Gå til innhold

Alkohol


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

..For at de mentalt umodne skal føle seg voksne ved å endelig få drikke det mamma og pappa satt og drakk

Herlighet for en mentalt umoden kommentar... Når det er alkohol i det jeg drikker er det fordi det er avkoblende og gøy å bli litt brisen sammen med venner. Nå drikker jeg veldig sjelden da, så det MÅ ikke være alkohol i det jeg drikker nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Er dette eneste grunn til at du drikker??

Nå skal jeg lese resten av tråden

Ikke noe i veien med det vel? Drakk bare for å bli full da jeg var 21, jeg også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå som jeg har lest resten av tråden må jeg si at dere er nå søte også :hoho::hoho:

Det er ikke alkohol i alt jeg drikker.

Men med tanke på at jeg liker øl, er glad i vin, og kjempekoser meg med en kaffe og bailys........

Vel, jeg liker vann og brus og, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en mentalt umoden kommentar... Når det er alkohol i det jeg drikker er det fordi det er avkoblende og gøy å bli litt brisen sammen med venner. Nå drikker jeg veldig sjelden da, så det MÅ ikke være alkohol i det jeg drikker nei.

Herlighet for at du følte behov for å påpeke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe i veien med det vel? Drakk bare for å bli full da jeg var 21, jeg også. :-)

Nope! Jeg har bare rukket å glemme det.....At jeg en gang drev med det. Men jeg var yngre enn 21 den gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Jeg er ikke den som setter meg ned "med en god vin" for å si det sånn. Går i øl,selv om jeg liker det også er det vel i grunn for å bli full. Sprit rører jeg ikke fordi det har en uheldig virkning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Jeg drikker også hovesakelig for å bli full. Selv om jeg syns det er kult å leke seg litt med å mikse drinker, vin til maten, og iskald halvliter i sommervarmen er ikke dumt det heller. Men, hovedsakelig for å bli full, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forstå meg dit at det er noe galt i det. Jeg bare la opp etter nok svarte kvelder på by'n kan du si.

Mine "gode viner" koster under 100 lappen. Men de er GODE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke så ofte alkohol i det jeg drikker, men når det er det så er vel hovedgrunnen for å bli litt brisen og noen ganger dritings :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Er det noen spesiell grunn til at du ikke drikker? Religiøse? Et ønske om å være spesiell og "moden"?

Hvorfor er noen kvinner slik at de må bli "moden" så fort som mulig,jeg tar vare på min barnslighet.

Jeg kjenner jo de som ikke drikker på grunn av alkoholisme i familien og da er det noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man blir betrakta som "spesiell" når man er avholds? Var du av de som mobba Juvente-folk på ungdomsskolen eller? Har festa intensivt nok i mitt unge liv jeg..fått totalt nok av det. Vil bare leve sunt, kroppen har det bedre uten alkohol, og mye annet..

Er det noen spesiell grunn til at du drikker? Et ønske om å være som alle andre, ikke skille deg ut? Hvordan hadde kompisene dine behandla deg om du plutselig sluttet å drikke, hadde du blitt like mye inkludert da? Synd at det å drikke faller så "automatisk" for mange.. Jeg har iallefall tatt et bevisst valg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg rørte faktisk ikke alkohol i et halvt år. Skulle finne ut hva denne edruskapsgreia var for noe. Fant ut at det var et bortkasta halvår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rørte faktisk ikke alkohol i et halvt år. Skulle finne ut hva denne edruskapsgreia var for noe. Fant ut at det var et bortkasta halvår.

Hva var det du gikk glipp av da? Var du mindre sosial pga. at du ikke drakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Nei, det var jeg ikke. Men jeg liker alkohol, og savnet det. Hadde ikke du savna det du også, hvis yndlingspålegget ditt plutselig forsvant fra butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan forklarer du din nedlatende holdning til meg pga. at jeg er avholds? Sitter der og innbiller deg at jeg betrakter meg selv som "spesiell" pga. det? Men ja, du har helt rett i at jeg har mer respekt for folk som tar avstand fra alkohol, enn de som drikker, men det har generelt med min livsfilosofi å gjøre, som jeg ikke gidder utdype for en som ikke forstår hvorfor han selv drikker en gang. Bara svada-excuses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Valhalla

Jeg behøver da ikke unnskylde at jeg drikker,det er det som er normalt faktisk. Jeg liker øl og jeg liker å bli full,var det forklaring godt nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Nei, det var jeg ikke. Men jeg liker alkohol, og savnet det. Hadde ikke du savna det du også, hvis yndlingspålegget ditt plutselig forsvant fra butikken?

:ler: Høres ut som du har et problem :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har helt rett i at jeg har mer respekt for folk som tar avstand fra alkohol, enn de som drikker,

Javel. Da kan du vel ikke bli snurt om noen mener det motsatte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...