AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #21 Skrevet 16. april 2015 Stakkars gutt, skjønner venninna godt. Klipp ungen, ser jo uansett ustelt ut med langt hår på gutter.Anonymous poster hash: f34ea...f89 3
Gjest Fotballen Skrevet 16. april 2015 #22 Skrevet 16. april 2015 Jeg syns det ser grusomt ut, skikkelig grusomt. Det gjelder på voksen menn også forsåvidt, men hver sin smak og ikke noe jeg orker eller gidder å blande meg opp i. Folk er så forskjellige når det kommer til hva de liker. Anonymous poster hash: b8dad...2bb Det ser ikke mer grusomt ut enn på jenter/kvinner. Eneste forskjellen er at kvinner er feminine (kan så klart være macho), og menn er macho (kan så klart være feminine). Det gjelder bare å stelle håret
Gjest Fotballen Skrevet 16. april 2015 #23 Skrevet 16. april 2015 (endret) Stakkars gutt, skjønner venninna godt. Klipp ungen, ser jo uansett ustelt ut med langt hår på gutter.Anonymous poster hash: f34ea...f89 Jeg ser ofte jentunger med langt ustelt hår, full av matrester, som ser ut som aldri har vert stelt noensinne. Endret 16. april 2015 av iBiteU;) 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #24 Skrevet 16. april 2015 Stakkars gutt, skjønner venninna godt. Klipp ungen, ser jo uansett ustelt ut med langt hår på gutter.Anonymous poster hash: f34ea...f89 Jeg utøver ikke maktovergrep over noe slikt. Han har vært klinkende klar over lengre tid på at han vil ha langt hår, så da får han ha det. Er ikke synd i han, han synes det er kjempekjekt, i sær nå som han har fått krøller. De hadde han vel aldri sett om han kun hadde hatt kort hår Ts Anonymous poster hash: b75fe...149 5
minister-mio Skrevet 16. april 2015 #25 Skrevet 16. april 2015 Venninna di har en idiot til venninne 1
Gjest HeiHade Skrevet 16. april 2015 #26 Skrevet 16. april 2015 Venninna di har en idiot til venninne Mener du at TS er en idiot fordi hun lar sønnen ha langt hår fordi han ønsker det? Godt at ikke alle er så avstumpete som deg, isåfall.
minister-mio Skrevet 16. april 2015 #27 Skrevet 16. april 2015 Mener du at TS er en idiot fordi hun lar sønnen ha langt hår fordi han ønsker det? Godt at ikke alle er så avstumpete som deg, isåfall. Snakker selvfølgelig ikke om TS 1
Gjest HeiHade Skrevet 16. april 2015 #28 Skrevet 16. april 2015 Snakker selvfølgelig ikke om TS Beklager. Glemte helt at det var en venninne av en venninne, og ikke bare en venninne (haha?), som hadde sagt dette.. Trodde du spilte videre på dem som kalte henne en idiot, for å si at TS var det. Eh.. forvirrende.. haha okei, beklager. Du er såklart ikke avstumpet. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #29 Skrevet 16. april 2015 Stygt ? Hvorfor det? EGENTLIG ser jo små barn like ut. Kle en gutt på 6 år+en jente på 6 år i akkurat samme klær og samme hårfrisyre. Du ser ikke hvem som er jenta og hvem som er gutten (hvis du ikke kjenner de fra før). Det er ikke før i puberteten at barn får gutte/jentetrekk. (Er nok noen som får typiske trekk tidligere, men det er sjeldent sånn) Så er det hestehale i kombinasjon med gutteklær som er stygt kanskje? Hvorfor det? Det har nok mest med hva vi er vant til, hadde vi vært vant med jenter med kort hår og gutter med langt hår hadde vi syntes det var rart med jenter med langt hår. Jeg syns alle skal få ha den sveisen de vil ha bare de ikke ser ut som en morderklovn.... Vi er i 2015.... Ikke 1815.Anonymous poster hash: 8cff2...a61 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #30 Skrevet 16. april 2015 Nei det er sønnenAnonymous poster hash: de5bb...d16 Nei, det er dattera (Shiloh) på bildet, visstnok liker hun å kle seg som en guttAnonymous poster hash: e2fb0...cd5 5
KatyP Skrevet 16. april 2015 #31 Skrevet 16. april 2015 Så lenge gutten din vil ha lang hår syntes jeg han skal få ha det. Blås i venninnen til venninnen din og lær heller gutten din å stå for de valgene han tar og å akseptere både seg selv og andre. (Tror ikke du gjør noe annet altså). Er tusen ganger verre om han nektet å vaske seg eller skifte klær på to uker og du bare lot han. Syntes forøvrig langt hår på både store og små gutter kan være kjempefint.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #32 Skrevet 16. april 2015 Nei, det er dattera (Shiloh) på bildet, visstnok liker hun å kle seg som en guttAnonymous poster hash: e2fb0...cd5 Er sønnen Knox i følge denne linken. http://www.people.com/people/article/0,,20675095,00.html Anonymous poster hash: 7a333...9be
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #33 Skrevet 16. april 2015 Synes du dette er greit? Med greit mener jeg om du synes det er anstendig/passende/etc. Grunnen til at jeg spør er fordi ei venninne av ei venninne hadde sett meg og min sønn ute på et kjøpesenter her om dagen. Min gutt har langt hår, og jeg hadde tatt det i strikk fordi jeg personlig synes det ser mer velstelt ut. Han er forresten 5. Hun hadde sagt til min venninne at hun hadde sett oss og også bemerket at gutten min hadde hestehale hvor på hun videre sa at hun ikke synes gutter skal se slik ut. Er dette vanlige holdninger ennå? At alle gutter skal ha kort hår og det bare er jenter som får lov å ha langt? Hun som nevnte har for øvrig guttekort hår selv, så jeg skulle kanskje videreformidlet at jeg ikke synes det er passende at kvinner har kort hår. Blir like dumt sagt som det jeg synes hun sa. Nå er jeg som ganske liberal til noe så bagatellmessig som hår, og så lenge gutten min ønsker å ha langt hår så skal han få ha det. Det er jo bare hår! Trodde folk flest mente det samme. Eller? Anonymous poster hash: b75fe...149 Det er bare SÅ vulgært at foreldre tillater lengre hår (med hestehale!!) på gutter!! Det er så feminint og blir hent feil på små androgyne raddis-gutter. Grenser til barnemishandling fordi barnet kan bli kjønnsforvirret...Anonymous poster hash: 03e11...e41 2
Cashbah Skrevet 16. april 2015 #34 Skrevet 16. april 2015 Synes du dette er greit? Med greit mener jeg om du synes det er anstendig/passende/etc. Grunnen til at jeg spør er fordi ei venninne av ei venninne hadde sett meg og min sønn ute på et kjøpesenter her om dagen. Min gutt har langt hår, og jeg hadde tatt det i strikk fordi jeg personlig synes det ser mer velstelt ut. Han er forresten 5. Hun hadde sagt til min venninne at hun hadde sett oss og også bemerket at gutten min hadde hestehale hvor på hun videre sa at hun ikke synes gutter skal se slik ut. Er dette vanlige holdninger ennå? At alle gutter skal ha kort hår og det bare er jenter som får lov å ha langt? Hun som nevnte har for øvrig guttekort hår selv, så jeg skulle kanskje videreformidlet at jeg ikke synes det er passende at kvinner har kort hår. Blir like dumt sagt som det jeg synes hun sa. Nå er jeg som ganske liberal til noe så bagatellmessig som hår, og så lenge gutten min ønsker å ha langt hår så skal han få ha det. Det er jo bare hår! Trodde folk flest mente det samme. Eller? Anonymous poster hash: b75fe...149 Synes det er litt kult, jeg Men så er jo jeg en av de få menneskene i verden som synes bolleklipp er sykt søtt.
Lou Salome Skrevet 16. april 2015 #35 Skrevet 16. april 2015 Man kommenterer da ikke sånt, og man forteller da i hvertfall ikke slike kommentarer videre til den det gjelder! Utrolig mye stygge frisyrer, klær og stil hos folk, både barn og voksne, men det er da ingen ting å diskutere. Man har forskjellig smak. Selv syns jeg langt hår på gutter er ok, og skulle gjerne sett flere med kort hår på jenter. Denne Rapunzeltrenden for alle må vel snart ta slutt? 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #36 Skrevet 16. april 2015 Man kommenterer da ikke sånt, og man forteller da i hvertfall ikke slike kommentarer videre til den det gjelder! Utrolig mye stygge frisyrer, klær og stil hos folk, både barn og voksne, men det er da ingen ting å diskutere. Man har forskjellig smak. Selv syns jeg langt hår på gutter er ok, og skulle gjerne sett flere med kort hår på jenter. Denne Rapunzeltrenden for alle må vel snart ta slutt? Jo, man kommenter i høyeste grad slikt! Er ikke pent med lengde på håret til gutter eller menn...Anonymous poster hash: 03e11...e41 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #37 Skrevet 17. april 2015 Jo, man kommenter i høyeste grad slikt! Er ikke pent med lengde på håret til gutter eller menn...Anonymous poster hash: 03e11...e41 Hvorfor ikke? Matcher det ikke spidermangensere?Anonymous poster hash: 8cff2...a61
Sophie-Ann Skrevet 17. april 2015 #38 Skrevet 17. april 2015 Jeg personlig syns langt hår på gutter/menn er stygt. 3
Lou Salome Skrevet 17. april 2015 #39 Skrevet 17. april 2015 Jo, man kommenter i høyeste grad slikt! Er ikke pent med lengde på håret til gutter eller menn...Anonymous poster hash: 03e11...e41 Når du ser et barn i noe stygt, la oss si leopardtights. Kommenterer du det da til foreldrene, at det er stygt? Eller hvis ei venninne betror seg og sier ei annen venninnes barn er stygge på håret. Så referer du det til moren det gjelder? Man legger definitivt merke til slikt, men å ta det opp via mellommann/videreformidle slike personlige meldinger om smak og stil på andres barn?
Petalouda Skrevet 17. april 2015 #40 Skrevet 17. april 2015 Min mening er at gutter bør ha kort hår, men det er da virkelig opptil hver enkelt gutt/hans foreldre å bestemme hårsveisen. Men jenter med langt ustelt hår er definitivt verre enn en gutt med langt, velstelt hår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå