Gå til innhold

Luksus yacht tur til Karibien!!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Juhuuuu!

:briller: Alle mine kjære englevenner, nå kan dere bare komme og hoppe på båten!!!

Jeg legger fra kai i morgen tidlig, og de som ikke rekker å komme ombord til da, kan ta en av flyge-stavene som står igjen på kaia og fly ut til båten!!

Tusenfryd, ser gjerne at vi får med oss et LASS med pærebrus, og ekno :oops: Må jo ha det litt gøy!

Båten jeg har leid til oss kan friste med stort temperert badebasseng, minigolf-baner, hjerteformede badstu-lysthus og marsipankake til alle måltider! Samt et MEGAKULT diskotek vi kan boltre oss i på kveldstid :briller::kul::briller::kul::briller::kul::sjarmor::briller::kul::sjarmor:

Kom ann da folkens!! *veiver med hånda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med selvfølgelig! 8)

Jeg bestiller enkeltlugar denne gang, siden Væren ikke kan være med! :cry:

Det blir sikkert gøy likevel! :)

Lurer litt på hvordan vi fikk råd til dette? :o

Hei og hopp! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Vinga!

Jeg vil gjerne være med på båttur til Karibien, men du sier at du legger fra kai tidlig i morgen.... HVOR tidlig da..?

jeg er sååååååååååå utrolig trøtt om dagen, så det hjelper ikke å sette på vekkeklokken en gang. :o

Når skal dere reise..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hei, Vinga. Du skjønner, det er en ting jeg alltid har lurt på, hvor mange kalorier er det egentlig i en halvliter pærebrus? *drikke opp brusen før Vinga rekker å svare* :ler:

Jeg vil gjerne med, men har nettopp kommet hjem fra overnattingstur i skogen, der det ble lite tid til søvn. Så er det greit at hvis jeg slokner helt, at en av dere synger "Byssan Lull" da? Jeg får nemlig ikke sove uten. :oops:

Og, en ting til.. Kan jeg stå på vannski bak båten? Kunne jo gå an! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Vannski ja!! Klart det! Vi har en egen engle-jetbåt som bare venter på å dra skiglade engler over vannet :ler:

Nå er det like før båten legger fra kai!!

TUUUUUUUUUUUUT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Åh, så deeeeiiiiliiiig det er å kjenne vinden blafre i håret! Kom dere også da, det er kjempegøy! Er nok litt vanskelig å holde seg på plass med pærebrus i den ene hånda og den bærbare pc'en i den andre! :wink:

Men... Hvor langt er det egentlig? Synes vi har kjørt i evigheter jeg, og jeg må TIIISEE :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

*løper*

Veeeeeeeeeeeeeent!

...

Åneiiii, ikke si at jeg ikke rakk båten?!? :(

*setter seg på bryggekanten og dingler trist med bena*

Jaja, jeg får ta meg en aldri så liten pærebruz.

*glugg*

Nei, hva er nå dette? Flygeztaver? Juhu! *hoppe på*

Zvuuuuuuuzjjj!

Åjjj, nå føler jeg meg nezten litt zåm Harry *hikk* Potter...noen zåm vil zpille rumpeldunk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...