AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg sitter og ser på utdanningsvalgene som finnes men det er en trend med at alle studier som ikke bare er svadastudier krever diverse realfag for å kunne søke. Noen som har gode forslag til studier som gjør at man ender opp med konkret og etterspurt/verdifull kompetanse og som samtidig bare krever Generell Studiekompetanse pluss karaktersnitt for å komme inn? Har GENS og 57 studiepoeng. Anonymous poster hash: 7dd14...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #2 Del Skrevet 15. april 2015 Juss. Anonymous poster hash: f1553...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #3 Del Skrevet 15. april 2015 Juss.Anonymous poster hash: f1553...7d9 Jo takker, det er et godt tips som jeg hadde glemt bort litt. Passer nok ikke for meg. Anonymous poster hash: 7dd14...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #4 Del Skrevet 15. april 2015 Lærere er jo etterspurt.Anonymous poster hash: 8ea2d...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå