Honey Dew Skrevet 4. august 2015 #881 Skrevet 4. august 2015 I dag var jeg på alle butikkene i bygda og INGEN hadde tegnebøker utenom Barbie og Spiderman. De beste fargeblyantene jeg fant var et sett med 24 farger som kostet 50 kroner på billigsalg på Extra. Fant ikke litt tykkere ark som jeg kan skrive ut på selv heller. Møkkabygd. Drar innom det jeg finner av butikker på vei til hytta i morgen, da! Skal gjennom ei bygd på vei dit. Du kan også kjøpe bøker på internett. Ebay har mange fine bøker 1
Gjest Keikolina Skrevet 4. august 2015 #882 Skrevet 4. august 2015 Man kan jo sikkert finne steder å printe ut også.
Gjest Keikolina Skrevet 4. august 2015 #883 Skrevet 4. august 2015 http://www.coloring-pages-adults.com/coloring-zen/for de som ikke gidder kjøpe bøker bla.
Eirasi Skrevet 4. august 2015 #884 Skrevet 4. august 2015 Jeg synes rødt og gyllent hår høres fint ut jeg Jeg er så på desperat leting etter den! Jeg vil ikke bestille på nett, for vi har opplevd så mange pakker bli rotet bort i det siste.. Har vært på Ark, Notabene og Norli her jeg bor, ingen har den! Bestilte min hos adlibris, var ikke noe leveringsproblemer. Så synd at du har opplevd det. De bokhandlerne jeg har hørt med opplever visstnok store problemer hos sine leverandører når det gjelder bøkene. Her har de enda ikke fått inn den magiske skogen eller postkortene. Tror jeg skal prøve med rødt og gyllenblond. Skikkelig regnvær i dag, så da passer det fint å sitte inne med fargeblyanter.
Safira Skrevet 4. august 2015 #885 Skrevet 4. august 2015 Safira! For et suuuuupert innlegg med masse god informasjon og fine bilder !! :-) Skulle ønske det gikk ann å lagre innlegg her inne :-) Safira! For et flott og informativt innlegg! Titusener av takk for at du tok deg tid til dette. To tomler opp og tolv poeng og terningkast seks. Safira, tusen takk for et flott og informativt innlegg!!!! Skal så absolutt notere meg det til neste gang jeg skaffer blyanter. Bare hyggelig! :D
MarianneE Skrevet 4. august 2015 #886 Skrevet 4. august 2015 Det har jeg også gjort MarianneE, men som oftest vil ikke de jeg har spurt komme med noen farger :-p Jeg fikk kjapt respons, men jeg var litt spent på om noen ville komme med noe.
Eirasi Skrevet 4. august 2015 #887 Skrevet 4. august 2015 Så vidt jeg har skjønt blir ikke pennen tilgjengelig før i vinter, og mange må vente helt til neste år for å få den. Virker kjekk å ha da, men vil nok heller vente til det kommer noen reviews på den før jeg går ut med så mye penger. Har søkt litt rundt og fant noen tråder på reddit, der det virker som om det er noe lureri. At mannen bak er en kjent svindler som bare ber om finansiering til å produsere pennen, men at han enda ikke har kommet med en fungerende prototype. Blir stadig utsatt levering på beta-testing for de som har betalt for det. Videoen er visstnok også fake. At en slik penn kan fungere på nettbrett og lignende kan jeg til nød forstå, men på papir? Den må jo da ha en beholder med hver av primærfargene, slik som en printer, pluss sort og hvitt. Og en slags blender som mikser fargene. I tillegg til noe som leser farger den skanner.. Enten så må pennen bli enorm, eller så må en stadig skifte blekk. Virker litt for utrolig syns jeg.
Fame Skrevet 4. august 2015 #888 Skrevet 4. august 2015 Har søkt litt rundt og fant noen tråder på reddit, der det virker som om det er noe lureri. At mannen bak er en kjent svindler som bare ber om finansiering til å produsere pennen, men at han enda ikke har kommet med en fungerende prototype. Blir stadig utsatt levering på beta-testing for de som har betalt for det. Videoen er visstnok også fake. At en slik penn kan fungere på nettbrett og lignende kan jeg til nød forstå, men på papir? Den må jo da ha en beholder med hver av primærfargene, slik som en printer, pluss sort og hvitt. Og en slags blender som mikser fargene. I tillegg til noe som leser farger den skanner.. Enten så må pennen bli enorm, eller så må en stadig skifte blekk. Virker litt for utrolig syns jeg. Jeg leste om det I illustrert vitenskap. Og så en YouTube illustrasjon. På papir
Fiolinisten Skrevet 4. august 2015 #889 Skrevet 4. august 2015 (endret) Har søkt litt rundt og fant noen tråder på reddit, der det virker som om det er noe lureri. At mannen bak er en kjent svindler som bare ber om finansiering til å produsere pennen, men at han enda ikke har kommet med en fungerende prototype. Blir stadig utsatt levering på beta-testing for de som har betalt for det. Videoen er visstnok også fake. At en slik penn kan fungere på nettbrett og lignende kan jeg til nød forstå, men på papir? Den må jo da ha en beholder med hver av primærfargene, slik som en printer, pluss sort og hvitt. Og en slags blender som mikser fargene. I tillegg til noe som leser farger den skanner.. Enten så må pennen bli enorm, eller så må en stadig skifte blekk. Virker litt for utrolig syns jeg. Jeg kom over denne. http://hackaday.com/2014/09/04/scribble-and-the-failings-of-tech-journalism/ Virker som om det er noe muffens med hele greia. Ikke registrert firma, ikke registrert varemerke og i tillegg startet opp en ny innsamlingskampanje etter å ha trekt den på Kickstarter når det ble satt spørsmål om produktet. Også interessant å lese på deres facebook side. Virker ikke seriøst overhodet. Endret 4. august 2015 av Fiolinisten
Eirasi Skrevet 4. august 2015 #890 Skrevet 4. august 2015 Jeg kom over denne. http://hackaday.com/2014/09/04/scribble-and-the-failings-of-tech-journalism/ Virker som om det er noe muffens med hele greia. Ikke registrert firma, ikke registrert varemerke og i tillegg startet opp en ny innsamlingskampanje etter å ha trekt den på Kickstarter når det ble satt spørsmål om produktet. Også interessant å lese på deres facebook side. Virker ikke seriøst overhodet. Ja, det ble linket til blant annet den artikkelen inne på reddit. Det er nok desverre useriøst. Synd, for jeg hadde gjerne brukt penger på en sånn penn. Da er jeg ferdig med denne tror jeg. Har alt begynt på en annen side. Litt havtema denne gangen, så på det nye skal jeg holde meg til tropiske farger, ulike blånyanser, korall og sandfarger. Gleder meg til å finne ut av det! 😀 5
Brimi Skrevet 4. august 2015 #891 Skrevet 4. august 2015 Jeg får visst ikke lov til å sitere deg Eirasi, men det ble kjempe fint! :-D
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #893 Skrevet 4. august 2015 Så fint! :-) jeg elsker rødt hår!! :-) Synes hun med rødt hår, ligner på en amerikansk skuspillerinne men kommer ikke på hva hun heter ! :-)Anonymous poster hash: 02874...41e
The Kitten Skrevet 4. august 2015 #894 Skrevet 4. august 2015 Jeg klarer jo knapt å fargelegge innenfor strekene. 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #895 Skrevet 4. august 2015 Jeg klarer jo knapt å fargelegge innenfor strekene. Da er jo dette perfekt trening for deg!! Anonymous poster hash: 0302f...248
Brimi Skrevet 4. august 2015 #896 Skrevet 4. august 2015 Jeg klarer jo knapt å fargelegge innenfor strekene. Klarer ikke jeg heller alltid, men som en annen sa : "det er god trening på finmotorikk"!. Dessuten, må man alltid være god/flink for å gjøre noe? Spesielt hvis man synes det er gøy? :-) 2
Gjest Skrevet 4. august 2015 #897 Skrevet 4. august 2015 Jeg klarer jo knapt å fargelegge innenfor strekene. Samme her!
Gjest pærecider Skrevet 4. august 2015 #898 Skrevet 4. august 2015 Gleder meg til neste bok av Basford kommer, med havtema! Skal boltre meg i blått, turkis og grønt, favorittfargene mine!!!!!!!
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. august 2015 #899 Skrevet 4. august 2015 Gleder meg til neste bok av Basford kommer, med havtema! Skal boltre meg i blått, turkis og grønt, favorittfargene mine!!!!!!! Den er kommet! Så den på bokbutikken (her i Berlin) på lørdag.
Safira Skrevet 4. august 2015 #900 Skrevet 4. august 2015 Den er kommet! Så den på bokbutikken (her i Berlin) på lørdag. Sikker på at det var Lost Ocean? Den skal jo ikke komme ut før i oktober? Gleder meg også til den, selv om jeg absolutt ikke trenger flere bøker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå