Gå til innhold

Er kvinner som tar epidural feige?


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes også det er kjempegøy at du nevner PMS (?) i samme setning som fødsel. To sider av samme sak, absolutt!

Anonymous poster hash: bbb02...e3c

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mødre sitter på facebook gjennom fødselen...

how_do_people_even_get_this_dumb_honestl

Anonymous poster hash: 916be...e29

Du ser jo at ungen er født.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!! Kom tilbake når du flytter ut av kjelleren til moren din slik at folk kan ha en voksen prat med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL!! Kom tilbake når du flytter ut av kjelleren til moren din slik at folk kan ha en voksen prat med deg!

Wut wut? Bodd for meg selv i 12 år jeg - Så jeg er absolutt åpen for en skikkelig voksen prat ;) *smile sleskt å blunke med øyet* :herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reebok

I mine øyne er mulig pms og fødsels smerter noe oppskrytt. Mitt inntrykk er at mange kvinner uffer og au'er ikke nødvendigvis fordi de har det så vondt, men for å få sympati, oppmerksomhet og omsorg. Men jeg tenker jo at litt må man jo tåle? Kan da umulig gjøre så vondt.

Er epidural den feige løsningen? Kvinner er jo bygd for å føde naturlig så strengt tatt vil det i de fleste tilfeller ikke være nødvendig med smertelindring i form av medisiner.

Er folk som fjerner visdomstennene med bedøvelse feige?

Er folk som fjerner blindtarmen med bedøvelse feige?

Er folk som syr med bedøvelse feige?

Er folk som dømmer andre mennesker på bakgrunn av deres personlige valg uintelligente?

Jeg bare spør.

Endret av reebok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk som fjerner visdomstennene med bedøvelse feige?

Er folk som fjerner blindtarmen med bedøvelse feige?

Er folk som syr med bedøvelse feige?

Er folk som dømmer andre mennesker på bakgrunn av deres personlige valg uintelligente?

Jeg bare spør.

Det er ekstra ironisk når de samme menneskene uttrykker stor bekymring for fallende intelligens i Europa, og påstår at dette er hovedsaklig kvinners feil, da de velger å få barn med uintelligente menn...

Anonymous poster hash: 41f3a...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epidural/Lystgass på fødsel 1, og lystgass på fødsel 2. Fy flate så HERLIG

Anonymous poster hash: a09ec...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi revner helt til rumpehullet, blir klipt og noen ganger må det til med tang får p få ut babyen..

Det sies at fødselsmerter kan sammenlignes med å brekke 20 bein samtidig! Mange har det nok ikke så ille, men andre hat det faktisk så vondt!

Anonymous poster hash: 98c9b...a6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var menn som hadde rykte på seg å syte og klage for lite? :P

Har aldri født, men menskramper er det vondeste jeg har opplevd. Har spydd, besvimt og ønsket å dø flere ganger som resultatet av smertene. Men er glad jeg ikke døde. Haha.

Jeg er feig, så skal uten tvil ha epidural, men føler jeg er tøff som går gjennom det. Det gjør nok dritvondt både med og uten.

Så nei, jeg mener ikke at kvinner som tar smertestillende er feige. Jeg hadde sikkert tatt det om jeg ikke var feig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...