AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #21 Skrevet 15. april 2015 Med mindre du er god venn med hun syntes jeg ikke du skal legge deg opp i det. Jeg er helt i mot utrokap og skjønner fristelsen din med å si i fra, men det vil bare lage mye kaos og drama og smerte. Hilsen en som sa i fra for noen år siden, og ble stående igjen som "syndebukken som prøvde å sabotere et forhold". Anonymous poster hash: d672f...9ce Man kan si ifra anonymt. Dessuten : folk som gjorde deg til syndebukken , er folk som aldri innrømmer sine feil, som den utroe som gir f.. i andres følelser, og klarer å manipulere den bedratte. Er denne dama mer "oppegående", kan det være hun ser det på en helt annen måte, og blir takknemlig i ettertid. Å bli bedratt over lang tid, kan gi dype sår i mennesker. Vi har alle et ansvar! Anonymous poster hash: 4bc15...24d 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #22 Skrevet 15. april 2015 Hvordan vet du om dette ts? Hvordan vet du hele historien om at han har hatt ei anna i ett år? Er du elskerinna kanskje? Anonymous poster hash: 4bc15...24d 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #23 Skrevet 15. april 2015 JEG hadde tatt det opp med HAN. Og sagt følgende: "Du har frem til helgen med å fortelle dama di hvordan du holder på, så hun får ta et valg om hun ønsker å fortsette eller ikke. Hun er ei venninne, og jeg bryr meg om henne. Sier ikke du noe innen helgen, så kommer JEG til å si det... Så får du bli så sint på meg som du bare vil, men du vet innerst inne at rett skal være rett uansett". Anonymous poster hash: c3d33...48b 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #24 Skrevet 15. april 2015 Det fascinerer meg at flere mener at du ikke burde si noe, for å inngå å være en syndebukk?? Hadde min samboer vært utro og noen andre visste om det, hadde jeg blitt takknemlig om noen så ifra om dette!! Mye heller det enn å bli holdt for narr ett år til. TS, jeg er enig med deg om at det er medmenneskelig om du sier ifra, for etter ett år virker det ikke som om mannen har store planene om det... Og om du er redd, er jeg også for at du skriver et anonymt brev, enten til han om at han skal fortelle deg, eller til henne om at han er utro. Du kjenner dem best, så det må du se selv. Faen ta de som er utro!!! Anonymous poster hash: b717f...9c4 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #25 Skrevet 15. april 2015 Det fascinerer meg at flere mener at du ikke burde si noe, for å inngå å være en syndebukk?? Hadde min samboer vært utro og noen andre visste om det, hadde jeg blitt takknemlig om noen så ifra om dette!! Mye heller det enn å bli holdt for narr ett år til. TS, jeg er enig med deg om at det er medmenneskelig om du sier ifra, for etter ett år virker det ikke som om mannen har store planene om det... Og om du er redd, er jeg også for at du skriver et anonymt brev, enten til han om at han skal fortelle deg, eller til henne om at han er utro. Du kjenner dem best, så det må du se selv. Faen ta de som er utro!!!Anonymous poster hash: b717f...9c4 Dette skrev jeg også lenger opp. Vi har alle et ansvar hvis vi vet at noen svikter noen. Her han man en mann som har det gående med ei anna dame i ETT år, og så skal man ikke si noe? Er andre her klar over følger som utroskap kan gi og spesielt hvis det er snakk om svik over lang tid. Hun har levd på hans løgner. Siden du nevnte at denne mannen har et noe vanskelig temperament, hadde jeg skrevet et anonymt brev til dama hans. Anonymous poster hash: 4bc15...24d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #26 Skrevet 15. april 2015 Jeg synes det bør være opp til ham å si ifra om dette. Hadde følt meg rimelig idiot hvis det kom fra noen andre i forhold til hvis jeg fant det ut selv eller han sa det til meg. Jeg synes faktisk folk må få ordne opp i sine egne problemer med mindre de ber om hjelp. Man kan ødelegge like mye ved å blande seg på denne måten som det han gjør ved å være utro. Jeg forsvarer på ingen måte hva han gjør, jeg sier bare at jeg personlig ikke ville ønsket å få vite det på denne måten.Anonymous poster hash: 9e3e1...76e Du synes det er opp til han, som har bedratt dama si i over ETT år, å si ifra om dette? Jeg tipper at han aldri kommer til å nevne det, når han har holdt på sånn i så lang tid. SI IFRA TS! Anonymous poster hash: 4bc15...24d 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #27 Skrevet 16. april 2015 Hva skal du gjøre ts? Håper hun får vite det. Utroskap, spesielt bedrag over lang tid, kan skade mennesker resten av livet. Er det bedre at han får fortsette, så hun kanskje får vite det etter to år? Fem år? Anonymous poster hash: 4bc15...24d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #28 Skrevet 16. april 2015 Jeg synes du skal si ifra til henne. Mulig din venninne må avsløre han på en eller annen måte. Han kommer til å nekte for det hvis hun bare konfronterer han verbalt. Anonymous poster hash: 18d23...699
nordlending Skrevet 16. april 2015 #29 Skrevet 16. april 2015 Hadde jeg vært sammen med en som var utro, hadde jeg blitt takknemlig hvis noen sa noe! Uansett hvor vondt det ville vært.
Ms.Sommerfugl Skrevet 16. april 2015 #30 Skrevet 16. april 2015 Det er to scenarioer. Scenario en; du skriver et brev (på pc, selvsagt, ellers kan han eller noen andre kjenne igjen skriften), og forklarer at mannen har vært utro i ett år. Du vet dette fordi sånn og sånn. Scenario to; du er den eneste som vet om utroskapet, og dette vet denne mannen. Derfor vil han skjønne at det er enten deg eller hun han er utro med som har fortalt det og da kan det bli drama og unødige konflikter. For som en annen har sagt før meg så er det ikke alltid de bedratte damene reagerer rasjonelt. Har selv vært på andre siden, og jeg ble mildt sagt mobbet for noe jeg egentlig ikke hadde noe med! Så TS, tenk grundig gjennom det. Om scenarioet er førstnevnte, og at det ikke kan spores tilbake til deg, så ville jeg absolutt sendt det brevet!! Da sår du i det minste tvil hos henne, og hun kan eventuelt utforske videre. Hvis ikke så har du advart henne og kanskje bidratt til at denne kvinnen kan få et bedre liv uten denne drittsekken!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #31 Skrevet 16. april 2015 Kjenner en som har hatt "ei på si" i ett år nå. Har utrolig lyst å si fra til dama hans. Men vet at dette setter meg i en forferdelig situasjon. Masse felles bekjente osv. Han har et problem med temperamentet også, så jeg gjør det ikke... Noen tips? (flåsete svar kan jeg være uten)Anonymous poster hash: 6bd19...eb1 Hadde dama hans vært din bestevenninne så ja - men dette får jeg ikke inntrykk av at er tilfellet. Så hva er motivet ditt egentlig her ? Er det vondt å se at andre har kjæreste, så dette blir en mulighet for å ødelegge slik at de kan føle litt på det samme som du har følt\føler på hver dag ? - ofte så er det tilfellet og det er dermed menneskelig. Det finnes 2 typer mennesker, dem som blir inspirert av å se andre ha det bedre enn dem selv. Det får dem til å virkelig ta mer initiativ selv og har altså blitt inspirert. Den andre typen blir bare bitter, misunnelig og enda mer deprimert. Men når de ser at andre bryter og havner i samme situasjon så får de selv en opptur fordi de da ikke føler seg alene lengre. Anonymous poster hash: 52c21...fd6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #32 Skrevet 17. april 2015 Hadde dama hans vært din bestevenninne så ja - men dette får jeg ikke inntrykk av at er tilfellet. Så hva er motivet ditt egentlig her ? Er det vondt å se at andre har kjæreste, så dette blir en mulighet for å ødelegge slik at de kan føle litt på det samme som du har følt\føler på hver dag ? - ofte så er det tilfellet og det er dermed menneskelig. Det finnes 2 typer mennesker, dem som blir inspirert av å se andre ha det bedre enn dem selv. Det får dem til å virkelig ta mer initiativ selv og har altså blitt inspirert. Den andre typen blir bare bitter, misunnelig og enda mer deprimert. Men når de ser at andre bryter og havner i samme situasjon så får de selv en opptur fordi de da ikke føler seg alene lengre. Anonymous poster hash: 52c21...fd6 Det har da ingenting med mennesketyper å gjøre! Jeg sier ikke at det alltid er lurt eller rett å si ifra, men i denne situasjonen, der man vet om en mann som har bedratt ei dame i over ett år, synes jeg det er på sin plass å si ifra! Har forøvrig en følelse av at ts er elskerinna her, og at hun kanskje vil at han skal ta et valg. Ett års møter med et annet menneske, er ett forhold. Det er et urolig stort svik å holde på med en annen person i lang tid, bak ryggen på sin partner. Håper denne mannen får som han fortjener. Ingen av damene til slutt! Anonymous poster hash: 4bc15...24d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #33 Skrevet 18. april 2015 Kanskje feigt.. men.. hva med å skrive et anonymt brev til dama? Så får det være opp til henne om hun vil ta opp saken med typen eller ikke. Jeg ville så absolutt ha visst det om min mann hadde vært utro mot meg, det er helt sikkert! Samtidig skjønner jeg jo deg godt også da, det er en fryktelig vanskelig situasjon å være i.. skal skal ikke.. Hvis det var deg, ville du visst det om din kjæreste var utro? Og hvordan hadde du reagert om det kom frem i ettertid at en venn av deg visste hva som foregikk bak din rygg over lang tid men ikke sa noe?Anonymous poster hash: 9fa62...e9b Neineinei! Ikke anonyme brev!! Det er feigt, og gjør at mottaker vil lure på hvem avsender er i evigheter. Jeg lurer fremdeles på hvem det var som sendte et slikt brev til med i 2008. Hvorfor sa ikke personen det til meg? Skal du avsløre, vær real nok til å gjøre det på en rederlig måte! Anonymous poster hash: fa9eb...7ba
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #34 Skrevet 19. april 2015 Hva skal du gjøre ts? Anonymous poster hash: 4bc15...24d
Gjest Fotballen Skrevet 19. april 2015 #35 Skrevet 19. april 2015 (endret) Si det til henne anonymt så hun kan bli kvitt jævelen. Utro menn skulle fått kuken sin av! Utro kvinner skulle blitt s...ja skal ikke nevne det. Endret 19. april 2015 av iBiteU;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå