Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #1 Del Skrevet 23. august 2004 Kan jeg kreve å få redusert stillingsprosenten min pga deltidsstudier? Jeg har veldig lyst til å ta et deltidsstudium og det vil da være nødvendig å redusere arbeidstiden med 1-2 dager i uka. Utdanningen vil ta ett år og den vil ikke ha noen betydning for min nåværende stilling, som er et helt annet fagfelt enn dette studiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 23. august 2004 #2 Del Skrevet 23. august 2004 Gjennom kompetansereformen har arbeidstakere fått rett til utdanningspermisjon... men man må ha vært ansatt x antall år hos samme arbeidsgiver. Du kan få permisjon både for utdanning som er relevant, og for annen utdanning. Med andre ord burde det være mulig for deg å søke permisjon fra %-deler av stillingen din, men om du har rett til det kommer altså an på hvor lenge du har vært ansatt. Har dessverre ingen link til dette, da jeg leste en brosjyre om det for lenge siden... Jeg fant den på nett, men husker ikke hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #3 Del Skrevet 23. august 2004 Her er en link! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå