Gå til innhold

La Lina - at man kunne ta så feil!

Bokalven

Anbefalte innlegg

Hmmm.. minner meg litt om da jeg var der før bryllupet. Følte meg heller ikke noe særlig velkommen.

Men jeg kan anbefale undertøysbutikken i Paleet. De var supersøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa i fra at jeg ikke skulle ha noe, men da sa hun at det bare var å prøve! Så kunne man eventuelt kjøpe en annen gang. Jeg er også ganske rund, men hun var bare kjempesøt og hyggelig og veldig positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også (48/50). Men da hadde dem ikke min størrelse, og var ganske kort mot meg. Men da var det også andre i butikken.

Men jeg har lovet å ta meg en tur dit for å sjekke bh-størrelsen. Så vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk kan oppfatte butikkbetjening forskjellig er da ingen bombe. Det har vel noe med

1. "Butikkdama" sin dagsform

2. Personkjemi mellom "butikkdama" og kunden.

Altså: hu kan vel ha vært hånlig mot en, mens hun senere var hyggelig osv. (ting 2: det er da vel virkelig ikke bare _en_ person som jobber der!??! :o )

Personlig har jeg aldri vært der, men det er mest grunnet lokasjon i landet. Men jeg har lovet meg selv å dra dit en dag når jeg er på de trakter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kun en person som jobber der så da kan Gjest ha vært så uheldig å ha truffet på en av "ekstrahjelpene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan anbefale undertøysbutikken i Paleet. De var supersøte.

Bare synd de ikke har like bra utvalg i størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje noen kan gi signalement på ekspeditrisen "sin" på LaLina, og så kan man kanskje se om det faktisk er 2 helt forskjellige damer. For det er flere som ser ut til å ha fått dårlig service, og "alle andre" har fått bra service. Så enten er det en dame med mye PMS eller noe sånn, ellers så er det to damer.

Kanskje jeg skal spane litt, jeg bor rett nedi gata. :)

- Og har faktisk aldri vært innom. Med 75 B / C så har jeg ikke helt sett poenget med å la meg friste av super-bh'er til 500 kr stk når jeg finner ting som passer fint på Lindex. Men til bryllupet... ;)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har vært der to ganger den siste måneden. Første gangen var hun skikkelig ok, og hjelpte til så godt at jeg kjøpte for masse penger.... Den gangen var det flere mennesker i butikken. Den neste gangen var jeg alene i butikken, og da syntes jeg hun var litt kortere og litt mindre hjelpsom. Kanskje hun også var en antydning overbærende når jeg ikke visste akkurat hva jeg skulle ha og hvordan jeg ville ha det. Men, som jeg selv har, regner jeg med at også ekspeditrisen på denne butikken har både gode og dårlige dager, og det skal mer til en dette for å skremme en 70f er på bhjakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ivertfall to forskjellige damer som jobber der - ei lys og ei mørk. Jeg har aldri handla med den mørke (har bare fått signalementet av andre).

Den lyse dama er veldig rett på og kan kanskje virke litt brå innimellom, men jeg syns hun var positivt rett fram og ærlig på en OK måte med hva som så bra ut eller ikke.

Bare gode erfaringer jeg - skal ta med venninna mi herfra dit i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 75 B / C så har jeg ikke helt sett poenget med å la meg friste av super-bh'er til 500 kr stk når jeg finner ting som passer fint på Lindex.

Ligger de fleste bh'ene på 500,- eller er det minimumspris?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger de fleste bh'ene på 500,- eller er det minimumspris?

K

Jeg har kjøpt bh fra 250 til 750 der, så det varierer veldig, men jevnt over er det ikke mange til under 300 kroner og de fleste ligger nok på ca 4 - 500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg har bare handlet når den blonde dama. Hun har alltid vært hyggelig og hjelpsom mot meg, og alle andre kunder som jeg har sett, selv det har vært mange folk i butikken. (Det hadde jeg blitt stressa av)

Hun er vel den eneste dama som har tatt på puppene mine, når jeg tenker meg om. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt bh fra 250 til 750 der, så det varierer veldig, men jevnt over er det ikke mange til under 300 kroner og de fleste ligger nok på ca 4 - 500 kr.

Ok - takk! Da er det jo ikke svindyrt der da, var redd det var snakk om 1000-kroners-klassen jeg.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare handlet når den blonde dama. Hun har alltid vært hyggelig og hjelpsom mot meg' date= og alle andre kunder som jeg har sett, selv det har vært mange folk i butikken. (Det hadde jeg blitt stressa av)

Hun er vel den eneste dama som har tatt på puppene mine, når jeg tenker meg om. :ler:

:ler:

Ditto! Hun er ganske rett på, men det er greit. Det oppleves utrolig nok ikke ubehagelig i det hele tatt

Kverula - ikke svindyrt, men normal-dyrt, men er jeg. Og behandler du det du kjøper rimelig bra så holder det lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DD og E er ikke samme cup.

Jeg har fått forklart at DD og E er samme størrelse på 2 undertøysavdelinger her jeg bor, og jeg mener hun blonde på LaLina sa det samme da jeg var innom i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel den eneste dama som har tatt på puppene mine' date=' når jeg tenker meg om. :ler: [/color']

..Bare nysgjerrig jeg, hvorfor i alle dager tar hun dere på puppene? Måler hun med hendene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..Bare nysgjerrig jeg, hvorfor i alle dager tar hun dere på puppene? Måler hun med hendene eller?

I mitt tilfelle "stappet og dro" hun for å få puppene plassert riktig i bh'n. Ikke noe ekkelt over det, og ikke så brutalt som beskrivelsen min høres ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått forklart at DD og E er samme størrelse på 2 undertøysavdelinger her jeg bor, og jeg mener hun blonde på LaLina sa det samme da jeg var innom i vinter.

Det kan jeg aldr i tenke meg at hun sa... DDD og E kan derimot være det samme. Dx3 brukes nemlig i USA istedet for E :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da pokker så kranglete dere skulle være da.... :wink:

Blir nesten nødt til å sjekke det, for nå er det like før jeg tviler selv. Hmpf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da pokker så kranglete dere skulle være da.... :wink:  

Blir nesten nødt til å sjekke det, for nå er det like før jeg tviler selv. Hmpf!

Du har rett. :D Har akkurat fått ett skriv fra Triumph om at DD størrelsen blir borte og at E er den nye DD :wink: De nye internasjonale størrelsene er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...