Gjest sex Skrevet 22. august 2004 #1 Del Skrevet 22. august 2004 Hei! Liker å eksperimentere og har lyst på en bok til inspirasjon og glede for meg og samboern MEN, det er så veldig mange slike bøker og jeg tror det er mye humbug. Noen som har noen sex-bøker å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2004 #2 Del Skrevet 23. august 2004 Anbefaler Hot Sex Rett på sak av Tracey Cox. Inspirerende bok for både nybegynnere og viderekommende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 23. august 2004 #3 Del Skrevet 23. august 2004 Anbefaler Hot Sex Rett på sak av Tracey Cox. Inspirerende bok for både nybegynnere og viderekommende Den anbefaler jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. august 2004 #4 Del Skrevet 23. august 2004 Den anbefaler jeg også! Jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_my Skrevet 23. august 2004 #5 Del Skrevet 23. august 2004 me too :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2004 #6 Del Skrevet 23. august 2004 me three.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sex Skrevet 23. august 2004 #7 Del Skrevet 23. august 2004 Takk for svar! :-) - tror kanskje jeg satser på å kjøpe den Hot sex rett på sak på vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 23. august 2004 #8 Del Skrevet 23. august 2004 Eller hva med boken "Supersex" som også er skrevet av Tracey Cox. Også veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. august 2004 #9 Del Skrevet 23. august 2004 Anbefaler Hot Sex Rett på sak av Tracey Cox. Inspirerende bok for både nybegynnere og viderekommende Jeg har denne, og synes ikke det sto noe verken noe nytt eller spesielt spennende i den... Helt standard ting som beskrives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 23. august 2004 #10 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg har denne' date=' og synes ikke det sto noe verken noe nytt eller spesielt spennende i den... Helt standard ting som beskrives. [/quote'] Men hun skriver på en lett og humoristisk måte, som virker befriende og inspirerende. Og det var jo det hovedinnlegget spurte etter. Jeg anbefaler den også. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 23. august 2004 #11 Del Skrevet 23. august 2004 jeg vil også annbefale hot sex, har den selv..men hun skriver om standard ting som du nesten har garatert gjort før..hun skriver veldig godt og befriende og humoristisk..veldig bra bok! men jeg vil annbefale det store sex leksikonet..(veldig stor og tjukk bok!) jeg kan garantere deg at du vil finne noe spennende og ting du aldri hadde tenkt på og prøve en gang og ord og sex ting du aldri hadde trodd finnes... begge bøkene finner du i vanlige bokbutikker og biblioteker... lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. august 2004 #12 Del Skrevet 23. august 2004 OK! Gir meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sex Skrevet 24. august 2004 #13 Del Skrevet 24. august 2004 men jeg vil annbefale det store sex leksikonet..(veldig stor og tjukk bok!) jeg kan garantere deg at du vil finne noe spennende og ting du aldri hadde tenkt på og prøve en gang og ord og sex ting du aldri hadde trodd finnes... Tror jeg vil ha begge to MEN finner ikke det store sex leksikonet på nett, hverken på generelt søk eller hos bokkilden, tanum eller norli (har prøvd flere forskjellige søketråder) :o Vet du navnet på forfatter, eller kanskje er det på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 26. august 2004 #14 Del Skrevet 26. august 2004 jeg tok feil av titlen. jaja..jeg fant den for deg jeg. http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...oryName=BIC_JCU bare trykk på linken du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sex Skrevet 27. august 2004 #15 Del Skrevet 27. august 2004 Flott! Takk skal du ha :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #16 Del Skrevet 6. september 2004 Hei og hå ! Vi har lest bøker sammen, men finner ingen som med bilder viser oss stillinger. Har dere bøker eller annet dere kan anbefale. Ha en fin dag ! Oss2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå