Suzy Skrevet 26. august 2004 #41 Del Skrevet 26. august 2004 Du har rett. :D Har akkurat fått ett skriv fra Triumph om at DD størrelsen blir borte og at E er den nye DD De nye internasjonale størrelsene er sånn. Jeg tar fremdeles ikke dette for god fisk... Det betyr jo at en hel størrelse blir borte?! :o Skal sjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. august 2004 #42 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg tar fremdeles ikke dette for god fisk... Det betyr jo at en hel størrelse blir borte?! :o Skal sjekke... Neida.. de går bare lengre hvis du skjønner. Hvertfall gjør triumph det sånn. Aner jo ikke om dette gjelder alle merker. Men de med internasjonale størellser mister nok dd størrelsen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. august 2004 #43 Del Skrevet 26. august 2004 Ifølge denne guiden - scroll nedover siden til guiden for å finne rett bh-størrelse er det som jeg sier E=DDD... Dette nettstedet operer med det samme systemet Denne siden er derimot amerikansk og opererer med DDD... Denne guiden var litt rotete, men du ser poenget - her er det sammenlignet internasjonal standard med USA, UK og flere... Jeg tror jeg har made my point... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. august 2004 #44 Del Skrevet 26. august 2004 Neida.. de går bare lengre hvis du skjønner. Hvertfall gjør triumph det sånn. Aner jo ikke om dette gjelder alle merker. Men de med internasjonale størellser mister nok dd størrelsen ja. Hm.... nei - så vidt jeg vet går bh-størrelser til JJ i dag, og DD blir borte så må altså største størresle bli K???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. august 2004 #45 Del Skrevet 26. august 2004 Ifølge denne guiden - scroll nedover siden til guiden for å finne rett bh-størrelse er det som jeg sier E=DDD... Dette nettstedet operer med det samme systemet Denne siden er derimot amerikansk og opererer med DDD... Denne guiden var litt rotete, men du ser poenget - her er det sammenlignet internasjonal standard med USA, UK og flere... Jeg tror jeg har made my point... Jøss.. merkelig at Triumph har tatt feil :klø: satt jo å leste skrivet på jobb her om dagen. Kanskje jeg ikke leste godt nok. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. august 2004 #46 Del Skrevet 26. august 2004 Jøss.. merkelig at Triumph har tatt feil :klø: satt jo å leste skrivet på jobb her om dagen. Kanskje jeg ikke leste godt nok. :oops: Ikke godt å si, men spennende å høre, så sjekk da vel? Og sjekk hvor høyt de har tenkt å gå i størrelse for det er interessant :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. august 2004 #47 Del Skrevet 26. august 2004 På triumph sine sider finnes ikke DD http://www.triumph.com/index.php :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. august 2004 #48 Del Skrevet 26. august 2004 Ikke godt å si, men spennende å høre, så sjekk da vel? Og sjekk hvor høyt de har tenkt å gå i størrelse for det er interessant :-) skal prøve å sjekke ut hva de har tenkt og hvorfor de har tenkt det jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. august 2004 #49 Del Skrevet 26. august 2004 På triumph sine sider finnes ikke DD http://www.triumph.com/index.php :o JØSS! De har ikke FF heller - og ikke noe etter G....??? :o Da kan vi vel si at vi begge har rett Arwen... Men finn ut av dette - jeg ble nysgjerrig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. august 2004 Forfatter #50 Del Skrevet 26. august 2004 Er sidene amerikanske kan det ha noe å si... Størrelsene der er visst annerledes enn her, har jeg skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. august 2004 #51 Del Skrevet 26. august 2004 Er sidene amerikanske kan det ha noe å si... Størrelsene der er visst annerledes enn her' date=' har jeg skjønt.[/quote'] Ehm.. les lenger opp eller gå på Truimf linken så skjønner du hele greia - de har valg for norske sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. august 2004 Forfatter #52 Del Skrevet 26. august 2004 Jo, men det kan være at sidene er laget i USA og at produktene er amerikanske, og dermed også har amerikanske størrelser. De hadde forøvrig verken DD eller FF... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 26. august 2004 #53 Del Skrevet 26. august 2004 Gå på La Lina! Jeg bruker G og har nå bh'er i alle regnbuens farger, bikini (ja - skikkelig fin bikini), sportsbh og glatt t-skjortebh... Kom deg dit *streng* Har vært der!! Det jeg mente var når noen skrev "velkommen til f-klubben.." Og jeg er altså 70G (før trodde jeg var 80 dd/e..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2004 #54 Del Skrevet 27. august 2004 Har vært der!! Det jeg mente var når noen skrev "velkommen til f-klubben.." Og jeg er altså 70G (før trodde jeg var 80 dd/e..) Duste meg! Vel - du kan få være i klubben min - jeg er 70G jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. august 2004 Forfatter #55 Del Skrevet 27. august 2004 Lythande og jeg har vært på La Lina i dag og shoppet. Endelig hadde jeg noen penger, og da kjøpte jeg like godt 2 stk! En t-skjorte-BH (str. 70F) og en sort BH (str. 70FF). Ellers var vi en svipptur innom Lindex for å kjøpe bursdagsgave til gudinnedattera mi, og fant tilfeldigvis en BH i str 75F som passet til meg! :-o Den kostet bare 119 kroner og skal syes om til del av dansekostyme. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #56 Del Skrevet 27. august 2004 Duste meg! Vel - du kan få være i klubben min - jeg er 70G jeg og Fin klubb det... Er vi 80/85G-ere også akseptert, eller har vi for store pupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. august 2004 #57 Del Skrevet 30. august 2004 Fin klubb det... Er vi 80/85G-ere også akseptert, eller har vi for store pupper? Alle får være med! Særlig du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #58 Del Skrevet 30. august 2004 HVOR LIGGER LA-LINA? OG HVA ER SÅ SPESIELT MED DISSE BH'ENE DA? SORRY CAPS, KNAPPEN HAR FREAKA UT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. august 2004 #59 Del Skrevet 30. august 2004 HVOR LIGGER LA-LINA? OG HVA ER SÅ SPESIELT MED DISSE BH'ENE DA? SORRY CAPS, KNAPPEN HAR FREAKA UT St Hanshaugen i Oslo - Waldemar Thranesgt 22 - disse bh'ne er store i størreslen og det er mange av dem - det er det spesielle. For oss med spesielle behov, eller for alle som ikke er 100 % sikre på hvilken størrelse de er... OG det er bikinier der for oss fremtunge. I det hele tatt en bra butikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. august 2004 Forfatter #60 Del Skrevet 30. august 2004 De er generelt spesielister på BHer. Ikke bare store størrelser, men også små. Og normale. De har et enormt utvalg! Bare å spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå