AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Del Skrevet 14. april 2015 Hvordan er det for dere introverte? Har dere "sosiale" jobber, og orker dere i så fall å være sosial på kvelden? Anonymous poster hash: 9f563...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #2 Del Skrevet 14. april 2015 Ja, får fylt den på jobb. Orker ikke være sosial på kvelden i ukedager. Da må det isåfall være noe spesielt som skjer, og med mennesker som ikke irriterer meg Anonymous poster hash: 325c1...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 14. april 2015 #3 Del Skrevet 14. april 2015 Da jeg jobbet på kundeservice var hver dag nok til å fylle min sosiale kvote for 2-3 dager... Jeg orker ikke engang å være sosial på kvelden når jeg er arbeidsledig, og i hvert fall ikke når jeg jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #4 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg orker det med gode venner jeg er komfortable med som er litt mindre anstrengende. Men generelt klarer jeg sjelden fungere på topp om jeg har hatt mennesker rundt meg hele dagen. Har nok "pushet" og utvidet mitt sosiale batteri noe. Personlighet er som kjent noe justerbar og det er ikke slik at det er gitt at man forblir ekstrem introvert eller ekstrovert. Jeg har bevisst gått utenfor komfortsonen noe da jeg ellers kunne tilbragt veldig, veldig mye tid alene. Det er mange kvelder jeg gjerne heller ville sittet inne med et glass vin og en god film for meg selv, men jeg vil jo også beholde et nettverk, beholde vennskap og treffe nye mennesker (og kanskje en mann). Så jeg har revurdert litt tankegangen om at jeg er introvert og "sånn er det bare". Jeg er nok innadvendt av natur og det er jo meg, men det er nok sunt at jeg noen ganger går utenfor komfortsonen også sosialt. Har en jobb der jeg er rundt omkring og lett på fot og hilser på nye mennesker hele tiden, og det er slitsomt. Det er overhodet ikke en jobb som passer meg som person, men som nyutdannet som trenger penger kan jeg ikke si nei til noe. Velger å se på det som en god utfordring og noe jeg kan vokse på. Anonymous poster hash: 5f625...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #5 Del Skrevet 15. april 2015 Kom hjem fra butikkjobb og var dritlei av kunder, mas og tjas, klaging osv... Men et par små timer alene med fotbad/et glass vin/en episode tvserie/en joggetur så var jeg klar til å møte noen:) men verste jeg visste da jeg jobbet der, var å måtte møte noen og hygge meg sosialt RETT etter jobb:P var gjerne litt amper og lei da. Anonymous poster hash: c0a94...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå