AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #42 Skrevet 17. april 2015 Det er bare SÅ vulgært at foreldre tillater lengre hår (med hestehale!!) på gutter!! Det er så feminint og blir hent feil på små androgyne raddis-gutter. Grenser til barnemishandling fordi barnet kan bli kjønnsforvirret...Anonymous poster hash: 03e11...e41 Han er fullt klar over at han er gutt. Barnet mitt er ikke kjønnsforvirret. De fleste vet hvilket kjønn de er når de er 5 år. Han er den han er, og han liker både rosa, blomster og glitter. Til bursdagen fikk han rosa krone fordi det er det han ønsket. Ser ingen problemer eller kjønnsforvirring av den grunn. Samtidig elsker han lego, ninjaer og å leke med såkalte macho-leker som sabel, sverd, biler og lignende. Du virker til å ha tunnelsyn på en ensporet vei. Anonymous poster hash: b75fe...149 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #43 Skrevet 17. april 2015 Det hadde jeg ikke brydd meg om. Folk må få lov å se og kle seg slik de vil. Om gutten din liker å ha hestehale syntes jeg han skal ha det. Ingen har noe med det å gjøre. Det styggeste jeg ser er små gutter som er barbert på hodet, men jeg tenker ikke noe nevneverdig over det. Folk må se ut slik de vil. Og alle har forskjellig smak. Anonymous poster hash: e8244...909
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #44 Skrevet 17. april 2015 Det er jo en smakssak. Om du ønsker å la gutten din ha langt hår så er ikke det noe dine venninner (eller andre) har noe med. Det er jo ikke sånn at du nekter de å klippe håret på sine barn fordi du syns det er fint med langt hår. Jeg syns det er finere med halvlangt eller kort hår på gutter, så jeg ville ikke latt håret bli veldig langt på min gutt, men jeg blander meg ikke borti hva andre gjør med sine gutters hårAnonymous poster hash: 2df92...a56
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #45 Skrevet 17. april 2015 Når du ser et barn i noe stygt, la oss si leopardtights. Kommenterer du det da til foreldrene, at det er stygt? Eller hvis ei venninne betror seg og sier ei annen venninnes barn er stygge på håret. Så referer du det til moren det gjelder? Man legger definitivt merke til slikt, men å ta det opp via mellommann/videreformidle slike personlige meldinger om smak og stil på andres barn? Jeezz..ikke til de det gjelder nei - me. Til sidepersonen som jeg er sammen med etc. Hallo.Anonymous poster hash: 03e11...e41 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #46 Skrevet 17. april 2015 Alt hva folk henger seg opp i.... Eh, ja? Bedre det enn kjedelige folk som ikke tåler diskusjoner.Anonymous poster hash: 03e11...e41
SRC Skrevet 17. april 2015 #47 Skrevet 17. april 2015 Eh, ja? Bedre det enn kjedelige folk som ikke tåler diskusjoner.Anonymous poster hash: 03e11...e41 Tja, om den var siktet til meg tåler jeg absolutt en diskusjon. Synes bare det var en rar ting å bite seg merke i, that's all 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #48 Skrevet 17. april 2015 Tja, om den var siktet til meg tåler jeg absolutt en diskusjon. Synes bare det var en rar ting å bite seg merke i, that's all Verden består i massevis av "merkelige" ting enhver person verden over henger seg opp i. KG florerer jo også av det og da synes jeg det er selvsagt på et diskusjonsforum.Anonymous poster hash: 03e11...e41
SRC Skrevet 17. april 2015 #49 Skrevet 17. april 2015 Verden består i massevis av "merkelige" ting enhver person verden over henger seg opp i. KG florerer jo også av det og da synes jeg det er selvsagt på et diskusjonsforum.Anonymous poster hash: 03e11...e41 Det var da veldig! Var bare en kjapp bemerkning, ikke tenk så mye over det.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #50 Skrevet 18. april 2015 Det var da veldig! Var bare en kjapp bemerkning, ikke tenk så mye over det. Du må nok regne med at "bare en kjapp bemerkning" betyr mer enn du trodde når du ytrer deg offentlig🙋😄Anonymous poster hash: 03e11...e41
SRC Skrevet 19. april 2015 #51 Skrevet 19. april 2015 Du må nok regne med at "bare en kjapp bemerkning" betyr mer enn du trodde når du ytrer deg offentligAnonymous poster hash: 03e11...e41 Skjønner virkelig ikke at dette betyr så forferdelig mye for deg, men siden du må ha det inn med teskje: Når jeg sa at det er mye rart folk biter seg merke i siktet jeg til denne venninnen som i det hele tatt bryr seg om hårfrisyren på en liten gutt. Ikke hva andre svarer i tråden. Var det da noe mer eller kan du la det ligge?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå