Gå til innhold

til rufus :):)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei rufus

ville bare takke for et godt svar på spalten min på reiseliv! skrev til deg der og håper på et godt svar igjen!

takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Hyggelig at jeg kan hjelpe...Nå har jeg "vært å svart" igjen...Om det er mer du lurer på er det bare å spørre :wink: ...jeg bor "her nede", jeg...og turister er alltid koselig :D Håper dere liker dere her, da....

Forresten synd du ikke er registrert - så kunne jeg sendt deg noen gode tips som privat melding... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

logger meg inn gjør jeg gjerne for deg ja!:)

det ser litt dårlig ut med den turen altså,pga noen små problemer. men vi prøver! jeg skal inn å sjekke på reiseliv hva du har svart nå jeg:)

så vi skrives håper jeg!

takk for hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei rufus

sitter nå på nettet og har funnet noen hoteller. jeg setter dem opp for deg slik at du kan sjekke om du har hørt om dem og kanskje du kan tilogmed si hvem du vil anbefale prismessig og hvordan det ligger.

as resaturantdrift

fredrikstda motell og camping(synes elv denne hørtes grei ut,lå bra til syntes jeg)

hankø hotell og spa cornwell

hotell valhalla ans

hotell fontenen

og victoria hotell

si fra da om du vil:)

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Hankø er kjempe fint, det....men ligger et godt stykke fra byen...ca 17km...

Motellet...vel, ligger fint til ved Gamlebyen...har både hytter og motellrom...om man ikke krever så høy standard er det helt OK...kan tenke meg det tilsvarer 1-2 stjerner der....

Hotellene til AS Restaurantdrift er fine...og koster...

Det ene Hotell City ligger midt i byen ved/i gågata to min fra brygga...Hotell Victoria ligger også ganske nær sentrum (ca likt Valhalla...)...både City og Victoria er dyrere/finere hotell...riktignok smak og behag, men....

Hotell Fontenen har jeg aldri bodd på og heller ikke hørt noe om...tror også det koster likt som City/Victoria...rundt 1000 pr natt....

Kommer stadig tilbake til Valhalla, jeg...trives der...og som jeg skrev i PM til deg, ikke alt for dyrt...om de har ledig rom, da....og det er ikke lenger å gå derfra enn hverken Victoria eller Fontenen til brygga og gågata....De ligger bare på hver sin kant av byen.....(men byen er ikke så stor, da :wink: ).......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok rufus! du er alle tiders altså!!!!!!!! 8)

skal sjekke dette litt mer ut jeg også sender jeg deg en melding her inne om hvordan vi har hatt det osv. får bare håpe de har ledige rom da.. puh :-? .... vi får se... for et slit! men vi skal bruke veibeskrivelsene dine da,om hvordan vi best mulig skal ha det i byen...:) takk for all hjelp!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Leslie!

Fikk bare lyst til å gi deg et tips. Du ser at dine smilies ikke virker.

Om du fjerner den haka du har under skrivefeltet, der det står "Deaktiver smilies.." så vil de virke. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...