Gå til innhold

Hestehale på guttebarn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes du dette er greit? Med greit mener jeg om du synes det er anstendig/passende/etc. Grunnen til at jeg spør er fordi ei venninne av ei venninne hadde sett meg og min sønn ute på et kjøpesenter her om dagen. Min gutt har langt hår, og jeg hadde tatt det i strikk fordi jeg personlig synes det ser mer velstelt ut. Han er forresten 5. Hun hadde sagt til min venninne at hun hadde sett oss og også bemerket at gutten min hadde hestehale hvor på hun videre sa at hun ikke synes gutter skal se slik ut.

Er dette vanlige holdninger ennå? At alle gutter skal ha kort hår og det bare er jenter som får lov å ha langt? Hun som nevnte har for øvrig guttekort hår selv, så jeg skulle kanskje videreformidlet at jeg ikke synes det er passende at kvinner har kort hår. Blir like dumt sagt som det jeg synes hun sa.

Nå er jeg som ganske liberal til noe så bagatellmessig som hår, og så lenge gutten min ønsker å ha langt hår så skal han få ha det. Det er jo bare hår! Trodde folk flest mente det samme. Eller?

Anonymous poster hash: b75fe...149
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Helt greit.

*Mener selvfølgelig at det er helt greit for guttebarn å ha både langt hår og hestehale, holdningen til denne venninnen angående noe så simpelt som en hårfrisyre er idiotisk.

Endret av Kragebein
  • Liker 9
Skrevet

Bryr meg fint lite hvordan andre har håret sitt.

Skrevet (endret)

Helt idiotisk for andre å henge seg opp i. Trives gutten best med langt hår, så skal han jo få ha langt hår. Samboeren min har mye lenger hår enn meg, og om vi får en sønn som liker å ha langt hår, så er det jo ikke noe spørsmål om det engang. Barn liker jo også å føle seg fine.

Endret av bippo
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke langt hår på gutter passer, men det er MIN mening :)

Anonymous poster hash: 8df44...992

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det greit at gutter har langt hår.

Anonymous poster hash: afc8b...3a3
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

...i hestehale om de vil det

Anonymous poster hash: afc8b...3a3
  • Liker 3
Skrevet

Små gutter med langt hår er så skjønt! Det trenger ikke være femi heller:

brad-pitt-600.jpg

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Små gutter med langt hår er så skjønt! Det trenger ikke være femi heller:

brad-pitt-600.jpg

Tror da det er ei jente på bildet. Jeg synes gutter med både langt og kort hår som regel er skjønne. Henger meg dog litt opp i det siste du skriver om at de nødvendigvis ikke trenger å være femi selv om del har langt hår. Nei, de trenger jo ikke det, men hva om de er det? Gjør det noe?

Ts

• Liker 5
Gjest HeiHade
Skrevet

Så klart er ikke det noe problem. Forøvrig dritkult med småbarn som tør å være slik de vil og ikke faller for presset til å være som alle andre.

• Liker 5
Gjest Fotballen
Skrevet

Synes ikke langt hår på gutter passer, men det er MIN mening :)

Anonymous poster hash: 8df44...992

Jeg klipper meg ikke for det om du mener det! :snurt:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er dritstygt, men selvfølgelig er det greit. Hvis sønnen din vil ha det slik, så får det jo være slik. Og hun har egentlig ingenting å bry seg med det.

Anonymous poster hash: 7bda9...a4c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke langt hår på gutter er fint. Men det er min mening.

Anonymous poster hash: 468b0...c09

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror da det er ei jente på bildet. Jeg synes gutter med både langt og kort hår som regel er skjønne. Henger meg dog litt opp i det siste du skriver om at de nødvendigvis ikke trenger å være femi selv om del har langt hår. Nei, de trenger jo ikke det, men hva om de er det? Gjør det noe?

Ts

Nei det er sønnen

Anonymous poster hash: de5bb...d16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, for en latterlig ting å kommentere (fra hennes side). Så klart har det ikke noe å si, jeg vet om mange gutter med skulderlangt hår! Min egen guttebestevenn i barnehagen hadde også lengre hår enn meg :) Så ikke tenk på henne, det er ikke noe problem..

Anonymous poster hash: a0eb5...e16
Skrevet

Ts

Det er sønnen. Det gjør selvfølgelig ingenting om gutter er femi, ville bare komme de uungåelige "stakkars sønnen din som blir tvunget til å late som han er jente"-kommentarene i forkjøpet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sønnen. Det gjør selvfølgelig ingenting om gutter er femi, ville bare komme de uungåelige "stakkars sønnen din som blir tvunget til å late som han er jente"-kommentarene i forkjøpet.

Ja, hehe. De kommer kanskje snart de. Får vente å se. ;)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det ser grusomt ut, skikkelig grusomt. Det gjelder på voksen menn også forsåvidt, men hver sin smak og ikke noe jeg orker eller gidder å blande meg opp i. Folk er så forskjellige når det kommer til hva de liker. :)

Anonymous poster hash: b8dad...2bb
  • Liker 3
Skrevet

Vil gutten ha langt hår er det greit, vil han ha det i hale er det greit, vil han ha kort hår...ja, da er det jammen greit det også. Er han femi? Javel, fint for han. Er han macho? Javel, fint for han.

Så lenge gutten har det bra og trives med seg selv bør det være revnende likegyldig hvilken frisyre eller stil han har. Ingen er like og godt er det! :)

• Liker 5
Skrevet

Har selv en gutt med langt hår. Personlig synes jeg han er finere med kort, men det er kjønnsuavhengig. Her får alle bestemme over eget hår så lenge det blir gredd og vasket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...