AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Del Skrevet 16. april 2015 Hvordan kan jeg oversette utrykket "å ro seg i land" som når en person er "ute og ror" på engelsk. De har vel ikke kjennskap til den måten å formulere det på og har sikkert et annet uttrykk for det, men jeg klarer ikke å komme på hva det kunne være. Anonymous poster hash: f451e...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Del Skrevet 16. april 2015 altså som i en person som forsøker å holde seg borte fra et ubehagelig tema. Anonymous poster hash: cbd72...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Del Skrevet 16. april 2015 altså som i en person som forsøker å holde seg borte fra et ubehagelig tema.Anonymous poster hash: cbd72...be5 Tenkte å foreslå you are out on deep water eller noe sånn, men det blir jo ikke helt riktig. Anonymous poster hash: bc864...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 16. april 2015 #4 Del Skrevet 16. april 2015 Tror kanskje jeg misforstår deg litt, men å 'ro seg i land' blir vel å prøve å rette opp noe dumt man har sagt (tråkket i salaten), ikke nødvendigvis holde seg unna et ubehagelig tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 16. april 2015 #5 Del Skrevet 16. april 2015 I følge google translate: Å ro seg i land = rowing in countries Ro seg i land = peace in countries Funker noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 16. april 2015 #6 Del Skrevet 16. april 2015 Ordboken min sier "try to back out"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #7 Del Skrevet 19. april 2015 "You saved that one" as in you saved the situation there. Det er mitt forslag Anonymous poster hash: bf669...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saxofon Skrevet 19. april 2015 #8 Del Skrevet 19. april 2015 ".. as he tried to back away from the uncomfortable situation" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå