Gå til innhold

Jomfruer 22+ år - irriterer det deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet jomfrudommen min rett etter jeg hadde fylt 20 år. Jeg synes det var ekstremt ubehagelig med all sexpratet i venninnegjengen min. Skulle alltid spille "jeg har aldri" når det var drikkeleker osv. Hadde jeg villet kunne jeg mistet jomfrudommen min da jeg var 14-15, men jeg var overhode ikke klar for sex og ditchet heller han jeg holdt på med. Kunne også ha blitt med gutter hjem fra byen/det lokale utestedet. Jeg vet det var flere som var interessert i meg (ikke bare for et one night stand, men også mer), men det føltes bare ikke rett. Ikke hadde jeg mye selvtillitt heller.

Jeg mistet jomfrudommen til min nåværende kjæreste. Vi ble sammen et par uker etter vi hadde sex. Han er den eneste jeg har følt meg trygg på, og det var bare helt naturlig å ha sex med han. Før har jeg som sagt alltid backet unna når noen har vist interesse, men med han falt alt seg naturlig.

Skulle kanskje ønske jeg hadde truffet han før og mistet jomfrudommen da jeg var 17-18, men det er det jo ikke noe å gjøre med nå :P Bare glad jeg ikke er jomfru nå. Har noen venninner som fortsatt er det, og de er over 22 år.. Men alt til sin tid :)

Anonymous poster hash: b0ad7...700
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker hvordan du tenker! :laugh:

Anonymous poster hash: 6f0db...fa1

Det er fint. Ikke mange her som gjør det. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Å gjøre jomfrudom til en greie er som å kalle ateisme en religion.

Det betyr bare at du ikke har pult! Sex er ikke så veldig spennende, men det er litt kos.

Anonymous poster hash: bd7c8...e6d
Gjest Coolaid
Skrevet

Hva tenker du som er jomfru og er over 22 år? Tenker du noe på det, at det irriterer deg på noen måte? Eller driter du egentlig i det?

Er du usikker?

Anonymous poster hash: ba1aa...e0e

Det har null og niks å si bortsett fra at det kan virke positivt. ( Hvem vil helt ærlig ikke ha en kjæreste som ikke har horet rundt siden hun var tenåring? )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...