AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Hva tenker du som er jomfru og er over 22 år? Tenker du noe på det, at det irriterer deg på noen måte? Eller driter du egentlig i det? Er du usikker? Anonymous poster hash: ba1aa...e0e
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Jeg synes ikke jeg har noe med når andre velger å ha sex. Tenker ikke noe spesielt forhold til andre mennesker 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Irriterer meg mer over de som har seg med alt og alle. Virker som mange mangler grenser på sex idag. Synes det er bra at man kan vente lenge. Drømme om en/ei spesiell, verne om seksualiteten sin. Synes det ligger noe vakkert i det. Anonymous poster hash: f4017...456 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Spørs om man er mann eller kvinne. Som mann og jomfru i den alderen kan kanskje plage dem. Mens kvinner i den alderen har helt sikker hatt sex, og har de ikke så bryr de seg sikkert ikke så mye heller. Menn føler seg bedre og det at de er vellykket om de har sex. Ikke fordi det nødvendigvis er slik han føler det, men fordi han han har blitt fortalt at vellykkede menn har mye sex.Anonymous poster hash: d1024...3e3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Jeg synes ikke jeg har noe med når andre velger å ha sex. Tenker ikke noe spesielt forhold til andre mennesker Hvorfor tror du det har med valg å gjøre?Anonymous poster hash: cc0a6...fd9
peppermyntete Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Hvorfor i alle dager skulle det irritere meg? Det er jo som regel ikke noe man vet om folk heller, med mindre man skal ha sex sammen. Og da er det fortsatt ikke noe å irritere seg over, det hjelper jo ingen.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Hvorfor i alle dager skulle det irritere meg? Det er jo som regel ikke noe man vet om folk heller, med mindre man skal ha sex sammen. Og da er det fortsatt ikke noe å irritere seg over, det hjelper jo ingen. Det er nok mange så går å tenker på det jo. Misforstod du kanskje? Mener ikke at andre irritererer seg over noen som er jomfru, men at de som er det går å tenker på at "faen, dumt jeg ikke har hatt sex" og føler seg mer sjenert og usikker.Anonymous poster hash: ba1aa...e0e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Spørs om man er mann eller kvinne. Som mann og jomfru i den alderen kan kanskje plage dem. Mens kvinner i den alderen har helt sikker hatt sex, og har de ikke så bryr de seg sikkert ikke så mye heller. Menn føler seg bedre og det at de er vellykket om de har sex. Ikke fordi det nødvendigvis er slik han føler det, men fordi han han har blitt fortalt at vellykkede menn har mye sex.Anonymous poster hash: d1024...3e3 Ikke hvis de er jomfru. Anonymous poster hash: d5858...d58 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 Det er irriterende, for da vet de ikke hvordan de skal tilfredstille en i senga... Anonymous poster hash: 6fe66...490
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Det er irriterende, for da vet de ikke hvordan de skal tilfredstille en i senga... Anonymous poster hash: 6fe66...490 Ser for meg at det er enda mer irriterende med en i senga som forventer at den andre skal kunne alt på rappen. Det ligger morro i å utforske, og selv om man er jomfru så betyr det ikke at man er nonne/munk. Man kan godt vite hva man liker og hvordan man vil ha det. Bare fordi man ikke har lekt med andre, betyr det ikke at man ikke kan leke med seg selv. Anonymous poster hash: e0794...e36
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #11 Skrevet 13. april 2015 TS her Mener ikke at ANDRE synes at andre jomfruer er irriterendes! Jeg snakker om at DU som er jomfru. Synes du det er irriterendes at DU selv er jomfru? Anonymous poster hash: ba1aa...e0e 2
Gjest Stinky Skrevet 13. april 2015 #12 Skrevet 13. april 2015 Ja de irriterer meg noe jævlig! Bare tanken på de gjør meg jævlig sur og gretten! 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #13 Skrevet 13. april 2015 Tror ingen forstår hva du mener, TS, haha! Nå er ikke jeg jomfru lengre. Men husker det plaget meg litt da jeg enda var det, til tross for at jeg mista jomfrudommen en mnd før jeg fylte 17. Var jo såå nyskjerrig. Tror nok det hadde plaget meg om jeg enda hadde vært jomfru. Ikke det at jeg har så sykt mye sex nå(singel og vil ikke ha ons), men nå vet jeg iallefall litt hva all the fuss is about. Er 20 nå. Anonymous poster hash: 6f0db...fa1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #14 Skrevet 13. april 2015 Tror ingen forstår hva du mener, TS, haha! Nå er ikke jeg jomfru lengre. Men husker det plaget meg litt da jeg enda var det, til tross for at jeg mista jomfrudommen en mnd før jeg fylte 17. Var jo såå nyskjerrig. Tror nok det hadde plaget meg om jeg enda hadde vært jomfru. Ikke det at jeg har så sykt mye sex nå(singel og vil ikke ha ons), men nå vet jeg iallefall litt hva all the fuss is about. Er 20 nå. Anonymous poster hash: 6f0db...fa1 Haha nei, tror ikke det. Kanskje jeg formulerte meg litt feil i HI men. Vil ikke at noen skal tro at andre går å irriterer seg på at noen er jomfru. For det er IKKE det jeg mener. Men ja, skjønner den. Man blir jo nysgjerrig på hvordan det egentlig er. Anonymous poster hash: ba1aa...e0e
Gothminister Skrevet 13. april 2015 #15 Skrevet 13. april 2015 Hva tenker du som er jomfru og er over 22 år? Tenker du noe på det, at det irriterer deg på noen måte? Eller driter du egentlig i det? Er du usikker? Anonymous poster hash: ba1aa...e0e Jeg vil si det er trist. Man er ung og kåt og så velger man og kaste bort den fine tiden med og sitte med bena i kors. Sex bør man nyte fra man er lovlig. Så jeg synes det er ekstremt trist at unge mennesker ikke knuller og koser seg.
Gothminister Skrevet 13. april 2015 #16 Skrevet 13. april 2015 Irriterer meg mer over de som har seg med alt og alle. Virker som mange mangler grenser på sex idag. Synes det er bra at man kan vente lenge. Drømme om en/ei spesiell, verne om seksualiteten sin. Synes det ligger noe vakkert i det. Anonymous poster hash: f4017...456 Må man ha noen spesielle grenser for sex? En aktivitet som kun krever at man beskytter seg mot sykdommer og uønsket graviditet. Ellers er det bare og kaste seg ut i sexlivets gleder. Man har ingen ting og tape. Kun nytelse og spenning. Alle vil jo egentlig dette. Det er jo derfor man og kvinne møtes. Men vi har skapt mye greier rundt det for å lage det vanskelig.
peppermyntete Skrevet 13. april 2015 #17 Skrevet 13. april 2015 Det er nok mange så går å tenker på det jo. Misforstod du kanskje? Mener ikke at andre irritererer seg over noen som er jomfru, men at de som er det går å tenker på at "faen, dumt jeg ikke har hatt sex" og føler seg mer sjenert og usikker.Anonymous poster hash: ba1aa...e0e Da leste jeg nok igjenom litt fort ja! Men så får jomfruer se et svar fra en som absolutt ikke bryr seg i det minste
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #19 Skrevet 13. april 2015 Må man ha noen spesielle grenser for sex? En aktivitet som kun krever at man beskytter seg mot sykdommer og uønsket graviditet. Ellers er det bare og kaste seg ut i sexlivets gleder. Man har ingen ting og tape. Kun nytelse og spenning. Alle vil jo egentlig dette. Det er jo derfor man og kvinne møtes. Men vi har skapt mye greier rundt det for å lage det vanskelig. Jeg liker hvordan du tenker! Anonymous poster hash: 6f0db...fa1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #20 Skrevet 13. april 2015 J25, jomfru. Det irriterer meg ikke, det plager meg. Det plager meg når jeg dater gutter og ikke tør la det eskalere. Det plager meg når jeg er på byen og kanskje ser en hot fyr, men ikke tør å gå bort fordi jeg helst ikke vil at første gangen skal være en ONS. Det plager meg aller mest når venninner begynner å gnåle over at de ikke har fått seg noe på et par måneder. Det er jo ingen andres "feil" enn min egen at jeg er jomfru, men det plager meg at jeg ikke bare gjorde det for 5 år siden. Terskelen blir høyere med alderen. Anonymous poster hash: 2b74a...707
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå