt noe om at jeg ønsket meg nye (for en sund siden). Så nå ligger det et sett med 60 stk Faber-Castell Polychromos og venter på meg. Hurra!  :biggrin: Snilleste pappaen. trenger jeg ikke noen flere blyanter.

Endret av Safira
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett boka til Fam Irvoll? Det lille jeg fikk sett så veldig søtt ut. Jeg har fått flere bøker i gave, men får litt angst av tanken på å skulle fargelegger 13 millioner små blader og blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett boka til Fam Irvoll? Det lille jeg fikk sett så veldig søtt ut. Jeg har fått flere bøker i gave, men får litt angst av tanken på å skulle fargelegger 13 millioner små blader og blomster.

Jeg ser flere skriver at Hysj har veldig mye av de samme elementene gjennom boka. De samme blomstene, de samme bladene. Bare i forskjellige størrelser. Det lille jeg har bladd i boka i butikken har ikke gjort meg imponert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har kikka gjennom den, og det er veldig mye av de samme blomstene og bladene som går igjen, også synes jeg ikke ansiktene er tegnet noe pent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg har kikka gjennom den, og det er veldig mye av de samme blomstene og bladene som går igjen, også synes jeg ikke ansiktene er tegnet noe pent.

 

Jo, også er deler av sidene fargelagt turkis allerede, og det er turnoff for min del. Da føler jeg at jeg blir veldig styrt på hvilke farger jeg kan bruke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett boka til Fam Irvoll? Det lille jeg fikk sett så veldig søtt ut. Jeg har fått flere bøker i gave, men får litt angst av tanken på å skulle fargelegger 13 millioner små blader og blomster.

Jeg bladde igjennom boken i bokhandleren og merket også at elementene var kopiert igjennom hele boken. Hun hadde ikke en gang giddet å rotert blomstene (ihvertfall av det jeg så). Jeg gidder ikke bruke timesvis med å fargelegge samme blomsten om og om og om og om igjen. Da hadde jeg blitt helt tullerusk :) Greit å ha en fast stil, men copy-paste er ikke noe inspirerende.

 

Enig med Auri angående ansiktene!

Anonymous poster hash: fa30c...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett boka til Fam Irvoll? Det lille jeg fikk sett så veldig søtt ut. Jeg har fått flere bøker i gave, men får litt angst av tanken på å skulle fargelegger 13 millioner små blader og blomster.

 

Det er en del fine tegninger som er kjekke å fargelegge, men også en drøss med helt like blomster og en sykt stygt tegnet hund :P. Jeg fikk den i gave, så siden den var gratis for meg, er jeg fornøyd, men jeg ville kanskje ikke betalt for den selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere egentlig med de ferdige tegningene? Jeg har sett på disse bøkene og mange ser fine ut, men jeg klarer liksom ikke få meg til å kjøpe en hobby sak som ikke ender opp med noe som kan brukes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...