AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Kjenner en som har hatt "ei på si" i ett år nå. Har utrolig lyst å si fra til dama hans. Men vet at dette setter meg i en forferdelig situasjon. Masse felles bekjente osv. Han har et problem med temperamentet også, så jeg gjør det ikke... Noen tips? (flåsete svar kan jeg være uten)Anonymous poster hash: 6bd19...eb1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Kanskje feigt.. men.. hva med å skrive et anonymt brev til dama? Så får det være opp til henne om hun vil ta opp saken med typen eller ikke. Jeg ville så absolutt ha visst det om min mann hadde vært utro mot meg, det er helt sikkert! Samtidig skjønner jeg jo deg godt også da, det er en fryktelig vanskelig situasjon å være i.. skal skal ikke.. Hvis det var deg, ville du visst det om din kjæreste var utro? Og hvordan hadde du reagert om det kom frem i ettertid at en venn av deg visste hva som foregikk bak din rygg over lang tid men ikke sa noe? Anonymous poster hash: 9fa62...e9b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Kanskje feigt.. men.. hva med å skrive et anonymt brev til dama? Så får det være opp til henne om hun vil ta opp saken med typen eller ikke. Jeg ville så absolutt ha visst det om min mann hadde vært utro mot meg, det er helt sikkert! Samtidig skjønner jeg jo deg godt også da, det er en fryktelig vanskelig situasjon å være i.. skal skal ikke.. Hvis det var deg, ville du visst det om din kjæreste var utro? Og hvordan hadde du reagert om det kom frem i ettertid at en venn av deg visste hva som foregikk bak din rygg over lang tid men ikke sa noe?Anonymous poster hash: 9fa62...e9b Joda, har tenkt tanken. Har lett på nett etter mulighet til å avsløre dette uten at det slår tilbake. (er ikke fjortis, selv om det føles slik i denne situasjonen...) Tror ett brev vil lett la seg avsløre. Skulle ønske noen bare sa "han er ikke som du tror" til henne... Hun ville da forstått.Anonymous poster hash: 6bd19...eb1
Gjest O.G. Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 (endret) Kjenner en som har hatt "ei på si" i ett år nå. Har utrolig lyst å si fra til dama hans. Men vet at dette setter meg i en forferdelig situasjon. Masse felles bekjente osv. Han har et problem med temperamentet også, så jeg gjør det ikke... Noen tips? (flåsete svar kan jeg være uten)Anonymous poster hash: 6bd19...eb1 Ikke legg deg opp i det, antageligvis vet hun om det og aksepterer det. Endret 13. april 2015 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Lite som skjer i ditt eget liv, Ts?Anonymous poster hash: ed7c9...3ff 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Lite som skjer i ditt eget liv, Ts?Anonymous poster hash: ed7c9...3ff Jada, en idiotkommentar kommer alltid. Nei, det er ikke lite som skjer i mitt liv. Men som ett helt normalt medmenneske har jeg vondt av henne som tror alt er fantastisk. Og, tenkte at kanskje jeg kunne spørre andre om råd. Det var sikkert veldig dumt av meg, men trodde det var det forum var til for TSAnonymous poster hash: 6bd19...eb1 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Jeg synes det bør være opp til ham å si ifra om dette. Hadde følt meg rimelig idiot hvis det kom fra noen andre i forhold til hvis jeg fant det ut selv eller han sa det til meg. Jeg synes faktisk folk må få ordne opp i sine egne problemer med mindre de ber om hjelp. Man kan ødelegge like mye ved å blande seg på denne måten som det han gjør ved å være utro. Jeg forsvarer på ingen måte hva han gjør, jeg sier bare at jeg personlig ikke ville ønsket å få vite det på denne måten.Anonymous poster hash: 9e3e1...76e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Jada, en idiotkommentar kommer alltid. Nei, det er ikke lite som skjer i mitt liv. Men som ett helt normalt medmenneske har jeg vondt av henne som tror alt er fantastisk. Og, tenkte at kanskje jeg kunne spørre andre om råd. Det var sikkert veldig dumt av meg, men trodde det var det forum var til for TSAnonymous poster hash: 6bd19...eb1 La meg formulere det på en annen måte: dette har ikke du noe med. Hva vil det gagne DEG om du forteller dette til henne? I verste fall blir hun sint på DEG. Ev. at begge blir det.Anonymous poster hash: ed7c9...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 Jeg synes det er rart at folk fraråder deg å si fra og kaller utroskap en privatsak. Privatsak er det hvis begge hadde visst om det og valgte å leve med det. Ikke dersom bare den utro vet det. Anonymous poster hash: cdd55...9d5 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Dette er ikke din sak, hold deg unnaAnonymous poster hash: cdc07...43c 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #11 Skrevet 14. april 2015 Her har altså en mann hatt ei på si i ett år, og dama vet ennå ikke om det. Synes hun skal få vite hva slags mann hun er sammen med. Det er ikke ett engangstilfelle engang ( selv om det og er utroskap ), men ei fast han har holdt på med i ETT år! Vet du sikkert at hun ikke vet det ts? Synes medsøstre skal si ifra. Jeg hadde iallefall ønsket å vite, hvis en partner holder på med ei anna bak min rygg! Anonymous poster hash: 4bc15...24d 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #12 Skrevet 14. april 2015 Jeg synes det er rart at folk fraråder deg å si fra og kaller utroskap en privatsak. Privatsak er det hvis begge hadde visst om det og valgte å leve med det. Ikke dersom bare den utro vet det.Anonymous poster hash: cdd55...9d5 Nettopp, bra poeng! Å være sammen med en mann som holder på med ei anna i lang tid ( det er jo et forhold når det går over lang tid ), og hvis hun ikke vet om det, synes jeg man skal si ifra, så kan hun ta valget deretter. Anonymous poster hash: 4bc15...24d 2
draug 75 Skrevet 14. april 2015 #13 Skrevet 14. april 2015 Ts. Hold deg unna. Det som kommer til å skje, er at du får rollen som ødeleggeren. Det er du som blir upopulær i bekjentskapskretsen. Hvis fyren er utro, er han antakelig stymper nok til å slippe unna med det og gi deg skylda, at du lyver for at du er misunnelig eller noe. Du ødelegger for deg sjøl, bare, siden det er bekjentskapskretsen. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #14 Skrevet 14. april 2015 Her har altså en mann hatt ei på si i ett år, og dama vet ennå ikke om det. Synes hun skal få vite hva slags mann hun er sammen med. Det er ikke ett engangstilfelle engang ( selv om det og er utroskap ), men ei fast han har holdt på med i ETT år! Vet du sikkert at hun ikke vet det ts? Synes medsøstre skal si ifra. Jeg hadde iallefall ønsket å vite, hvis en partner holder på med ei anna bak min rygg!Anonymous poster hash: 4bc15...24d Hun vet det ikke. Helt sikkert! TsAnonymous poster hash: 6bd19...eb1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #15 Skrevet 15. april 2015 Hun vet det ikke. Helt sikkert! TsAnonymous poster hash: 6bd19...eb1 Kjenner du denne damen godt? Ei veninne? Vet du hvordan forholdet deres er? Jeg forstår ikke at andre her mener du skal holde munn siden denne mannen har holdt sånn i ett år! Hvor lang tid skal hun bli sviktet? Er det ike bedre at hun får vite det så hun kan se hvem hun er sammen med? Anonymous poster hash: 4bc15...24d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #16 Skrevet 15. april 2015 Med mindre du er god venn med hun syntes jeg ikke du skal legge deg opp i det. Jeg er helt i mot utrokap og skjønner fristelsen din med å si i fra, men det vil bare lage mye kaos og drama og smerte. Hilsen en som sa i fra for noen år siden, og ble stående igjen som "syndebukken som prøvde å sabotere et forhold". Anonymous poster hash: d672f...9ce 3
Uredd Skrevet 15. april 2015 #17 Skrevet 15. april 2015 Med mindre du er god venn med hun syntes jeg ikke du skal legge deg opp i det. Jeg er helt i mot utrokap og skjønner fristelsen din med å si i fra, men det vil bare lage mye kaos og drama og smerte.Hilsen en som sa i fra for noen år siden, og ble stående igjen som "syndebukken som prøvde å sabotere et forhold". Anonymous poster hash: d672f...9ce Her har vi kjernen i dette dilemmaet. Den som blir bedratt har vanskelig for å tro dette om den personen man elsker. Dermed blir den som sier i fra en trussel for forholdet. Makten ligger hos de som par og du blir en utenforstående som prøver å ødelegge. Dette er realitetene og mitt største argument for å ikke blande seg inn i andre sine saker. Reaksjonen trenger nemlig ikke bli rasjonell. 1
Gjest Pheel Skrevet 15. april 2015 #18 Skrevet 15. april 2015 Gjør mot andre slik du vil at andre skal gjøre mot deg. Ville du selv ha visst om det dersom din kjæreste var utro, skal du si ifra. Mennesker holder på sånn nettopp fordi det er så liten sjanse for at noen kommer til å snakke, slik skal det ikke være. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #19 Skrevet 15. april 2015 Gjør mot andre slik du vil at andre skal gjøre mot deg. Ville du selv ha visst om det dersom din kjæreste var utro, skal du si ifra. Mennesker holder på sånn nettopp fordi det er så liten sjanse for at noen kommer til å snakke, slik skal det ikke være. Enig. Alt for mange sier ingenting, både når det gjelder utroskap , overgep osv. Tips : legg en anonym lapp i postkassen hennes. Gjør det anonymt på en eller annen måte. Anonymous poster hash: 4bc15...24d 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #20 Skrevet 15. april 2015 Ts. Hold deg unna. Det som kommer til å skje, er at du får rollen som ødeleggeren. Det er du som blir upopulær i bekjentskapskretsen. Hvis fyren er utro, er han antakelig stymper nok til å slippe unna med det og gi deg skylda, at du lyver for at du er misunnelig eller noe. Du ødelegger for deg sjøl, bare, siden det er bekjentskapskretsen. Ikke hvis hun er anonym. Hun vet at dama ikke vet noe, mannen hennes har holdt på med ei anna dame i ett år. Hvor lenge skal hun gå uvitende? Ærlig talt. Anonymous poster hash: 4bc15...24d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå