Gå til innhold

Klager fra naboer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De som bor under meg måtte jeg klage på i fjor. Og da dempet de seg, men jeg tør nesten ikke se dem i øynene nå. Syns det er kjempe pinlig.

De hadde så utrolig høylytt sex at jeg er sikker på jeg kunne hørt det hvis jeg gikk ut og løp 100 meter bort. Makan til skriking på damen. Og han fyren ropte på mamma hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Gjest 100%naturlig
Skrevet

De som bor under meg måtte jeg klage på i fjor. Og da dempet de seg, men jeg tør nesten ikke se dem i øynene nå. Syns det er kjempe pinlig.

De hadde så utrolig høylytt sex at jeg er sikker på jeg kunne hørt det hvis jeg gikk ut og løp 100 meter bort. Makan til skriking på damen. Og han fyren ropte på mamma hele tiden.

Ikke noe unormalt å stønne å skrike, men veldig spesielt at han ropte å skreik på mamma hele tiden!! Hadde kanskje fetish for mamma, eller sex og orgasme for første gang med dame, og bare måtte få det ut!? Litt sært i hvertfall.

Gjest Raindrops
Skrevet

Har aldri fått klage på det. Bodde ved siden av en fyr som banket i veggen bare jeg snakket i telefonen etter klokken 23 om kvelden, eller kom å banket på døren for å bitche når jeg hadde besøk. Men jeg hørte aldri et eneste pip når jeg hadde sex til samme tid eller senere, og han var så provoserende at jeg ikke gadd å ta noe hensyn i så måte.

Skrevet

Ikke noe unormalt å stønne å skrike, men veldig spesielt at han ropte å skreik på mamma hele tiden!! Hadde kanskje fetish for mamma, eller sex og orgasme for første gang med dame, og bare måtte få det ut!? Litt sært i hvertfall.

Klart det ikke er unormalt.😊 men man vet det er veldig lytt, så modererer man seg litt for hensyn vel? Hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...