Brimi Skrevet 21. mai 2015 #81 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg blir dritlei av å farge med grønt hele tiden! Har en slags sperre som gjør at jeg ikke "klarer" å farge blad i en annen farge, haha! Jeg også har den sperren, med mindre det ikke ser helt ut som et blad :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 21. mai 2015 #82 Del Skrevet 21. mai 2015 Ååå, den var nydelig Brimi! Så masse smådetaljer du har fått med deg. Sart og fin fargelegging synes jeg. Og du sa at du ikke var så god på dette her? Tullejente! Forresten, hvilken bok er det du fargelegger i? Har ikke sett den tegningen der før. Takk :-) Jeg er ikke noe flink der det er masse grønt, men det kan være fordi jeg ikke hadde så mange farger å velge imellom. Boken heter " Den magiske skogen " :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. mai 2015 #83 Del Skrevet 21. mai 2015 Takk :-) Jeg er ikke noe flink der det er masse grønt, men det kan være fordi jeg ikke hadde så mange farger å velge imellom. Boken heter " Den magiske skogen " :-) Jeg orker heller ikke alt det grønne - så har tvunget meg selv til å bruke andre farger. Funker greit etter hvert det altså. Mange farger å velge i er halve moroa synes jeg, ble så lei av de "vanlige fargene". Å ja, den boka fikk jeg til bursdagen min, men kjente ikke igjen bildet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 21. mai 2015 #84 Del Skrevet 21. mai 2015 Åh, Aldrisur, ble helt misunnelig på fargeparken din! Jeg har mine 12 Staedtler-tusjer og mine 24 blyanter og kjenner virkelig på at jeg mangler fargenyanser, nå som jeg gir meg i kast med de mer detaljerte tegningene. Til deg som lurte; jeg for min del bruker bøkene som heter "Kreativ fargelegging", og arkene der er såpass tykke at jeg hittil ikke har merket noe problem med at fargen går gjennom Jeg har fått dilla å kryssord i tillegg nå, så "musearmen" får litt fri fra fargelegging, meg jeg har en god haug med bøker på ønskelista hos Bokkilden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #85 Del Skrevet 22. mai 2015 Jeg blir dritlei av å farge med grønt hele tiden! Har en slags sperre som gjør at jeg ikke "klarer" å farge blad i en annen farge, haha! Haha, sliter med akkurat det samme selv! Anonymous poster hash: dc052...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 22. mai 2015 #86 Del Skrevet 22. mai 2015 Jeg blir dritlei av å farge med grønt hele tiden! Har en slags sperre som gjør at jeg ikke "klarer" å farge blad i en annen farge, haha! Ji'e'toh sier at blader skal være grønne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 23. mai 2015 #87 Del Skrevet 23. mai 2015 Gikk til innkjøp av den hemmelige skogen i dag. Dette er dagens fargelegging så langt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. mai 2015 #88 Del Skrevet 23. mai 2015 Gikk til innkjøp av den hemmelige skogen i dag. Dette er dagens fargelegging så langt Sååå fint Nosoul! Det er så morsomt å se andres fargelegginger. Veldig fint og nøye fargelagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 23. mai 2015 #89 Del Skrevet 23. mai 2015 Takke takk Aldri! Jeg føler fargelegginga blir bedre for hvert bilde. Tar litt tid å bli kjent med tusjene og papiret på en måte føler jeg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. mai 2015 #90 Del Skrevet 23. mai 2015 Takke takk Aldri! Jeg føler fargelegginga blir bedre for hvert bilde. Tar litt tid å bli kjent med tusjene og papiret på en måte føler jeg.. Hva slags tusjer har du kjøpt? Så ut som de farget veldig jevnt og fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 23. mai 2015 #91 Del Skrevet 23. mai 2015 Staedtler heter merket. 20 tusjer i et slikt smart penal. Til den nette sum av 250 kr på ARK.... Meeen, jeg er veldig fornøyd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. mai 2015 #92 Del Skrevet 23. mai 2015 Oki. Ja, de er veldig gode. Trodde kanskje det var en type tusjer jeg ikke hadde fått med meg her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. mai 2015 #93 Del Skrevet 24. mai 2015 Chameleon eller noe sånt fikk jeg tips om for tusjer, hvor man kan få gradering av fargen underveis, skal se om jeg finner igjen linken! Elsker fargebøkene mine, enda jeg er fryktelig dårlig på å visualisere hvordan det blir. Men da prøver jeg meg bare frem underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 24. mai 2015 #94 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Har kjøpt meg postkort som jeg kan fargelegge selv. Tenkte jeg kunne legge ut link i tilfelle noen andre var interessert^^ http://www.ebay.com/itm/171768111488?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Endret 24. mai 2015 av Brimi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 24. mai 2015 #95 Del Skrevet 24. mai 2015 Gikk til innkjøp av den hemmelige skogen i dag. Dette er dagens fargelegging så langt Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 24. mai 2015 #96 Del Skrevet 24. mai 2015 Så flink du er! Takk! For en morsom hobby dette var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. mai 2015 #97 Del Skrevet 24. mai 2015 De Chameleonfargene har jeg observert, men det så litt dillete ut og hele tiden måtte dytte tusjsplitten i korken for å lysne fargen. (Eller hva det nå var?) Kjenner jeg meg rett, så går jeg vel til anskaffelse av sånne etter hvert også. Har fargelagt postkort og legger ut noen "i all beskjedenhet". Klarer ikke å lage sånne miniatyrbilder som dere legger ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. mai 2015 #98 Del Skrevet 24. mai 2015 Chameleon pens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 24. mai 2015 #99 Del Skrevet 24. mai 2015 Ble akkurat ferdig med den tredje. Glemmer jo tiden heeelt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #100 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg har foreløpig holdt meg til prismacolor-blyanter Anonymous poster hash: e2ca0...6f2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå