AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Til dere som har høylytt sex: Hvordan håndterer dere naboene? Klager de på dere?Anonymous poster hash: 38f90...917
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Viser hensyn ved ikke å ha høylydt sex midt på natten. Om man bråker etter kl 23/før kl 06 har naboene all rett til å klage. Har aldri blitt klaget på, men har hatt god lyst til å klage selv et par ganger. Anonymous poster hash: c03df...4d6 1
Gjest Jean Valjean Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Jeg har ikke opplevd at noen har klagd på meg. Sikkert fordi jeg er ute av stand til å tilfrestille kvinner. Men jeg har opplevd og hat naboer som var ganske høylytte. Alt jeg gjorde var og spør dem om de var veldig religiøse siden de rope Gud å Gud til alle døgnes tider. Etter det var de ikke fult så høylytte. 8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Viser hensyn ved ikke å ha høylydt sex midt på natten. Om man bråker etter kl 23/før kl 06 har naboene all rett til å klage. Har aldri blitt klaget på, men har hatt god lyst til å klage selv et par ganger.Anonymous poster hash: c03df...4d6 Regner med disse har seg og forstyrrer dere om natten da?Anonymous poster hash: 38f90...917
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Jeg har ikke opplevd at noen har klagd på meg. Sikkert fordi jeg er ute av stand til å tilfrestille kvinner. Men jeg har opplevd og hat naboer som var ganske høylytte. Alt jeg gjorde var og spør dem om de var veldig religiøse siden de rope Gud å Gud til alle døgnes tider. Etter det var de ikke fult så høylytte. Det siste: Hahaha!Anonymous poster hash: 38f90...917
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Regner med disse har seg og forstyrrer dere om natten da?Anonymous poster hash: 38f90...917 Ja. Stilleregler er stilleregler. Det er ikke mer akseptabelt å gaule og skrike om natten. Da får man finne seg andre tidspunkter å ha sex på, eller kjøpe en gagball.. Anonymous poster hash: c03df...4d6 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Ja. Stilleregler er stilleregler. Det er ikke mer akseptabelt å gaule og skrike om natten. Da får man finne seg andre tidspunkter å ha sex på, eller kjøpe en gagball..Anonymous poster hash: c03df...4d6 Enig der. Litt lyder må man finne seg i når man bor nært andre, men ikke til alle døgnets tider...Anonymous poster hash: 38f90...917
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 Jeg tar hensyn. Men har begynt å holde på med en fyr for noen måneder siden, og når vi begge er fulle, er vi begge høylytte og sånn ellers er det han som pleier å lage mest lyd om jeg vet at naboene oppe er hjemme. Synes det er ltt pinlig, mens han selv sier at om naboene noen gang skulle konfrontere meg med det, er det bare å stille med rak rygg og stolt mine over at jeg hvertfall HAR sex! 😂Anonymous poster hash: c0f7c...fe1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Jeg tar hensyn. Men har begynt å holde på med en fyr for noen måneder siden, og når vi begge er fulle, er vi begge høylytte og sånn ellers er det han som pleier å lage mest lyd om jeg vet at naboene oppe er hjemme. Synes det er ltt pinlig, mens han selv sier at om naboene noen gang skulle konfrontere meg med det, er det bare å stille med rak rygg og stolt mine over at jeg hvertfall HAR sex! 😂Anonymous poster hash: c0f7c...fe1 Haha, sant det. Det er jo bare positivt og normalt å ha (høylytt) sex Anonymous poster hash: 38f90...917
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Haha, sant det. Det er jo bare positivt og normalt å ha (høylytt) sex Anonymous poster hash: 38f90...917 Ja, men et helvete for naboer. Er ikke gøy å høre kjerringa ved siden av skrike når jeg har foreldre på besøk eller når typen ikke er interessert i sex en dag eller om jeg helst ikke vil tenke på sex i det hele tatt. Selv borer jeg ansiktet ned og stønner i puta når jeg kommer for å ikke plage naboer! Anonymous poster hash: a661d...a9f 2
xeno Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Hvem er det som bryr seg om naboer? Jeg kjører på som bare det, når det gjelder sex. Etter bytur det hender at jeg finner meg jente som jeg er gira på å ha sex. 1
Rararara Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 Vi har hatt meget høylytte naboer og må si at for vår del var det greiere om hylinga begynte etter ungene hadde sovnet iallefall. Det varte såpass kort at ungene kjapt sovnet igjen om de ble vekket av det, men var de våkne lurte de fælt på hylinga. Sa aldri fra.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #13 Skrevet 16. april 2015 TS her Jeg er av den oppfatning at man ikke skal la andre legge begrensninger på hva man gjør når man har sex, men alt med måte. Bor man f.eks i en blokk, kan man ikke hyle og skrike på natta.Anonymous poster hash: 38f90...917
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 Jeg har truffet en jente nå som bråker litt. Etter at en nabo stoppet for å snakke med en annen nabo under vinduet mitt, fikk jeg noen rare blikk fra ham. Hun holdt på å komme akkurat da, og det hørtes nok godt. Jeg bor i andre etasje, og vi hadde selvfølgelig ikke lukket vinduet etter natten. Anonymous poster hash: ef16d...862
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #15 Skrevet 16. april 2015 Typen bor i et sameie, hvor det finnes beboere ved siden av, under og over. Jeg må si det er en meget lydtett leilighet da han aldri har fått klager. Men senga hans er ganske nærme hovedinngangen, så om vi hører noen som går forbi så demper jeg meg (da jeg som regel er den som bråker mest) Når det er sagt, så pleier kjæresten og legge hånda over munnen min i det jeg kommer fordi da kan jeg sikkert høres fra lang avstand! haha Anonymous poster hash: 16b2a...f21
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #16 Skrevet 16. april 2015 Jeg har truffet en jente nå som bråker litt. Etter at en nabo stoppet for å snakke med en annen nabo under vinduet mitt, fikk jeg noen rare blikk fra ham. Hun holdt på å komme akkurat da, og det hørtes nok godt. Jeg bor i andre etasje, og vi hadde selvfølgelig ikke lukket vinduet etter natten.Anonymous poster hash: ef16d...862 Typisk at de sto der akkurat når hun var mest høylytt da Anonymous poster hash: 38f90...917
Example Skrevet 17. april 2015 #17 Skrevet 17. april 2015 Har opplevd det, ja, av utleiere som bodde under oss. Til slutt gadd vi ikek bry oss, fordi det var feil uansett. Morgenen var feil, dagen var feil, ettermiddagen var feil, kvelden var feil og natten var feil. Selv da vi var stille som overhodet mulig ble det klaging. Til slutt gir man bare faen, når man skal ut av leiligheten uansett, og knullet høylydt når det passet oss selv.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #18 Skrevet 17. april 2015 Typen bor i et sameie, hvor det finnes beboere ved siden av, under og over. Jeg må si det er en meget lydtett leilighet da han aldri har fått klager. Men senga hans er ganske nærme hovedinngangen, så om vi hører noen som går forbi så demper jeg meg (da jeg som regel er den som bråker mest) Når det er sagt, så pleier kjæresten og legge hånda over munnen min i det jeg kommer fordi da kan jeg sikkert høres fra lang avstand! haha Anonymous poster hash: 16b2a...f21 Hvis du bare demper deg akkurat når de går forbi inngangen, tror jeg de allerede har hørt deg Så spør du meg kan du bare fortsette i samme stil, da får du heller ikke "avbrytelser" under akten. Og hvis det er så lydtett, hvorfor må han legge hånda over munnen din? Det er jo luksus å kunne miste alle hemninger og lage de lydene man selv vil Anonymous poster hash: 38f90...917
peppermyntete Skrevet 17. april 2015 #19 Skrevet 17. april 2015 Jeg demper meg ganske mye hvis jeg vet det er andre folk i nærheten. Å høre andre ha sex er noe av det verste jeg vet! Vet ikke hvor mange folk jeg har banka i veggen til... Hvis det høres ut som du myrder dama, da får du be a holde kjeft selv når det er folk i nærheten synes jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #20 Skrevet 18. april 2015 Bor i rekkehus, har aldri klaget eller fått klager. Vi forstiller oss ikke og naboene forstiller seg ikke. Synes det er pirrende å høre andre ha seg, det fører ofte til en runde i halmen hos også. Folk har knullet i årtusener, hvorfor skal man drive å hysje på alt og alle hele tiden? La folk pule, la de rope og skrike hvis de må det, herregud, dreper det noen om de forlyster seg? Nei. Anonymous poster hash: 110e3...21e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå