Gå til innhold

Han spurte om jeg var vid?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eee.. Har pratet litt med en fyr, den siste tiden har praten dreid mer og mer inn på sex. Jeg vet ikke hva andre kvinner snakker med menn om men må si jeg synes det er skikkelig ubehagelig! Med en gang en mann begynner å hinte eller snakke om sex blir jeg uvel!! Er dette normalt på nettdating? Jeg liker å snakke endel med dem før vi møtes så jeg får luket ut litt. Har nå opplevd dette flere ganger, jeg har kanskje vært overbærende med ett par kommentarer fra dem, men skjønner nå at jeg må sette klare grenser.

Jeg verken viser for mye hud eller hinter til ting, er kanskje den litt mer stille typen som er litt vanskelig å få igang praten på. Jeg elsker sex, misforstå meg rett, jeg blir bare så overrasket over denne sexfikseringen mot en totalt ukjent person. Jeg har også presisert i profilen at jeg ikke er ute etter en flørt. Tanker?

Anonymous poster hash: c4533...12b

Vel, er du vid?

Anonymous poster hash: 7a688...fb8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortell oss om glufsa di nå ts..... Erru vid?

Anonymous poster hash: 318c4...584

Skrevet

Ikke tull. TS

Neida, jeg tror deg faktisk. Men har litt lyst å håpe det er tull uansett. Eller at det er snakk om tullekontoer. Men siden man må betale for å kunne sende meldinger de fleste steder er det vel dessverre ikke det.
AnonymBruker
Skrevet

Ikke la oss leve med denne uutholdelige spenningen. Fortell oss om du er vid, TS :)

Anonymous poster hash: 37424...02c

AnonymBruker
Skrevet

:) kanskje ikke så rart enkelte damer lurer på om det finnes intelligent liv der ute. TS

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gjør som meg, svar med:

"Huffda, virker som om du synes mange kvinner er vide, er du kanskje veldig liten da?"

Og så ignorer... x)

Hehe morsom du.;) Er stor og tykk men elsker damer som er trangr. Det å sprenge fitta deres å måtte være forsiktig for ikke å skade henne er det mest opphissende som finnes.:) Deilig å utvide henne litt..

Anonymous poster hash: 107ad...184

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fremstiller meg ikke som noe annet enn den jeg er. Men hvorfor spørre om jeg er trang? Våt forstår jeg jo om de lurer på om jeg er kåt.

Later du som om du ikke skjønner at menn vil ligge med deg? Du er jo godt voksen. Det er småjentene som ikke skjønner at en utfordrende klesstil tiltrekker griser.

Anonymous poster hash: 1f74f...7f8

AnonymBruker
Skrevet

Hehe morsom du.;) Er stor og tykk men elsker damer som er trangr. Det å sprenge fitta deres å måtte være forsiktig for ikke å skade henne er det mest opphissende som finnes.:) Deilig å utvide henne litt..

Slik skriver kun en liten fjott av en fyr som aldri får seg noe!

Anonymous poster hash: 9cf09...335

• Liker 2
Skrevet

Later du som om du ikke skjønner at menn vil ligge med deg? Du er jo godt voksen. Det er småjentene som ikke skjønner at en utfordrende klesstil tiltrekker griser.

Anonymous poster hash: 1f74f...7f8

Nei, det var jo ikke det jeg skrev heller. Jeg liker at menn har lyst til å ligge med meg :) Hvem gjør ikke .

AnonymBruker
Skrevet

Slik skriver kun en liten fjott av en fyr som aldri får seg noe!

Anonymous poster hash: 9cf09...335

Hadde jeg vært en som var på sjekkern og ikke fikk meg noe, hadde jeg vært mere sympatisk. Men damer tenner på drittsekker med stor kuk som meg, så kommer aldri til å endre meg noen gang.;) Er jo det som gir meg fitte gang på gang.:)

AnonymBruker
Skrevet

du har fortsatt ikke fortalt oss om du var vid TS.

AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut!!!

Anonymous poster hash: b1c14...0b8

• Liker 1
Skrevet

Og fortsatt er menn undrende til at de ikke har sjans på sjekkemarkedet....

• Liker 4
Gjest Mythic
Skrevet

Lurer på hvordan menn hadde reagert hvis damer spurte hvor lang pikk de har - i en telefonsamtale når man knapt kjenner hverandre? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært en som var på sjekkern og ikke fikk meg noe, hadde jeg vært mere sympatisk. Men damer tenner på drittsekker med stor kuk som meg, så kommer aldri til å endre meg noen gang.;) Er jo det som gir meg fitte gang på gang.:)

Faen så lei meg jeg blir hvis en av sønnene mine ender opp som deg.

Anonymous poster hash: b8a67...fcb

• Liker 2
Gjest PetterPanne
Skrevet

Lurer på hvordan menn hadde reagert hvis damer spurte hvor lang pikk de har - i en telefonsamtale når man knapt kjenner hverandre? :klo:

Du skulle bare visst hvor mange ganger damer jeg har flørta med har spurt meg rett ut hvor stor pikken min er.

Gjest Mythic
Skrevet

Du skulle bare visst hvor mange ganger damer jeg har flørta med har spurt meg rett ut hvor stor pikken min er.

Ok, det trodde jeg virkelig ikke var vanlig. Svarer du? Og svarer du ærlig, i så fall?

Gjest PetterPanne
Skrevet

Ok, det trodde jeg virkelig ikke var vanlig. Svarer du? Og svarer du ærlig, i så fall?

Jeg bare forteller dem at det er de største 7 centimeterne de noensinne har sett. 7 centimeter med glory. De holder som oftest kjeft da.

Gjest Mythic
Skrevet

Jeg bare forteller dem at det er de største 7 centimeterne de noensinne har sett. 7 centimeter med glory. De holder som oftest kjeft da.

Så da skjønner du sikkert at damer heller ikke setter pris på spørsmål om kjønnsorganet sitt når man bare er på snakkestadiet enda? ;)

Merkelig ting å spørre folk om, synes jeg. Man spør ikke folk om sånn hvis man møtes på byen, f.eks.

Gjest PetterPanne
Skrevet

Så da skjønner du sikkert at damer heller ikke setter pris på spørsmål om kjønnsorganet sitt når man bare er på snakkestadiet enda? ;)

Merkelig ting å spørre folk om, synes jeg. Man spør ikke folk om sånn hvis man møtes på byen, f.eks.

Nåja, det er ikke helt deres skyld heller. Jeg er en hensynsløs flørter. Drar vel igang tankehjulet deres, og med litt alkohol i bildet, så mister de litt filter.

Men ja, det vitner om små antenner det der. Har aldri i verden spurt om noe størrelse eller noe sånt. Men har blitt spurt og rister på hodet hver gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...