Gordon_Freeman Skrevet 17. april 2015 #1 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Edit: Er ferding med letingen. Endret 25. april 2015 av Gordon_Freeman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gordon_Freeman Skrevet 18. april 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 18. april 2015 Ingen som har lyst å bli kjent? Ah, så kjedelige dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2015 #3 Del Skrevet 21. april 2015 Nix, vi er ikke kjedelige, men KG er ikke noe kontaktforum. Let på dertil egnede steder og finn lykken der. Kanskje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 21. april 2015 #4 Del Skrevet 21. april 2015 Har du prøvd på aktivitetsvenner.no? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 23. april 2015 #5 Del Skrevet 23. april 2015 Har du prøvd på aktivitetsvenner.no? JRVA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 23. april 2015 #6 Del Skrevet 23. april 2015 JRVA? Den der skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gordon_Freeman Skrevet 23. april 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 23. april 2015 Har du prøvd på aktivitetsvenner.no? Ja, jeg har prøvd der. Både med bilde av meg og beskrivelse. Ble kjent med ei, men jeg føler meg litt ubehagelig i hennes selskap, selv om hun er superhyggelig og normal jente. Vet ikke hva skal jeg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå