Gjest Janna Skrevet 2. juli 2002 #1 Del Skrevet 2. juli 2002 Juhuuuu! Alle mine kjære englevenner, nå kan dere bare komme og hoppe på båten!!! Jeg legger fra kai i morgen tidlig, og de som ikke rekker å komme ombord til da, kan ta en av flyge-stavene som står igjen på kaia og fly ut til båten!! Tusenfryd, ser gjerne at vi får med oss et LASS med pærebrus, og ekno :oops: Må jo ha det litt gøy! Båten jeg har leid til oss kan friste med stort temperert badebasseng, minigolf-baner, hjerteformede badstu-lysthus og marsipankake til alle måltider! Samt et MEGAKULT diskotek vi kan boltre oss i på kveldstid Kom ann da folkens!! *veiver med hånda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 2. juli 2002 #2 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg er med selvfølgelig! 8) Jeg bestiller enkeltlugar denne gang, siden Væren ikke kan være med! :cry: Det blir sikkert gøy likevel! Lurer litt på hvordan vi fikk råd til dette? :o Hei og hopp! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 2. juli 2002 #3 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg fulgte regnbuen til endes og fant en gryte med gull! :D Velkommen om bord, Kris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 2. juli 2002 #4 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei på deg Vinga! Jeg vil gjerne være med på båttur til Karibien, men du sier at du legger fra kai tidlig i morgen.... HVOR tidlig da..? jeg er sååååååååååå utrolig trøtt om dagen, så det hjelper ikke å sette på vekkeklokken en gang. :o Når skal dere reise..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 2. juli 2002 #5 Del Skrevet 2. juli 2002 mmm.... sukk... hørtes fristende ut:-) -mari- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 3. juli 2002 #6 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei, Vinga. Du skjønner, det er en ting jeg alltid har lurt på, hvor mange kalorier er det egentlig i en halvliter pærebrus? *drikke opp brusen før Vinga rekker å svare* Jeg vil gjerne med, men har nettopp kommet hjem fra overnattingstur i skogen, der det ble lite tid til søvn. Så er det greit at hvis jeg slokner helt, at en av dere synger "Byssan Lull" da? Jeg får nemlig ikke sove uten. :oops: Og, en ting til.. Kan jeg stå på vannski bak båten? Kunne jo gå an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 3. juli 2002 #7 Del Skrevet 3. juli 2002 Vannski ja!! Klart det! Vi har en egen engle-jetbåt som bare venter på å dra skiglade engler over vannet Nå er det like før båten legger fra kai!! TUUUUUUUUUUUUT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 3. juli 2002 #8 Del Skrevet 3. juli 2002 Åh, så deeeeiiiiliiiig det er å kjenne vinden blafre i håret! Kom dere også da, det er kjempegøy! Er nok litt vanskelig å holde seg på plass med pærebrus i den ene hånda og den bærbare pc'en i den andre! Men... Hvor langt er det egentlig? Synes vi har kjørt i evigheter jeg, og jeg må TIIISEE :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. juli 2002 #9 Del Skrevet 3. juli 2002 *løper* Veeeeeeeeeeeeeent! ... Åneiiii, ikke si at jeg ikke rakk båten?!? *setter seg på bryggekanten og dingler trist med bena* Jaja, jeg får ta meg en aldri så liten pærebruz. *glugg* Nei, hva er nå dette? Flygeztaver? Juhu! *hoppe på* Zvuuuuuuuzjjj! Åjjj, nå føler jeg meg nezten litt zåm Harry *hikk* Potter...noen zåm vil zpille rumpeldunk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå