Gå til innhold

Små pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grøss, hun ser jo ut som et beinrangel. Ser at hun har fått lite mat. Hun så bare utsultet ut, og ikke sunn ut.

Anonymous poster hash: 874ff...252

Hun ser ut slik den jevne blogger/ kjendis ser ut idag UTEN silikonpupper , botox, restylane, falske øyevipper, hairextensions- dagens dragqueens en ser i Oslo daglig. Eller vent. .. Auburn var ekte og vakker!!

Anonymous poster hash: 7fcbd...741

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ser ut slik den jevne blogger/ kjendis ser ut idag UTEN silikonpupper , botox, restylane, falske øyevipper, hairextensions- dagens dragqueens en ser i Oslo daglig. Eller vent. .. Auburn var ekte og vakker!!

Anonymous poster hash: 7fcbd...741

Sorry Audrey !

Anonymous poster hash: 7fcbd...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker små, men store kan også være fine.

Mann



Anonymous poster hash: eb215...1f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Triana har jo fake pupper! Antageligvis er hun naturlig flatbrystet.Umodent å måtte ramse opp ei med in your face silikon- ballonger som eksempel på fine pupper.

Anonymous poster hash: 7fcbd...741

Hehe ja men de er operert så de ser ekte ut.;) Perfekt størrelse. Trenger ikke heliumballonger heller.😜

Anonymous poster hash: 874ff...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne hvis nøden var stor blitt sammen med ei med små pupper, men da ligger det i kortene at hun legger seg under kniven og fikser på de.

Store jur, gi meg mer. Om nomnomnom



Anonymous poster hash: c1705...ea7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine er verken små eller store, men jeg synes det er mye prat av mange kvinner her inne at alle mannfolk elsker barmfagre kvinner. Jeg lurer på om det er noen menn her inne som foretrekker små pupper fremfor store? :)

Anonymous poster hash: e296a...949

Foretrekker sånne som du har - midt imellom. Store pupper er spennende, men de er gjerne ikke så interessante når BH-en faller av.

Anonymous poster hash: a0b58...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja men de er operert så de ser ekte ut.;) Perfekt størrelse. Trenger ikke heliumballonger heller.😜

Anonymous poster hash: 874ff...252

Du er aseksuell skjønner jeg. Det beste av pupper du klarte å komme med måtte altså være fake.

Anonymous poster hash: 7fcbd...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne hvis nøden var stor blitt sammen med ei med små pupper, men da ligger det i kortene at hun legger seg under kniven og fikser på de.

Store jur, gi meg mer. Om nomnomnom

Anonymous poster hash: c1705...ea7

Ikke godt vant med jevnlig seksuell omgang skjønner jeg.

Anonymous poster hash: 7fcbd...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er aseksuell skjønner jeg. Det beste av pupper du klarte å komme med måtte altså være fake.

Anonymous poster hash: 7fcbd...741

Hehe aseksuell er jeg ikke.;) Klarte bare ikke å komme på noen kjendiskvinner som hadde veldig fine pupper som jeg har sett naken. Kunne nevnt mange veninner, men de kjenner du jo ikke?:)

Anonymous poster hash: 874ff...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Puppene mine er verken små eller store, men jeg synes det er mye prat av mange kvinner her inne at alle mannfolk elsker barmfagre kvinner. Jeg lurer på om det er noen menn her inne som foretrekker små pupper fremfor store? :)

Anonymous poster hash: e296a...949

Som om det betyr noe.... foretrekker pupper jeg..... som regel passer det godt til kvinnen jeg er sammen med.

Menn er happy for å få leke med dem. Tror det er kvinner som lager problemer av dette.

Puppene dine er kjempedigg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...