AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Puppene mine er verken små eller store, men jeg synes det er mye prat av mange kvinner her inne at alle mannfolk elsker barmfagre kvinner. Jeg lurer på om det er noen menn her inne som foretrekker små pupper fremfor store? Anonymous poster hash: e296a...949
Kragebein Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Kjæresten min gjør definitivt det, til min fordel
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Kjæresten min foretrekker iallefall små pupper Anonymous poster hash: 6d243...d59
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Jeg bryr meg ikke om pupper. Er først og fremst fitta og rumpa hos jenter som er viktige. Anonymous poster hash: d8c80...5f9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Min foretrekker også små Mine tidligere kjærester og sexpartnere har alle sagt at de foretrekker en "håndfull" Jeg har vel såkalte "håndfulle" pupper, og det er faktisk den kroppsdelen jeg aldri har hatt komplekser for. Fordeler (basert på egen erfaring og fra venninner med mye større pupper enn meg) : -Ikke tungt for ryggen -Lettere å kjøpe BH/sportsbh -Topper, kjoler og lignende passer bedre -Kan gå uten BH Anonymous poster hash: 9ef50...2a4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Vi sier jo såklart til dama at små pupper er fint. Og hvis personligheten din er bra og du ser bra ut ellers har du ingen ting å frykte. Store pupper er selvfølgelig veldig digg men har du ei fin rumpe å kompensere med er det ikke noe problem. Men handler også om symmentri på resten av kroppen. Men at gutter er glad i store pupper er ikke til å unngå. Men de trenger ikke være sånne som pamela. Triana har veldig fine pupper. De er perfekt størrelse til den type kropp.Anonymous poster hash: 874ff...252
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Ikke glem at store pupper blir meget stygge når de blir eldre. Stikkord. Hengejur. Små perky pupper vil holde seg ungpikeaktige leeeenge. Anonymous poster hash: d8c80...5f9 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg foretrekker små pupper TS puppene dine er nok fine som de er!Anonymous poster hash: f5b41...5a0 2
Bad Advice Skrevet 15. april 2015 #9 Skrevet 15. april 2015 Under første verdenskrig måtte mange av mennene reise i krigen noe som førte til at jentene tok over jobbene de hadde hatt i fabrikker og liknende i stedet for å gifte seg og stå på kjøkkenet. Mange av de jentene ble vant til å jobbe og tjene penger selv under krigen og de fortsatte på samme måte etter krigen og. De jentene kledde seg praktisk og i stor grad som menn for å signalisere at de var likeverdige, og ble sett på som frie, sterke og kule. Det førte til at små pupper var moten i 1920 årene, og det var vanlig å bruke "Flappers" eller "Flatteners" i stedet for BHer, altså å binde puppene inntil brystet for å få dem til å se mindre og flatere ut. Jeg vil ha en kjæreste som er resurssterk, fri, sporty, smart og uavhengig. Ikke en halvveis bitchy bimbo som sitter å leker dum og søt og syntes helgefylla er det mest interessante i verden. De jentene jeg har møtt med den typen kvaliteter har stort sett vert slanke, søte jenter med små pupper og det er en den typen jeg alltid har foretrukket selv. Så ja, foretrekker absolutt små over store pupper. Audrey Hepburn for eksempel ser helt fantastisk ut. 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #10 Skrevet 15. april 2015 Under første verdenskrig måtte mange av mennene reise i krigen noe som førte til at jentene tok over jobbene de hadde hatt i fabrikker og liknende i stedet for å gifte seg og stå på kjøkkenet. Mange av de jentene ble vant til å jobbe og tjene penger selv under krigen og de fortsatte på samme måte etter krigen og. De jentene kledde seg praktisk og i stor grad som menn for å signalisere at de var likeverdige, og ble sett på som frie, sterke og kule. Det førte til at små pupper var moten i 1920 årene, og det var vanlig å bruke "Flappers" eller "Flatteners" i stedet for BHer, altså å binde puppene inntil brystet for å få dem til å se mindre og flatere ut. Jeg vil ha en kjæreste som er resurssterk, fri, sporty, smart og uavhengig. Ikke en halvveis bitchy bimbo som sitter å leker dum og søt og syntes helgefylla er det mest interessante i verden. De jentene jeg har møtt med den typen kvaliteter har stort sett vert slanke, søte jenter med små pupper og det er en den typen jeg alltid har foretrukket selv. Så ja, foretrekker absolutt små over store pupper. Audrey Hepburn for eksempel ser helt fantastisk ut. Anonymous poster hash: d3ab4...05e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #11 Skrevet 15. april 2015 Under første verdenskrig måtte mange av mennene reise i krigen noe som førte til at jentene tok over jobbene de hadde hatt i fabrikker og liknende i stedet for å gifte seg og stå på kjøkkenet. Mange av de jentene ble vant til å jobbe og tjene penger selv under krigen og de fortsatte på samme måte etter krigen og. De jentene kledde seg praktisk og i stor grad som menn for å signalisere at de var likeverdige, og ble sett på som frie, sterke og kule. Det førte til at små pupper var moten i 1920 årene, og det var vanlig å bruke "Flappers" eller "Flatteners" i stedet for BHer, altså å binde puppene inntil brystet for å få dem til å se mindre og flatere ut. Jeg vil ha en kjæreste som er resurssterk, fri, sporty, smart og uavhengig. Ikke en halvveis bitchy bimbo som sitter å leker dum og søt og syntes helgefylla er det mest interessante i verden. De jentene jeg har møtt med den typen kvaliteter har stort sett vert slanke, søte jenter med små pupper og det er en den typen jeg alltid har foretrukket selv. Så ja, foretrekker absolutt små over store pupper. Audrey Hepburn for eksempel ser helt fantastisk ut. Ikke ts her, men kan vi gifte oss? Anonymous poster hash: d3ab4...05e 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #12 Skrevet 15. april 2015 Under første verdenskrig måtte mange av mennene reise i krigen noe som førte til at jentene tok over jobbene de hadde hatt i fabrikker og liknende i stedet for å gifte seg og stå på kjøkkenet. Mange av de jentene ble vant til å jobbe og tjene penger selv under krigen og de fortsatte på samme måte etter krigen og. De jentene kledde seg praktisk og i stor grad som menn for å signalisere at de var likeverdige, og ble sett på som frie, sterke og kule. Det førte til at små pupper var moten i 1920 årene, og det var vanlig å bruke "Flappers" eller "Flatteners" i stedet for BHer, altså å binde puppene inntil brystet for å få dem til å se mindre og flatere ut. Jeg vil ha en kjæreste som er resurssterk, fri, sporty, smart og uavhengig. Ikke en halvveis bitchy bimbo som sitter å leker dum og søt og syntes helgefylla er det mest interessante i verden. De jentene jeg har møtt med den typen kvaliteter har stort sett vert slanke, søte jenter med små pupper og det er en den typen jeg alltid har foretrukket selv. Så ja, foretrekker absolutt små over store pupper. Audrey Hepburn for eksempel ser helt fantastisk ut. Grøss, hun ser jo ut som et beinrangel. Ser at hun har fått lite mat. Hun så bare utsultet ut, og ikke sunn ut.Anonymous poster hash: 874ff...252 3
Bad Advice Skrevet 15. april 2015 #13 Skrevet 15. april 2015 Ikke ts her, men kan vi gifte oss? Anonymous poster hash: d3ab4...05e Sure I tried.
sweg Skrevet 15. april 2015 #14 Skrevet 15. april 2015 (endret) Grøss, hun ser jo ut som et beinrangel. Ser at hun har fått lite mat. Hun så bare utsultet ut, og ikke sunn ut.Anonymous poster hash: 874ff...252 Ja, Audrey var tynn, men hun er da ikke noe å grøsse over?? Endret 16. april 2015 av sweg 8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #16 Skrevet 15. april 2015 Jeg er heterofil og jente, men jeg syns B-cup faktisk er finest jeg. Nå er jeg liten og ganske slank, og er fornøyd med min A- slash B-cup boobies. Anonymous poster hash: fd48d...3e3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #17 Skrevet 15. april 2015 Grøss, hun ser jo ut som et beinrangel. Ser at hun har fått lite mat. Hun så bare utsultet ut, og ikke sunn ut.Anonymous poster hash: 874ff...252 Nå er du litt ute på jordet vel.. Anonymous poster hash: d3ab4...05e 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #18 Skrevet 15. april 2015 Sure I tried. !!! Oh... Anonymous poster hash: d3ab4...05e 4
Teodorosaurus Skrevet 15. april 2015 #19 Skrevet 15. april 2015 Jeg foretrekker normale små (A og til nød B) fremfor store pupper, men de må sitte på en kropp som passer til den størrelsen. A cup på en dame med BMI over 30 er ikke en vinner hos meg. Audrey Hepburn så foressten helt fantastisk ut på det bildet! 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #20 Skrevet 15. april 2015 Vi sier jo såklart til dama at små pupper er fint. Og hvis personligheten din er bra og du ser bra ut ellers har du ingen ting å frykte. Store pupper er selvfølgelig veldig digg men har du ei fin rumpe å kompensere med er det ikke noe problem. Men handler også om symmentri på resten av kroppen. Men at gutter er glad i store pupper er ikke til å unngå. Men de trenger ikke være sånne som pamela. Triana har veldig fine pupper. De er perfekt størrelse til den type kropp.Anonymous poster hash: 874ff...252 Haha! Triana har jo fake pupper! Antageligvis er hun naturlig flatbrystet.Umodent å måtte ramse opp ei med in your face silikon- ballonger som eksempel på fine pupper. Anonymous poster hash: 7fcbd...741 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå