AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #21 Skrevet 15. april 2015 Og dette er tilsvarende den samme grunnen til at noen begynner å snakke om det tidlig. Det siler ut de som ikke har samme interesse som deg selv, og det er jo ikke noe galt i det. Det er greit så lenge vedkommende har en profil som antyder at de kun søker,eller er åpen for uforpliktende sex. Men når man som TS,har presisert i profilen at man er ute etter et seriøst forhold bør jo de la være å ta kontakt da. Grunnen til at de likevel tar kontakt tror jeg skyldes at de rett og slett mangler sosial iq,er mentalt tilbakestående eller at enkelte ikke klarer å lese skikkelig.Det er mange tapermenn på nettet.De som faller mellom alle stoler i samfunnet, også sosialt og utdanningsmessig.Se bare på hvor mange som ikke klarer å føre en normal samtale,eller de dårlige rettskrivningsferdighetene mange har der inne.Det skulle ikke forundre meg om de nærmest er analfabeter. Anonymous poster hash: 51874...e19 4
Florence Skrevet 15. april 2015 #22 Skrevet 15. april 2015 Og dette er tilsvarende den samme grunnen til at noen begynner å snakke om det tidlig. Det siler ut de som ikke har samme interesse som deg selv, og det er jo ikke noe galt i det. Mange kvinner som også bare er ute etter sex, men det betyr ikke at spørsmål om hvorvidt man er vid eller trang er OK. Nekter å tro de har fått seg noe ved å skrive sånt. 2
Druid Skrevet 15. april 2015 #23 Skrevet 15. april 2015 What? Har Ts sagt hun ikke er interessert i sex? Det har faktisk lite med saken å gjøre. De fleste kvinner er interessert i sex, de færreste jubler om en nokså fremmed person de ikke har møtt maser om sex-relaterte tema på meldinger/chat. Anonymous poster hash: fdcec...fc6 Jeg tror du legger noe helt annet i "interesert i sex", enn det jeg gjør i denne konteksten. Faktisk er dette litt av problemet i forholdet mellom kvinner og menn. De fleste kvinner tillegger sex en hel haug med egenskaper de fleste menn ikke bryr seg nevneverdig om. Når man driver med nettdating, har man i større grad mulighet for å sortere ut sånne ting i fred og ro, nettopp siden man ofte kommuniserer før man blir kjent. 1
Druid Skrevet 15. april 2015 #24 Skrevet 15. april 2015 Det er greit så lenge vedkommende har en profil som antyder at de kun søker,eller er åpen for uforpliktende sex. Men når man som TS,har presisert i profilen at man er ute etter et seriøst forhold bør jo de la være å ta kontakt da. ... Anonymous poster hash: 51874...e19 Igjen ett konsept som flertallet menn/kvinner kommuniserer forbi hverandre på. Når man avskriver alle som må ha sex før de vurderer potensialet for seriøst forhold som uforpliktende eller useriøse, så skjerer det seg. Igjen så er det ikke ett problem, selv om det betyr at det blir mere "støy".
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #25 Skrevet 15. april 2015 Igjen ett konsept som flertallet menn/kvinner kommuniserer forbi hverandre på. Når man avskriver alle som må ha sex før de vurderer potensialet for seriøst forhold som uforpliktende eller useriøse, så skjerer det seg. Igjen så er det ikke ett problem, selv om det betyr at det blir mere "støy". Skjærer seg,hvordan da? Personlig har jeg kun positive erfaringer med å opplyse i profilen om at jeg ser etter et seriøst forhold. Blir selvsagt kontaktet av de useriøse uansett,men når jeg ikke svarer forstår de fleste at det ikke er noe å hente her. Har datet enkete som jeg senere har hatt sex med uten at vi har endt opp i noe forhold sammen,men da har vi vært på flere dater først,vært på pub,konserter,kino osv.Dette er sosialt oppegående menn med utdannelse og jobb som ikke bare har vært ute etter sex og det er det vi vil ha. Selvfølgelig avskriver jeg profiler som åpenbart kun ser etter et høl.Og å bruke tid på å kanskje se om man kan få omvendt en som er sånn til å bli seriøs gidder jeg heller ikke bruke tid på.Hvorfor skulle jeg det?Til det har jeg alt for mange seriøse kvalitetsmenn å velge mellom. Anonymous poster hash: 51874...e19 1
makkapakka Skrevet 15. april 2015 #26 Skrevet 15. april 2015 hadde bare svart i medvind jeg da, "ja jeg er vid som en låvedør", osv... 1
Druid Skrevet 15. april 2015 #27 Skrevet 15. april 2015 Skjærer seg,hvordan da? ... Anonymous poster hash: 51874...e19 Man fremstiller det som det er kun EN måte å se det på; det er min synsvinkel, og den er riktig for alle. Problemet er at det finnes 1000 vis av synvinkler ; ALLE har sin egen vurdering. Når du går på nettdating, vil du møte alle disse. Det er viktig at man da skjønner at alle har rett... for den personen sin vinkel. Det er ingen som går på nettdating som er useriøse; de er alle seriøse. Fra sin synsvinkel og sammenheng. Men den behøver ikke være det for deg, og det er ingen grunn for at du skal "omvende noen" eller "nøye deg med", man må bare forstå at de andre synsvinklene naturlig vil være tilstede og at du vil ende opp med å kommunisere med en relativt stor gruppe som har en annen vinkel enn deg, så lenge du driver med Nettdating. Hvis jeg hadde funnet din profil og tatt kontakt, ville jeg typisk lest seriøst forhold, og sett en felles langsiktig mål. Men vi hadde antagelig krasjet i kommunikasjonen 1. eller 2. date, nettopp fordi måten jeg trenger progresjonen er totalt anderledes enn det du trenger. Det er ikke ett problem; det er det nett motsatte: ett forhold som antagelig ikke hadde livets rett, ville aldri blitt påbegynt. Men det blir helt feil, hvis man i etterkant skulle dømme den andre som useriøs eller uinteresert og kald.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #28 Skrevet 15. april 2015 Man fremstiller det som det er kun EN måte å se det på; det er min synsvinkel, og den er riktig for alle. Problemet er at det finnes 1000 vis av synvinkler ; ALLE har sin egen vurdering. Når du går på nettdating, vil du møte alle disse. Det er viktig at man da skjønner at alle har rett... for den personen sin vinkel. Det er ingen som går på nettdating som er useriøse; de er alle seriøse. Fra sin synsvinkel og sammenheng. Men den behøver ikke være det for deg, og det er ingen grunn for at du skal "omvende noen" eller "nøye deg med", man må bare forstå at de andre synsvinklene naturlig vil være tilstede og at du vil ende opp med å kommunisere med en relativt stor gruppe som har en annen vinkel enn deg, så lenge du driver med Nettdating. Hvis jeg hadde funnet din profil og tatt kontakt, ville jeg typisk lest seriøst forhold, og sett en felles langsiktig mål. Men vi hadde antagelig krasjet i kommunikasjonen 1. eller 2. date, nettopp fordi måten jeg trenger progresjonen er totalt anderledes enn det du trenger. Det er ikke ett problem; det er det nett motsatte: ett forhold som antagelig ikke hadde livets rett, ville aldri blitt påbegynt. Men det blir helt feil, hvis man i etterkant skulle dømme den andre som useriøs eller uinteresert og kald. Har aldri hatt problemer med å treffe seriøse folk. De som kun er ute etter sex bør - hvis de er seriøse,være åpen om det i profilteksten eller reistrere seg på sex-datingssider.Mer komplisert trenger det ikke være Anonymous poster hash: 51874...e19 1
Druid Skrevet 15. april 2015 #29 Skrevet 15. april 2015 Har aldri hatt problemer med å treffe seriøse folk. De som kun er ute etter sex bør - hvis de er seriøse,være åpen om det i profilteksten eller reistrere seg på sex-datingssider.Mer komplisert trenger det ikke være Anonymous poster hash: 51874...e19 Jeg hevder ikke du har problemer med å treffe de menneskene du etterspør, jeg sier du har en arrogant og kunnskapsløs tilnærming til andre mennesker : du er helt og holdent overbevist om at din vurdering av seriøsitet ikke bare gjelder for deg og dine valg, men er en universell sannhet som alle pent må innordne seg. Og så hevder jeg at dette ikke er ett problem, men en løsning. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #30 Skrevet 15. april 2015 Jeg hevder ikke du har problemer med å treffe de menneskene du etterspør, jeg sier du har en arrogant og kunnskapsløs tilnærming til andre mennesker : du er helt og holdent overbevist om at din vurdering av seriøsitet ikke bare gjelder for deg og dine valg, men er en universell sannhet som alle pent må innordne seg. Og så hevder jeg at dette ikke er ett problem, men en løsning. Kunnskapsløs? Du kan jo bare se på svarene her på KG i denne og andre lignende tråder: Majoriteten av kvinner liker ikke å bli stilt spørsmål av typen "Er du vid?" osv. Menn som har en slik tilnærming kommer som regel ingen vei med kvinner - uansett om det bare er sex de måtte være ute etter.Det er ytterst få kvinner på en vanlig datingside som vil føle dette som tiltalende og interessant.Disse mennene kommer ikke hverken til sex eller seriøse forhold når de mangler sosial intelligens.For det er det man mangler,når man stiller slike spørsmål i melding nr.4 eller på første treff. Anonymous poster hash: 51874...e19 2
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2015 #31 Skrevet 15. april 2015 Om menn du møter på nett vrir samtalen over på sex er de kun ute etter sex eller evn runketid foran pcen. Om du ikke er interessert i det, gir du beskjed om at det ikke er greit å sende deg sånne beskjeder og avslutter kontakten med vedkommende. Om du har blitt spurt om du er vid ville jeg ledd av denne drittungen som tydeligvis bare er ute etter et hull å stikke pikken i, be han kjøpe seg en fleshlight og slutte å spørre om creepy ting til fremmede jenter. Anonymous poster hash: ca5ea...9ce Samme ville jeg gjort.
Chizue Skrevet 15. april 2015 #32 Skrevet 15. april 2015 Gjør som meg, svar med: "Huffda, virker som om du synes mange kvinner er vide, er du kanskje veldig liten da?" Og så ignorer... x)
guttemann Skrevet 15. april 2015 #33 Skrevet 15. april 2015 Det er jo fornuftig å avklare enkelte seksuelt relaterte ting på en noenlunde diskré måte, men å spørre om noen er vid? Det er nesten så jeg håper det er tull... 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #34 Skrevet 15. april 2015 Det er jo fornuftig å avklare enkelte seksuelt relaterte ting på en noenlunde diskré måte, men å spørre om noen er vid? Det er nesten så jeg håper det er tull... Ikke tull. TS Anonymous poster hash: c4533...12b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #35 Skrevet 15. april 2015 Det er jo fornuftig å avklare enkelte seksuelt relaterte ting på en noenlunde diskré måte, men å spørre om noen er vid? Det er nesten så jeg håper det er tull... Ikke tull. Enkelte menn er så dumme. Jeg spør bare om tissen deres er så liten at de må se etter en ekstra trang en Anonymous poster hash: e68cd...81a 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #36 Skrevet 15. april 2015 Dere aner ikke hvor mange ganger jeg blir spurt om jeg er trang og våt. Er ikke akkurat merkelig det da, slik som du fremstiller deg her inne Anonymous poster hash: b8a67...fcb 1
Gjest gjestvest Skrevet 15. april 2015 #37 Skrevet 15. april 2015 Han spurte om du var vid fordi han ville skryte på seg en stor en. Mens han i realiteten er mest sannsynlig en sossis.
Gjest FruKG Skrevet 15. april 2015 #38 Skrevet 15. april 2015 Er ikke akkurat merkelig det da, slik som du fremstiller deg her inne Anonymous poster hash: b8a67...fcb Jeg fremstiller meg ikke som noe annet enn den jeg er. Men hvorfor spørre om jeg er trang? Våt forstår jeg jo om de lurer på om jeg er kåt.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #39 Skrevet 15. april 2015 Jeg klikket meg inn på denne tråden for å få vite om TS er vid eller ikke. Så svar på spørsmålet. Er du det? Anonymous poster hash: 37424...02c
Gjest gjestvest Skrevet 15. april 2015 #40 Skrevet 15. april 2015 Vid er forkortelse på vidunderlig. Ja, bruk den unnskyldningen neste gang dere får en kllllask over halve ansiktet, gutter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå