Gå til innhold

Sniking


-Fisken-

Sniker du?  

1 stemme

  1. 1. Sniker du?

    • Aldri
      47
    • sjeldent
      8
    • Ofte
      5


Anbefalte innlegg

Jeg har blitt tatt i sniking 3 ganger sånn akkurat når månedskortet/ukeskortet var gått ut. Ordnet seg hver gang fordi jeg sparer på de gamle og kan vise til at jeg er en ærlig mann : )

Det har skjedd meg og 2 ganger,sparer og på de gamle og da slapp jeg unna boten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sniker aldri og har aldri gjort det heller. Da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine bodde jeg på et lite sted og kjente alle bussjåførene så det hente jeg betalte barnebilett eller ikke i det hele tatt...men det var på sjåførens oppfordring... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Har dere virkelig aldri sneket? Ikke en eneste gang? :sjarmor:

Nå har mange av oss ikke tillhold i den moralsk forfallende byen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker aldri, er utrolig moralsk sånn også ville jeg vært så utrolig redd for kontroll. Tror jeg for noen år tilbake snek i villfarelse og fant ut senere at jeg ikke hadde overgang, slik jeg trodde. Heldigvis gikk det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nerver til å snike.

Har gjort det, men da var jeg så nervøs for kontroll at jeg satt nesten ytterst på setet og hadde det faktisk ganske ille.

Så sniking er nok ikke noe for meg nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sniki bittelitt i oslo :oops:

Ble stoppa en gang men brukte da så kav dialekt som bare bygdefolk skjønner.... var litt sånn "dum" bygdis som ikke skjønner at trikk må betales for....

Slapp boten jeg :sjarmor: dama bare rista på hodet..

Bønder i byen ass :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker egentlig aldri - men der jeg bodde før hendte det at kiosken var tom for månedskort, og da tok jeg banen til Majorstua for å kjøpe det der. Det blir vel en slags halvsniking... Sniker ikke med vilje, men det kaaan naturligvis hende at jeg glemmer at kortet har gått ut tidligere på dagen og lignende. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sniking ble jeg opplært i allerede da jeg gikk i barnehagen. :evil: Den gangen kloret vi klippekortene bl.a.

Det gikk egentlig sport i det hele oppveksten, og spesielt i det å slippe bot når man blir tatt.

:sjarmor:

Jeg snek vel mer eller mindre hele tiden i 20 år, har blitt tatt 3 ganger (skjer ikke ofte altså), men sluppet unna hver gang. Gjett om jeg har spart mange tusenlapper!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅ dumme meg, jeg trodde du mente sniking som i å snike litt i lommeboka til elskling etter 20kroninger til sparebøssa.

Eller sniklese kortet han fikk i sommer fra en kollega.

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sneket kun en gang og ble selvfølgelig tatt for det. (hadde glemt å fornye mnd kortet, men satset på at det gikk bra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sniker ofte på trikken i Oslo. Blei tatt en gang og da bare fikk jeg en brukt billet av en kompis og sendte inn en skriftelig klage og sa at jeg hadde vært full og ikke finni billetten. andre ganger har jeg snakket meg ut av knipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...