Gjest pærecider Skrevet 19. juni 2015 #421 Skrevet 19. juni 2015 (endret) Her blir fargebøkene grundig herpet, især Animal Kingdom Klipte ut en halv side for å eksperimentere litt. Liker ideen, men ikke fornøyd med selve fargelegginga. Velvel, har den andre halvparten igjen, prøver igjen, men med mer jevn fargelegging og penere linjer. Promarkerne dekker ikke så godt som jeg hadde håpet på. Endret 19. juni 2015 av pærecider
Safira Skrevet 19. juni 2015 #422 Skrevet 19. juni 2015 Her blir fargebøkene grundig herpet, især Animal Kingdom Klipte ut en halv side for å eksperimentere litt. Liker ideen, men ikke fornøyd med selve fargelegginga. Velvel, har den andre halvparten igjen, prøver igjen, men med mer jevn fargelegging og penere linjer. Promarkerne dekker ikke så godt som jeg hadde håpet på. Kjempestilig! Synes det er gøy med noe annerledes! Endelig ferdig med regnbuebilde nr 2. Drittlei masse farger nå, haha! Kg lar meg ikke laste opp flere bilder, så prøver med et fra bildr. Neste side blir blå, tror jeg. 2
Brimi Skrevet 19. juni 2015 #423 Skrevet 19. juni 2015 Kjempestilig! Synes det er gøy med noe annerledes! Endelig ferdig med regnbuebilde nr 2. Drittlei masse farger nå, haha! Kg lar meg ikke laste opp flere bilder, så prøver med et fra bildr. Neste side blir blå, tror jeg. Hvis du går inn på innstillinger ( tror det var det), så kan man slette bildene man har lastet opp. Dessverre tror jeg du da sletter bildene som også ligger ute.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #424 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har ikke lest noe særlig av tråden... Men har sett overskriften tusen ganger, og merker at jeg blir interessert. Hvor kjøper dere fargebøker og tusjer eller blyanter? Tar gjerne imot konkrete tips til hva jeg bør ha, og så skal jeg kjøpe det og sette igang! Og så bidrar jeg mest sannsynlig i tråden etterhvert Anonymous poster hash: 1fc3b...902
Safira Skrevet 19. juni 2015 #425 Skrevet 19. juni 2015 Hvis du går inn på innstillinger ( tror det var det), så kan man slette bildene man har lastet opp. Dessverre tror jeg du da sletter bildene som også ligger ute. Aha, takk, skal se på det. Tror de eneste bildene jeg har lastet opp er de 4(?) i denne tråden. På andre fora har man i alle fall litt mer å gå på, haha!
Auri Skrevet 19. juni 2015 #426 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har ikke lest noe særlig av tråden... Men har sett overskriften tusen ganger, og merker at jeg blir interessert. Hvor kjøper dere fargebøker og tusjer eller blyanter? Tar gjerne imot konkrete tips til hva jeg bør ha, og så skal jeg kjøpe det og sette igang! Og så bidrar jeg mest sannsynlig i tråden etterhvert Anonymous poster hash: 1fc3b...902 Man får kjøpt endel i bokhandel; hvilke bøker du liker kommer jo ann på hva du liker Men jeg synes Den Hemmelige Hagen og Den Magiske Skogen er fine steder å begynne, de finnes de aller fleste steder. De fleste steder har også Kreativ Fargelegging-bøkene, de finnes i grønn (dyr) og rosa (mønster). Fam Irvoll har publisert en fargeleggingsbok denne uka, den finnes de fleste steder og. Tusjer og blyanter får man også hos bokhandelen (noen Pandurobutikker og andre hobbybutikker har også et godt utvalg). Nettet er et tredje sted Tusjer kan jeg ikke anbefale, siden det bruker jeg ikke selv. Blyantene jeg har er en blanding av Lyra-blyanter man får hos bokhandlene, jeg har både et 12-stykk sett, og endel jeg har kjøpt i løsvekt. Jeg har også et sett med akvarellblyanter fra Panduro, og et sett med metalliske blyanter fra Derwent som jeg også kjøpte på Panduro. Clas Ohlsson har et fint utvalg fargeblyanter også. Har også sett mange har kjøpt blaynter på Nille og sånt, men der kan jeg ikke svare på kvaliteten Finnes selvfølgelig også masse å få kjøpt på nettet, amazon og ebay har mye forskjellig av bøker, blyanter og tusjer! 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #427 Skrevet 19. juni 2015 Tusen takk, Auri Hva koster de bøkene sånn ca? Kan man bruke det til noe etterpå? Rammer dere det inn? Anonymous poster hash: 1fc3b...902
Auri Skrevet 19. juni 2015 #428 Skrevet 19. juni 2015 De fleste ligger vel på 150-200 kr tror jeg Jeg har ikke rammet inn noe, jeg liker å ha de i boka og bla gjennom og kikke på de. Morsomt å se hvordan jeg har utviklet meg siden jeg startet
Gjest pærecider Skrevet 19. juni 2015 #429 Skrevet 19. juni 2015 Kjempestilig! Synes det er gøy med noe annerledes! Endelig ferdig med regnbuebilde nr 2. Drittlei masse farger nå, haha! Kg lar meg ikke laste opp flere bilder, så prøver med et fra bildr. Neste side blir blå, tror jeg. Lekkert!!! Me like!! Haha, jeg hadde også tenkt å gå for blå på neste bilde, etter at jeg er ferdig med rødt/svart/hvitt versjon 2, men går for grønt denne gangen:p ja, litt dumt at det ikke er mulig å laste opp så mange bilder. Skulle vært et unntak for denne tråden her, syns jeg:p
Gjest pærecider Skrevet 19. juni 2015 #430 Skrevet 19. juni 2015 Tusen takk, Auri Hva koster de bøkene sånn ca? Kan man bruke det til noe etterpå? Rammer dere det inn? Anonymous poster hash: 1fc3b...902 Hehe, her er det full spretting av bøker! Liker å ha bildene på et solid tegnebrett mens jeg fargelegger, så ramme dem inn etterhvert, eller gir dem bort. Noen sparer jeg på, har en mappe med ideer for senere tegneprosjekt. Er så mye fin design i disse bøkene.
DobbelX Skrevet 19. juni 2015 #431 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har til nå bare kjøpt disse bøkene for å gi bort (kjempefine gaver sammen med tusjer/blyanter), men har blitt så pass nysgjerrig at i kveld var jeg ute og kjøpte Den magiske skogen til meg selv. Jeg er virkelig ikke kreativ med hendene, men med så mye tips og inspirasjon fra denne tråden så må jeg bare prøve. 1
Auri Skrevet 19. juni 2015 #432 Skrevet 19. juni 2015 Åååååh jeg har 30 fargeblyanter på vei i posten, ble kjøpt samtidig med de nye bøkene mine, men blyantene sendes fra Japan så det kan ta opp til fire uker... Er ALT for utålmodig for å bestille på nettet altså Vil ha ting med en gang!
Gjest pærecider Skrevet 19. juni 2015 #433 Skrevet 19. juni 2015 Åååååh jeg har 30 fargeblyanter på vei i posten, ble kjøpt samtidig med de nye bøkene mine, men blyantene sendes fra Japan så det kan ta opp til fire uker... Er ALT for utålmodig for å bestille på nettet altså Vil ha ting med en gang! Kjenner følelsen! Endelig fått penger, så jeg har bestilt fem fargebøker fra amazon. to japansk-inspirerte, to med blomster, en med katter, og en med nattemotiv. Jeg får dem vel i neste uke, men vil ha dem NÅ!!!!
KristineS Skrevet 20. juni 2015 #434 Skrevet 20. juni 2015 Kjøpte spontant "den hemmelige hagen" for et par dager siden. Og etter å ha leta fra min gamle bortglemte fargeblyanter var det gjort. Hekta! Mine to første tegninger så langt. Den øverste er fargelagt med blyanter(har to sett, et fra derwent - artists, og et fra lyra.) På den andre har jeg brukt en salig blanding av tusjer, penner og blyanter. Kjenner jeg og må prøve etterhvert å komme meg bort fra den "alle blader er grønne"-greia. Litt stuck foreløpig, men kjenner at kreativiteten sniker seg på. 5
Gjest Tekola Skrevet 20. juni 2015 #435 Skrevet 20. juni 2015 De var råkule, KristineS! Jeg reiser bort nå, men ente med å pakke ned fargeboka, så abstinensene ikke blir for store
Safira Skrevet 20. juni 2015 #438 Skrevet 20. juni 2015 Plukket opp en japansk-inspirert bok i dag, og et sett med 30 staedtler fineliner-tusjer til en billig penge. Gøy å teste ut noe nytt!
Gjest Fluttershy Skrevet 20. juni 2015 #439 Skrevet 20. juni 2015 (endret) Er på ferie og har med meg en mini tegneblokk jeg fant på Nille(tidsfordriv i solpausen ) og et veldig lite utvalg i farger. Aner ikke helt hva jeg har holdt på med her, men her er resultatet. Æsj, får ikke til å legge til bilde. Edit 2: Der kom det Endret 20. juni 2015 av Fluttershy 4
Safira Skrevet 20. juni 2015 #440 Skrevet 20. juni 2015 Er på ferie og har med meg en mini tegneblokk jeg fant på Nille(tidsfordriv i solpausen ) og et veldig lite utvalg i farger. Aner ikke helt hva jeg har holdt på med her, men her er resultatet. Æsj, får ikke til å legge til bilde. Edit 2: Der kom det Stilig! Her er et første forsøk med tusjer. Tror blyanter passer meg bedre, men gøy å prøve uansett! 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå